chopper forum

the shepperd

MF'er
13 feb 2006
72
0
er zij hier volgens mij een aantal mensen die het er volgens mij niet helemaal mee eens zijn hoe het er hier aan toegaat

maar buiten dat had ik de vraag of er nog mensen hier zijn die ook nog gebruik maken van andere forums over choppers waar niet elke 2 dagen dezelfde vragen naar voorkomen van mansen die niet weten wat wie waar of hoe ze zijn

aan dat soort mensen heb ik namelijk een hekel en ik wel niet elke keer weer een of andere :r k@$!t :9~ mongool :r vertellen wat ik een vette motor vind

zodat hij die ook moet kopen ( bouwen ) maar ik wilde dus weten of er nog mensen zijn die ook nog gebruik maken van andere forums
 
ik maak me niet druk ik wil alleen wten of er soms nog andere forums zijn over choppers
 
er zij hier volgens mij een aantal mensen die het er volgens mij niet helemaal mee eens zijn hoe het er hier aan toegaat

maar buiten dat had ik de vraag of er nog mensen hier zijn die ook nog gebruik maken van andere forums over choppers waar niet elke 2 dagen dezelfde vragen naar voorkomen van mansen die niet weten wat wie waar of hoe ze zijn

aan dat soort mensen heb ik namelijk een hekel en ik wel niet elke keer weer een of andere :r k@$!t :9~ mongool :r vertellen wat ik een vette motor vind

zodat hij die ook moet kopen ( bouwen ) maar ik wilde dus weten of er nog mensen zijn die ook nog gebruik maken van andere forums


Ik snap er helemaal niks van........................maar kijk eens hieronder. *D
 
Ik snap er helemaal niks van........................maar kijk eens hieronder. *D
'T is da je me net voor bent........... maar voor sommige is er geen hoop op redding meer als ik de zooi hier zo lees.......dus .... ik zou zeggen.."sterkte ermee, allemaal" maar als ze 'n topic [choppers] wil zieken.... dan is da goe gelukt.
 
Op deze manier is iedereen hier echt weer mee aan het werken aan de goede naam die chopper rijders hebben...

Sad but true
Vandaag druk dagje gehad:

Eerst ben ik walvissen gaan redden, toen heb ik ruim 10.000 euro gestort op de giro van de nierstichting, toen ben ik een halve middag buddy geweest van een gehandicapte, bejaarde man, daarna nog wat boodschappen gedaan voor een alleenstaand psychiatrisch patiënt, toen een aantal doodzieke honden uit Roemenië geadopteerd, een vrachtwagen mee helpen inladen met hulpgoederen voor Eritrea, tussendoor nog een bejaarde vrouw helpen oversteken, fietsband geplakt van mijn mindervalide buurjongetje.....en daarna ben ik nog wat goede dingen gaan doen.... O-)
 
Vandaag druk dagje gehad:

Eerst ben ik walvissen gaan redden, toen heb ik ruim 10.000 euro gestort op de giro van de nierstichting, toen ben ik een halve middag buddy geweest van een gehandicapte, bejaarde man, daarna nog wat boodschappen gedaan voor een alleenstaand psychiatrisch patiënt, toen een aantal doodzieke honden uit Roemenië geadopteerd, een vrachtwagen mee helpen inladen met hulpgoederen voor Eritrea, tussendoor nog een bejaarde vrouw helpen oversteken, fietsband geplakt van mijn mindervalide buurjongetje.....en daarna ben ik nog wat goede dingen gaan doen.... O-)

Fuck off
 
Vandaag druk dagje gehad:

Eerst ben ik walvissen gaan redden, toen heb ik ruim 10.000 euro gestort op de giro van de nierstichting, toen ben ik een halve middag buddy geweest van een gehandicapte, bejaarde man, daarna nog wat boodschappen gedaan voor een alleenstaand psychiatrisch patiënt, toen een aantal doodzieke honden uit Roemenië geadopteerd, een vrachtwagen mee helpen inladen met hulpgoederen voor Eritrea, tussendoor nog een bejaarde vrouw helpen oversteken, fietsband geplakt van mijn mindervalide buurjongetje.....en daarna ben ik nog wat goede dingen gaan doen.... O-)


Ben echt trots op je!!! _O- _O-

Jij doet tenminste iets goeds voor het imago van de chopperrijder *O* *O*

Heb vandaag al een oud vrouwtje geholpen met het afwasmachine leeg te maken (zeg het niet tegen mijn vrouw!) ;)
 
http://www.xanga.com/dwaal/542427333/multiple-sclerosis.html

Net wat ik bedoel, maar waar is de samenhorigheid hier op het forum??

Zulke acties zijn zeer positief en moeten we blijven herhalen. En met de goede naam van motorrijders bedoel ik dat veel mensen een stereotype vormen van bikers die niets anders doen dan zuipen en criminele activiteiten. Met al dat heen en weer geroep en het maken van verwijten onderstreep je dit alleen maar. En nee ik ben geen tandarts of dokter, ik ben zelf zo een zuiplap maar wel een met een beetje respect voor de medemens.
 
Laatst bewerkt:
Net wat ik bedoel, maar waar is de samenhorigheid hier op het forum??

Zulke acties zijn zeer positief en moeten we blijven herhalen. En met de goede naam van motorrijders bedoel ik dat veel mensen een stereotype vormen van bikers die niets anders doen dan zuipen en criminele activiteiten. Met al dat heen en weer geroep en het maken van verwijten onderstreep je dit alleen maar. En nee ik ben geen tandarts of dokter, ik ben zelf zo een zuiplap maar wel een met een beetje respect voor de medemens.
De chopperaars zijn hier niet zo ontzettend georganiseerd, als je daarnaar op zoek bent. Je zou eventueel in het Brikkers gedeelte kunnen kijken; daar is een nogal enthousiaste sub community. Voor techniek zit je in het chopper sub forum wel goed; plenty of heel interessante spullen.
 
Als er nog chopperaars zijn die hun goede doelen nog niet ingevuld hebben....

Ik wil graag nog naar een aantal treffens en feesten in Duitsland dit jaar :Y
 
als ik een sidecar had, zou ik je graag rondrijden, pepe, maar helaas.. alleen een monoseatje..
 
Same for me.......

Er zal toch wel iemand met een span zijn ????
Moeten we anders nie effe lappen met z'n allen ????
 
Same for me.... '(

Even serieus, ken Pepe enkel nog van foto's uit de BT en van hier....

Weet het natuurlijk niet, maar sleutelaars hebben we genoeg, is dit niks ???
[TK] STEIB zijspanbak

Nou niet allemaal gelijk over me heen duiken, "niks", geef dan een voorbeeld, wat we moeten zoeken.....Zal wel niks zijn want de rolstoel zal mee moeten.

Ben het eens met Tom Tailor, we kunnen dan toch bijeen leggen of zo....

:] :] :]
 
ja leuk, een sidecar.. maar dr mot ook nog iemand aan t stuur dan....
kunnen we beter zn eigen bike ombouwen naar trike.....daar heeft ie pas wat aan!
 
Laatst bewerkt:
Yep, zie je wel......stom stom stom.......pffff.

Okay, dat is dus niets, wat dan??? dus motor met groot zijspan?? en rijder??

Zijn vaak van die Ural en MZ motors....
Waarom ligt mijn nieuw plekje er uit??
 
Terug
Bovenaan Onderaan