VTR SP 1&2 Topic Deel 9

SP buitenlandweekend 2007

  • Luxemburg

    Stemmen: 4 21,1%
  • Duitsland

    Stemmen: 14 73,7%
  • Schotland

    Stemmen: 1 5,3%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi Hans! Wil je geen carbon beschermkapjes plakken op dynamo- en koppelingsdeksel?
Ze werken echt, als het van die dikke zijn tenminste. Heb het afgelopen zondag gezien, 50 meter schuiven, kapje was door maar het huis niet.
 
Mooi Hans! Wil je geen carbon beschermkapjes plakken op dynamo- en koppelingsdeksel?
Ze werken echt, als het van die dikke zijn tenminste. Heb het afgelopen zondag gezien, 50 meter schuiven, kapje was door maar het huis niet.

Koppelingsdeksel misschien nog wel, mocht ik er 1tje tegenkomen op ebay ofzo.
Maar ik heb daar ook al een valprop voor liggen:
SP1%20Kuppl.deckel.Sch%FCtzer.JPG


Maar eigenlijk heb je die nieteens nodig als je de Durbahn valproppen hebt.
Die zitten hoger en hebben een dubbel montagepunt. *(erg stevig....zelf getest !) ;)

Ik heb ook nog van die beschermdoppen voor het voor- en achterwiel (die moet je door de assen steken, voor de voor-as krijg je er een vervangende bout met een gat erin bij)
P7110001.JPG


voorvork_achterbrugprot.jpg


Ik zal binnenkort eens een foto maken zoals 'ie nu is. :)
 
Mooi Hans! Wil je geen carbon beschermkapjes plakken op dynamo- en koppelingsdeksel?
Ze werken echt, als het van die dikke zijn tenminste. Heb het afgelopen zondag gezien, 50 meter schuiven, kapje was door maar het huis niet.

ps: hoe is het eigenlijk gegaan afgelopen weekend ?
Ik heb de lijsten nog niet bekeken.
 
ps: hoe is het eigenlijk gegaan afgelopen weekend ?
Ik heb de lijsten nog niet bekeken.

Ferry is in beide races niet gefinished helaas. Vrijdag een schuiver tijdens de kwalificatie, waarbij de motor ging stuiteren in de grindbak. op z'n kont gestuitert en alle electronica geflipt. De kabelboom was dubbel gevouwen en tig breuken. met man en macht aan het solderen, + nieuw achterframe en demper, maar we hielden foutmeldingen. Zo functioneerde de secundaire injectie niet meer zodat ie inhield boven 7000 toeren. op zondag bleef het gas (electronisch) hangen met een highsider als gevolg. Einde verhaal. Ferry alleen een pijnlijke schouder.
We bouwen nu de motor van de grond af opnieuw op met nieuwe kabelboom, met als gevolg dat we Oschersleben missen. Tis nie anders! :W
 
Ferry is in beide races niet gefinished helaas. Vrijdag een schuiver tijdens de kwalificatie, waarbij de motor ging stuiteren in de grindbak. op z'n kont gestuitert en alle electronica geflipt. De kabelboom was dubbel gevouwen en tig breuken. met man en macht aan het solderen, + nieuw achterframe en demper, maar we hielden foutmeldingen. Zo functioneerde de secundaire injectie niet meer zodat ie inhield boven 7000 toeren. op zondag bleef het gas (electronisch) hangen met een highsider als gevolg. Einde verhaal. Ferry alleen een pijnlijke schouder.
We bouwen nu de motor van de grond af opnieuw op met nieuwe kabelboom, met als gevolg dat we Oschersleben missen. Tis nie anders! :W

Zo :( dat klinkt allemaal wat minder....

Kabelboom.... I know the drill... niet het leukste klusje wat je kan bedenken !
 
H@nsie,

Durbahn airscoops blijken inderdaad goed te werken, veel goede berichten over. Mijn radiators had ik al toen Thorsten met de scoops kwam.... , zou het nu misschien wel anders doen. Front radiators geven wel meer vrijheid voor het plaatsen van de electronica, accu zat eerst onder oliefilter maar zit nu in de "V" van de cylinders zoals bij HRC. Moet op straat rad. zelfs afplakken om boven de 80' te komen.
 
Komop mensen, allemaal ff soortgelijke brieven schrijven om circuitdagen en amateurwedstrijden mogelijk te houden en dat gezeur over geluidsoverlast de kop in te drukken ! :)

bredebeier in "structurele overschrijding geluidsnorm k..."

naar:

IKBENGEK in "structurele overschrijding geluidsnorm k..."

Zal ook een briefje dichten en in dat topic zetten. Lekker inconsequent van provincie en gemeente. Wel vet investeren in allerlei voorzieningen aan de noordkant van het circuit en daarnaast de activiteiten van het circuit zelf afwurgen .. :r
 
Het was inderdaad een goede meeting afgelopen zondag. En zoals aan de foto's te zien is was het een behoorlijke opkomst van SP's, Vuurstormpjes, de NC30, de Mondial, de Bimota-Duc en een enkele SV (de mijne dus).

Zelfs m'n uitsmijter is op de foto gezet :P


Nu even deze er nog bij zetten want die haal ik volgende week vrijdag op:

Honda_SP2_06.jpg


En ja, die heeft dan nog de standaard dempers, knippers etc. etc. maar ik doe het er voorlopig maar mee.. Lijkt me geen straf.

:W TenCats :W
 
Laatst bewerkt:
EmixodE in "structurele overschrijding geluidsnorm k..."

en dan moet je dit is ff lezen..... die stichting.... :r :r :r HUFTERS ZIJN HET!!!


Heb de volgende brief aan de burgemeester van Assen gestuurd:



Aan de burgemeester van de gemeente Assen
Postbus 30018
9400 RA Assen


Groningen, 5 juni 2007


Geachte burgemeester,

Als deelnemer aan de circuit rijvaardigheidstrainingen op het TT circuit in Assen ontving ik onlangs een schrijven van de KNMV aangaande de overschrijding van de geluidsnormen gedurende races en trainingen op het circuit.

De KNMV ziet zich gedwongen om het aantal en de duur van races te beperken om de dagproductie aan geluid binnen de normen te krijgen. Dit is bevreemdend omdat slechts motoren met goedgekeurde uitlaatsystemen (E4) aan de betreffende races mogen deelnemen. Zelf heb ik moeten ervaren dat ook gedurende trainingen motoren met standaard uitlaatsystemen van het circuit werden gehaald vanwege overschrijding van de norm. De meting vindt plaats met een microfoon die pal boven de baan hangt.

Ik hoef u waarschijnlijk niet te wijzen op het belang van het circuit voor de regio. Er vinden aan de noordzijde van het circuit grote investeringen plaats die gevaar lopen als het circuit haar basisproduct niet meer kan aanbieden: het laten rijden van trainingen en races. Daarnaast moet ik er niet aan denken wat er gebeurd als de rijders hun hobby op de openbare weg gaan beleven.

Mijn vraag aan u is om de geluidsmeting op een meer relevante plek te laten houden: buiten het circuit. Dáár wonen mensen die er eventueel last van hebben. Op dat portaal boven de Veenslang woont toch niemand? En méér dan een standaard uitlaat monteren kan een rijder immers niet doen. Niet rijden is geen alternatief, het betekent hetzelfde als het laten doodbloeden van de parel van Drenthe.

Met vriendelijke groet,
 
Het was inderdaad een goede meeting afgelopen zondag. En zoals aan de foto's te zien is was het een behoorlijke opkomst van SP's, Vuurstormpjes, de Mondial, de Bimota-Duc en een enkele SV (de mijne dus).

Zelfs m'n uitsmijter is op de foto gezet :P


Nu even deze er nog bij zetten want die haal ik volgende week vrijdag op:

[afbeelding]

En ja, die heeft dan nog de standaard dempers, knippers etc. etc. maar ik doe het er voorlopig maar mee.. Lijkt me geen straf.

:W TenCats :W


Gaaf ding toch!? :}
 
SP1KE,

Mrs Gobert vraagt zich af hoe het met de ganzen gesteld is :?
Of je nog contact gehad hebt :?

Het zal wel...., ik ben doorgeefluik *O*
 
SP1KE,

Mrs Gobert vraagt zich af hoe het met de ganzen gesteld is :?
Of je nog contact gehad hebt :?

Het zal wel...., ik ben doorgeefluik *O*
je moet me ff helpen,ik even weet niet waar je lieftallige vrouw het over heeft :?

welke ganzen?laat maar ff weten
 
Het was inderdaad een goede meeting afgelopen zondag. En zoals aan de foto's te zien is was het een behoorlijke opkomst van SP's, Vuurstormpjes, de Mondial, de Bimota-Duc en een enkele SV (de mijne dus).

Zelfs m'n uitsmijter is op de foto gezet :P


Nu even deze er nog bij zetten want die haal ik volgende week vrijdag op:

[afbeelding]

En ja, die heeft dan nog de standaard dempers, knippers etc. etc. maar ik doe het er voorlopig maar mee.. Lijkt me geen straf.

:W TenCats :W

Die is gaaf !!
 
Het was inderdaad een goede meeting afgelopen zondag. En zoals aan de foto's te zien is was het een behoorlijke opkomst van SP's, Vuurstormpjes, de Mondial, de Bimota-Duc en een enkele SV (de mijne dus).

Zelfs m'n uitsmijter is op de foto gezet :P


Nu even deze er nog bij zetten want die haal ik volgende week vrijdag op:

[afbeelding]

En ja, die heeft dan nog de standaard dempers, knippers etc. etc. maar ik doe het er voorlopig maar mee.. Lijkt me geen straf.

:W TenCats :W

Mooi! Kun je een motto voor bedenken:

'Last bike standing'

'The Mohican'

:+
 
Laatst bewerkt:
Ze had het over een of ander dijkje. Overstekende familie. Flink gas met de open pijpen en weg waren ze.
juist,nu weet ik het weer,op dat laatste dijkje stak er een partij ganzen over,zodat alle autoos voor ons het tempo dramatisch naar beneden haalde,toen wij aan kwamen dreunen,begonnen ze al wat sneller te waggelen,en na een flinke draai aan het gas stoven ze letterlijk de dijk af *D

veiligheid voor alles O-)
 
PICT2383.JPG





Wat voor type einddemper is dit, de M2 of M5 ? het is een titanium uitvoering dat is me wel duidelijk van de foto.


Grtz,

Gerrit
 
tencats mooie motor ,de mijne is ook zwart
goede tegenhanger van alle rode sp's

gr zichthuis

ps foto invoegen lukt niet , bestand is veel te groot
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan