VTR SP 1&2 Topic Deel 9

SP buitenlandweekend 2007

  • Luxemburg

    Stemmen: 4 21,1%
  • Duitsland

    Stemmen: 14 73,7%
  • Schotland

    Stemmen: 1 5,3%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het knopje van de camera was zo klein dat ik ook dacht dat ik filmde op sommige momenten terwijl dit niet zo was |(

Maar goed toch wel 1 uur materiaal getaped :}
Vince ook een uur en Vodkat ook dus de film komt dik voor mekaar :W
@Pepe check!
Heppie mijn mail ook gehad?
 
Laatst bewerkt:
daysofthunderpn9.jpg




hij staat zo ook op www.speedzilla.com :P kijken of ze nog stiller worden dan van mijn dyno uitdraai _O-
 
Het knopje van de camera was zo klein dat ik ook dacht dat ik filmde op sommige momenten terwijl dit niet zo was |(

Maar goed toch wel 1 uur materiaal getaped :}
Vince ook een uur en Vodkat ook dus de film komt dik voor mekaar :W
@Pepe check!
Heppie mijn mail ook gehad?
yes mail is binnen thnx man
 
Hey mannen, ziet er goed uit !! :) :) :)

En wij hebben ook leuk kunnen rijden op Papenburg :)
Verslagje volgt later wel, (we hebben een SP1 met een "spoiler voor downforce" gezien :? :r :r :r ) .....en net nog ff MotoGP gekeken en nu :Z :z :z :z :z
 
Laatst bewerkt:
die met die two brothers die eerder weg ging ( ben ik weeeeeeeeer je naam kwijt ) je moet je ketting of daar in de buurt nakijken want als je lang reed hoorde ik "tikken "
 
miehoe en ik moesten albei bij het laatste stoplicht constateren dan doorrijden op een sp ( 450 km ) enige oefening voor je zitvlak en polsen vergt _O- man wat een pijn in mijn reet de laatste 20 km
 
miehoe en ik moesten albei bij het laatste stoplicht constateren dan doorrijden op een sp ( 450 km ) enige oefening voor je zitvlak en polsen vergt _O- man wat een pijn in mijn reet de laatste 20 km
Daar had ik op m'n NC30 ook last van .... ahhh wilde eigenlijk nog stoppen maar we waren er al bijna dus heb ik maar doorgebeten.
 
PICT2382.JPG


Van deze wil ik graag meer foto's zien ! :)

En een lijst met mods :9~

Ik zie al:
speciaal gecoate WP voorpoten
racekoeler
overflow bottle

Ook foto's zonder kuipen erop/aan ? :) O-)
 
Daar had ik op m'n NC30 ook last van .... ahhh wilde eigenlijk nog stoppen maar we waren er al bijna dus heb ik maar doorgebeten.
toch maar een kijken wat de mogelijkheden zijn die wat aantrekkelijk is voor mijn ass
 
dacht ik al aan alleen hoe smoelt dat :?

Zien er goed uit, ik zag ooit twee witte SP2's staan op Assen met elk een Corbin seat.
(op de XX heb ik er ooit op mogen rijden en dat zat goed !)

Kwaliteit lijkt me ook goed.

Prijs.. tja....

Volgensmij moet je hier zijn:
Welkom bij Corbin
 
Laatst bewerkt:
Het lukt die aanstellers met hun gezeur over geluid keer op keer om mijn humeur te verpesten !! :r :r :r :r :r

http://www.motorfreaks.nl/index.php?mod=news&id=4516

Kunnen ze die klagers niet gewoon preventief ruimen ? 8-)

Idd, die normen deugen niet. Iedereen is het er over eens dat je nu aan de 'bron' van het geluid niks meer kan doen. De motoren zijn aangepast. En dan maak je op een dag nóg teveel geluid. De 'oplossing' die ze nu bedenken is: minder races en minder ronden. Dan maak je idd minder geluid. De beste oplossing is dan: niet meer rijden. Misschien dat we het circuit kunnen gebruiken voor Nordic Walking :r
 
elke keer dat gezeik, ze moeten die huizen om het circuit eens iets laten tekenen dat ze geen poot hebben om op te staan of verhuizen. Zandvoort was al jaren voor als die idiote nieuwbouw en campings , dus ze zijn er uit eigen keuze gaan wonen .
 
Dacht nog even verder (dat heb ik wel eens) en er zit een gat in de markt voor Nederlandsche demperfabrikanten! Speciale TT uitlaat met maar 50dbA! Natuurlijk een aangepast luchtfilter erbij die effectief het inlaatgeluid dempt!

Het vakmanschap zit er natuurlijk in dat het vermogen niet teveel afneemt. De fabrikant met het minste vermogensverlies (tov origineel) is spekkoper!
 
Dacht nog even verder (dat heb ik wel eens) en er zit een gat in de markt voor Nederlandsche demperfabrikanten! Speciale TT uitlaat met maar 50dbA! Natuurlijk een aangepast luchtfilter erbij die effectief het inlaatgeluid dempt!

Het vakmanschap zit er natuurlijk in dat het vermogen niet teveel afneemt. De fabrikant met het minste vermogensverlies (tov origineel) is spekkoper!

Hmm... dus deze is out of the question ! ;)
De dB maker
245001-fd.jpg


http://www.bos-exhausts.com/n-dbmaker.html

Voor de echte geluidsfreaks is er iets nieuws: de dB maker! Deze wordt in de demper ingebracht en zorgt voor een enorme toename van het geluid.

De dB maker is dus absoluut niet bedoeld voor gebruik op de openbare weg maar meer voor bijvoorbeeld stunt en streetfighter demonstraties. De dB makers passen niet in alle dempers, er zijn twee soorten 1 voor een binnenbuis van 40 mm en 1 voor een binnenbuis van 48 mm. Beide soorten passen in dempers met een cilindrische aansluiting van 60 mm.

Bij dempers met flensverbindingen moet dit worden aangepast hiervoor hebben we geen standaard dB maker. Is er teveel geluid dan kan door het inkorten van de dB maker het geluid worden aangepast; hoe korter de buis des te stiller de demper.


Dit product is 100% illegaal en wij raden iedereen het dan ook af om dit op de openbare weg te gebruiken!

:+
 
Laatst bewerkt:
Nog even een kort verslagje van Papenburg gisteren;

In het begin zag het er naar uit dat het een trage optocht over de baan zou worden maar na de tweede sessie mocht ik zelf als voorrijder van ons groepje fungeren.
Duidelijke afspraken: je mag een andere groep pas inhalen na een duidelijk teken van de voorrijder van die groep en alleen op het rechte stuk achterin en het rechte stuk voorin.
Dat ging op zich prima maar was soms wel hinderlijk vanwege het grote snelheidsverschil tussen de groepen.
Misschien kan er een betere selectie plaastvinden op basis van het tempo van de groep.
(Nu kreeg je soms gevaarlijke situaties door het snelheidsverschil, aan het einde van de dag zelfs een bizar voorval, er zat een vrouwtje op de baan die opgaande rechte stuk zelfs stil ging staan ! :( uit paniek ? linke soep in ieder geval !)

We hebben in totaal 10 sessies gereden en de laatste 4 sessies waren het leukste, we reden de laatste 3 sessies op een vrijwel verlaten baan :)
De allerlaatste sessie reden Ribbel en ik bijna echt alleen op de baan :)

Wat verder opviel:
De SP van Ribbel trekt veel harder als de mijne ! :(
Waar het aan ligt weet ik niet... dit is natuurlijk mijn originele blok maar dat het zoveel zou verschillen....
Ik zal wel de bejaarde versie hebben :) Mijn blok is bijna met pensioen en doet het vast kalm an ! ;)

Ons werd trouwens wel verzocht de dB killer te monteren vanwege klachten uit de buurt......


We zagen ook nog een verschrikkelijk verkrachte SP :r :r :r
Die duitser had zelfs een spoiler achterop het kontje gemaakt !! een soort "wing" voor meer downforce.
Helemaal in het rood meegespoten met goud-accentjes die bij de rest van z'n golden kitsch-SP passen !

Jammer dat je daar geen foto's mocht maken.. anders hadden we jullie zeker laten mee "genieten" :+
 
Laatst bewerkt:
Idd, die normen deugen niet. Iedereen is het er over eens dat je nu aan de 'bron' van het geluid niks meer kan doen. De motoren zijn aangepast. En dan maak je op een dag nóg teveel geluid. De 'oplossing' die ze nu bedenken is: minder races en minder ronden. Dan maak je idd minder geluid. De beste oplossing is dan: niet meer rijden. Misschien dat we het circuit kunnen gebruiken voor Nordic Walking :r

Ze gaan het ombouwen naar een nordic-walking / wielerbaan.
Maar dan wel met dempertjes onderaan de nordic-walking sticks en extra stille bandjes onder de fietsen..... :(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan