GPZ meeting deel 3 2007!

datums voor de meeting!

  • 11 aug

    Stemmen: 0 0,0%
  • 12 aug

    Stemmen: 9 90,0%
  • 18 aug

    Stemmen: 0 0,0%
  • 19 aug

    Stemmen: 1 10,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
Status
Niet open voor verdere reacties.

nance26

Die hard MF'er
4 jan 2007
368
0
oke ik probeer bij deze het topic te openen

voor een GPZ meeting ergens in 2007
graag zou ik willen weten wie er mee willen en sugesties waar de rit zal plaats vinden


zo inmiddels is er flink gestemt en het zal dan ook 12 augustus worden de meeting!verzamelen om 12.00 uur bij de mac in veenendaal.

hanss maakt een mooie route door de utrechtse heuvelrug en het startpunt zal zijn de mac donalds in veenendaal gelegen aan de nieuweweg noord 266 te veenendaal.

wil iedereen even die mee gaan dit even melden hier ! graag inc woonplaats mischien handig voor mensen die dan met elkaar op willen rijden! :]

oke hier de lijst tot nu toe:

naam: woonplaats:

pinty leidschendam

thompson ?

willemlammie voorburg

hanss alkmaar

wendy castricum

diablo breukelen

nance26 maarssen

r.v uden

ncm assen

kawagek sint oedenrode

koosy ?

gewoon kevin alkmaar

bertjuh groningen
 
Laatst bewerkt:
ik doe mee

ik heb een gpz 1100 uit 97

full
 
Ik heb gestemd op 4 augustus...ideetje voor een ritje.....de posbank bij arnhem?
Ligt ook redelijk centraal.

Mariowhana (groningen), NCM (assen) en ik (groningen) zouden met zijn drieen kunnen afspreken en dan die kant op jakkern...
 
Lijkt me leuk. Rij zelf op een GPZ 600S. Datum maakt me niet zoveel uit. Liefst een rit ergens in het midden van NL. Is voor iedereen handig.
 
Lijkt me leuk om eindelijk eens te meeten...

Heb niet gestemd want de datum maakt mij niet uit.

Alleen niet tijdens lowlands want dan ben ik er niet :P
 
migty moos datum kan nog in overleg geprikt worden he is maar een opzetje

als je mee wilt kunnen we het met iedereen afspreken.

hebben jullie nog leuke ritjes die we kunnen rijden??
 
Bewtjuh heeft het niet over je motor denk ik :9

NCM snapt het _O- , hoewel ik de motor ook kan waarderen hoor.
Ziet er naar uit dat het niet alleen GPZ 500 meeting wordt....foutje in de topic titel.
But hey we zijn motorjakkeraars, en allemaal vrienden van elkaar. Duss...iedereen welkom die zich geroepen voelt lijkt me.
 
Ik weet nog totaal niet wat ik allemaal in augustus ga doen (Werk/stage/vakantie???), maar indien ik tijd heb kom ik ook.
 
Ik weet nog totaal niet wat ik allemaal in augustus ga doen (Werk/stage/vakantie???), maar indien ik tijd heb kom ik ook.

Gewoon komen...kunnen we met zijn allen dom lullen over onze brommers en ondertussen naar Tanya kijken......terwijl ze ons er uitblaast met haar 600 cc _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan