quote:Megaladon schreef op 03 juni 2007 @ 10:44:
mijN470 wordt “de leukste file van Nederland”. Jij krijg de unieke kans om voor één dag een stuk van de nieuwe autoweg N470 met een leuke, zelfverzonnen activiteit in bezit te nemen. Misschien wil je een barbecue organiseren met de voetbalclub of maak je een poppenkasttheater met de buurkinderen; een diner bij kaarslicht met je geliefde of een playbackshow met je school? Het wordt een grootse parade van activiteiten op de nieuwe nog net niet geopende provinciale weg en een afspiegeling van de levendigheid en diversiteit van het gebied rondom de N470. Doe mee en maak deel uit van het meest unieke straatfeest van Nederland!
Het zou best leuk wezen als we daar een meeting gaan houden of we kunnen een dragrace houden?![]()
Hier meer info http://www.mijn470.nl

quote:
quote:gsx-ro schreef op 03 juni 2007 @ 13:16:
dat klinkt idd wel leuk ja,alleen denk ik niet dat het ooit zal gebeuren. ze zullen het alleen niet zo waarderen als er overal donuts op de weg komen te staan
quote:
quote:Subject N470 (Kruithuisweg Delft)
Sent Date 05-05-2007 5:05:41 PM
To <zuidholland@pzh.nl>
Aan het begin van de N470 (westzijde) te delft hangen 2 electronische borden die aan horen
te geven dat iemand te snel rijd.
Deze doen het niet.
Gek genoeg doet de flitskast ter hoogte van het eerstvolgende kruispunt zambezilaan richting oost het WEL.
Mijn vraag:
Wanneer gaat PZH een keer het geld van deze kast gebruiken om de belabberde kwaliteit van het
wegdek van de N470 te herstellen?
Uiteraard zal dan het verkeer van de A4 naar de A13 hinder ondervinden, maar wachten totdat ze de A4 hebben
doorgetrokken is hetzelfde als kijken hoe het gras groeit
Een aantal maanden terug zag ik dat er bij de kruising provinciale weg (ook zo'n geweldige weg die meer
lijkt op een lappen deken als wat anders) er een motorrijder uit de bocht was gevlogen
Vermoedelijk omdat op dat stuk kinderkopjes een beter wegdek hadden geweest
Ik zag laatst ook dat er nieuwe lijnen en pijlen zijn gespoten
Heel mooi, maar helaas liggen ze net verkeerd om de gaten, breuken, hobbels, kuilen en reparatieplekken
te camoufleren
Uiteraard zou met een paar bordjes "Pas op slecht wegdek" uw verantwoordelijkheid aanzienlijk verminderen
en deze zijn een fractie van het geld benodigd om de desbetreffende 1000 meter te herstellen
met het resterende budget kunnen dan weer verkeersdrempels op de verkeerde plekken gelegd worden
quote:marvin m schreef op 03 juni 2007 @ 19:25:
ja goed idee, gewoon proberen... wie neemt het initiatief en kan dit regelen??
quote:Megaladon schreef op 04 juni 2007 @ 07:50:
[...]
Ik heb een mailtje gestuurd en daarin vermeld dat ik daar met een aantalmotoren wil gaan staan en dat de kinderen dit ook wel leuk zouden vinden.
quote:Megaladon schreef op 03 juni 2007 @ 10:44:
mijN470 wordt “de leukste file van Nederland”. Jij krijg de unieke kans om voor één dag een stuk van de nieuwe autoweg N470 met een leuke, zelfverzonnen activiteit in bezit te nemen. Misschien wil je een barbecue organiseren met de voetbalclub of maak je een poppenkasttheater met de buurkinderen; een diner bij kaarslicht met je geliefde of een playbackshow met je school? Het wordt een grootse parade van activiteiten op de nieuwe nog net niet geopende provinciale weg en een afspiegeling van de levendigheid en diversiteit van het gebied rondom de N470. Doe mee en maak deel uit van het meest unieke straatfeest van Nederland!
Het zou best leuk wezen als we daar een meeting gaan houden of we kunnen een dragrace houden?![]()
Hier meer info http://www.mijn470.nl
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1