Motor Cafe en/of Motor Club op Goeree Overflakkee

Status
Niet open voor verdere reacties.

shadowmadnes

MF'er
27 mrt 2007
64
0
Goeree Overflakkee
Hallo,

Wij zijn net verhuist naar Goeree Overflakke (Den Bommel) en zoeken een leuke ontmoetings plaats voor gelijk gestemden....
Gezellig, drankje, muziekje...stukje rijden ect ect.
Is dat er op dit eiland, wie weet wat of heeft een idee???

rijden een shadow en een magna
groetjes Shadowmadness
 
Hallo,

Wij zijn net verhuist naar Goeree Overflakke (Den Bommel) en zoeken een leuke ontmoetings plaats voor gelijk gestemden....
Gezellig, drankje, muziekje...stukje rijden ect ect.
Is dat er op dit eiland, wie weet wat of heeft een idee???

rijden een shadow en een magna
groetjes Shadowmadness

B| :N











:+
 
Den Bommel.... Ooit wel eens rond het middaguur daar naar buiten gegaan?? Moet je doen!! Plezier gegarandeerd!! :P
Geen mens op straat :P

Maar voor clubs in Goeree moet je maar even rondvragen in de plaatselijke kroeg, zal altijd wel iemand zitten die iets weet ;)
 
Overflakkee mot wel met twee ee`s `or!
Wees welkom op dit mooie voormalige eiland. Ik kan het weten want ik woon er al 44 jaar.
D`r schijnen hier wel wat clubjes te zijn en er is ook een grote( klus) club in Dirksland maar waar dat precies is dat weet Early niet.
En die ANWB route is een fietsroute dus niet echt geschikt voor een "brommer".
Een tip: Let wel op je snelheid hier want ze letten hier heel erg veel op!! 8-) 8-)
 
Met een shadow en een magna zal bochtjes pakken op de stadsedijk er wel niet bij zijn.....

@erikje: hier nog een overlander....kom elke dag ontwikkelingshulp brengen in Oude-Tonge....LOL
 
Welkom op dit prachtige eiland!!! :)



Die motoragent kwam ik pas tegen ja, op de Stadse Dijk. Werd heel gelukkig gewaarschuwd door een stel motor rijders die allemaal het teken gaven 'rustig aan'. Thanx als er toevallig dit lezen!!!

En toch best veel Flakkeeënaars hier *O*

Maarre.... wat let je, zelf een motortent beginnen? :+
 
idd genoeg flakkeeënaars, maar die ontmoeten elkaar dus nergens. Jammer, want het leek me zo gezellig met al die motor rijders (en die rijden er genoeg).

bedankt voor jullie warme welkom....zullen het best naar ons zin hebben op Goeree, lekker vrij wonen en uitzicht op landerijen...heerlijk.
We zijn van het weekend nog wel ff naar middelharnis geweest, is daar wel een kroegje bij de haven waar meestal een motor voor staat maar volgens mij is dat niet een verzamel plaats van motor rijders.......*O*


en zelf een tent beginnen brengt meteen zoveel verplichtingen met zich mee....een leuke honk ofzo zou toch wel heel gezellig zijn....
 
Ik ken nog iemand uit Oude-Tonge op een VFR en er zweven nog wat MF-ers (silverster oa) die hier van het eiland komen... Maar een motorclub, geloof niet dat die er is. Interesse voor een rondje Zeeland is er altijd wel, in dat geval ken ik er nog wel paar van de VFR ownersclub die mee willen...
 
Er is volgens mij wel een motorclub. De vader van een vriend van ons zit daarin.
Maar ik geloof dat daar meer ouderen zitten? Maar ik kan het ook giga mis hebben hoor.
Meestal gaan we met z'n 4-en rijden, rondje Zeeland wordt het meestal, of Brabant in.

Daar bij de haven, die zijn ze aan het verbouwen nu toch? Of bedoel je die niet?
 
idd genoeg flakkeeënaars, maar die ontmoeten elkaar dus nergens. Jammer, want het leek me zo gezellig met al die motor rijders (en die rijden er genoeg).

bedankt voor jullie warme welkom....zullen het best naar ons zin hebben op Goeree, lekker vrij wonen en uitzicht op landerijen...heerlijk.
We zijn van het weekend nog wel ff naar middelharnis geweest, is daar wel een kroegje bij de haven waar meestal een motor voor staat maar volgens mij is dat niet een verzamel plaats van motor rijders.......*O*


en zelf een tent beginnen brengt meteen zoveel verplichtingen met zich mee....een leuke honk ofzo zou toch wel heel gezellig zijn....


Ik denk dat de meeste elkaar ontmoeten op zaterdag bij Motoport Rockanje , of bij VJ motorsport in Sommelsdijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan