En in 't Gooi Lucky number 7! (G&VUTHC)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze mag vast wel in de OP :Y


Hoop dat er maandag op het circuit een goeie gemaakt wordt om die andere te vervangen 8-)



grotefotoykqy8f4smd5.jpg
 
Ja hallo... dat Poikie zo onvruchtbaar als een kerkklok is door die drempel hoeft niet te betekenen dat ik ook later de kinderbijslag wel kan vergeten :(
 
Laatst bewerkt:
top! nieuwe pagina nieuwe kansen! Morgen heb ik me 2e les en ben dan opweg naar de volgende oefeningen.. waarschijnlijk de snelle slalom en de 8 iig... ben benieuwd hoe het gaat want volgens mij deed ik vorige week de langzame slalom een beetje schokkerig :P moet nog wat wennen aan het heupe gedoe...
nog tips! ?:P

trouwens wat vinden jullie van het merk Difi?? Heb nu weer een nieuwe aankoop gedaan namelijk een setje handschoene van difi.. en wil waarschijnlijk volgende week een ledere pak kopen van hetzelfde merk
271
 
top! nieuwe pagina nieuwe kansen! Morgen heb ik me 2e les en ben dan opweg naar de volgende oefeningen.. waarschijnlijk de snelle slalom en de 8 iig... ben benieuwd hoe het gaat want volgens mij deed ik vorige week de langzame slalom een beetje schokkerig :P moet nog wat wennen aan het heupe gedoe...
nog tips! ?:P

trouwens wat vinden jullie van het merk Difi?? Heb nu weer een nieuwe aankoop gedaan namelijk een setje handschoene van difi.. en wil waarschijnlijk volgende week een ledere pak kopen van hetzelfde merk
[afbeelding]

Niet kopen........






die wil ik nl hebben!
Past perfect bij mijn motor :+

( Difi is een goed merk, dus ziet er goed uit! :) )
 
@Poiki, routebeschrijving doe ik altijd in tanktas, zit zo'n mooi vakje voor :+
maar daarvoor printte ik hem uit, stopte hem in mijn binnenzak en stopte na de afslag snelweg om ff te kijken hoe verder te rijden.

Het lijkt wel een BMW _O-

Eeh... :X wacht... ;( ik bedoel... mooie foto man!! *O* O-)
_O- _O-
 
niet kopen? ! hahah naja jonge dan zal je er straks uitzien als een 2ling want in het echt issie nog vetter.!! ook niet al te prijzig vind ik.. totaalprijs van 480 euro!
 
niet kopen? ! hahah naja jonge dan zal je er straks uitzien als een 2ling want in het echt issie nog vetter.!! ook niet al te prijzig vind ik.. totaalprijs van 480 euro!

Wow, dat is inderdaad niet duur :)
Nou ja... ik zoek iig wel zoiets, weet alleen nog niet hoe en wat :)
 
Naar man school :(
Even in je eigen ruimte NED-THAI op de beamer met boxen :)
 
Xtra had het idee om wat eerder af te spreken en H4d3s op te halen bij de esso ofzo ? :)
Xtra, leg het even uit O-) O-) O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan