Z750-Z750s-Z1000 Plaza Deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Adjuh schreef op 07 juni 2007 Deel 32 @ 21:56:
Zo............ben ik ook weer.
Heb er eventjes de pee in gehad.

Wil er hier verder niet al te veel over kwijt maar toch;
Kreeg van de week een dagvaarding van het Arrondissementsparket thuis.
Mag in augustus uit gaan leggen, waarom ik vorig jaar in Mei me vergist heb in de gereden snelheid. Voorval was weer wat gezakt; valt nu weer koud op m'n dak! :o

Hoop dan aannemelijk te kunnen maken, dat het geen kwade opzet was, maar een stomme vergissing! We zien wel............ |(
Als het je eerste x is dat je voor moet komen en je snelheid is niet extreem veel te hoog kom je denk wel weg met een geldboete en een voorwaardelijke rijontzegging.
Ik had binnen een paar maanden 1x 38km/u en 1x 49km/u ( ongeveer) te hard gereden, laatste binnen de bebouwde kom.
Ik moest toen ook meer dan 1,5 jaar wachten voor ik voor moest komen en werd toen ook veroordeeld tot het betalen van veel geld en een voorwaardelijke rijontzegging.
Duimen dus O-)
 
:W :W :W


542h107.jpg


in blijde verwachting van dit uitlaatje :

4za2zqt.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als het je eerste x is dat je voor moet komen en je snelheid is niet extreem veel te hoog kom je denk wel weg met een geldboete en een voorwaardelijke rijontzegging.
Ik had binnen een paar maanden 1x 38km/u en 1x 49km/u ( ongeveer) te hard gereden, laatste binnen de bebouwde kom.
Ik moest toen ook meer dan 1,5 jaar wachten voor ik voor moest komen en werd toen ook veroordeeld tot het betalen van veel geld en een voorwaardelijke rijontzegging.
Duimen dus O-)

goeiemorgen... :W

heb ook al eens 2000€ mogen neertellen in combinatie met 45 dagen rijverbod, schijnt als je iets gedronken hebt dat je dan met een koekblik niet ondersteboven de gevel van een woonhuis mag binnenschuiven... wist ik veel... is gelukkig al een tijdje geleden...
 
goeiemorgen... :W

heb ook al eens 2000€ mogen neertellen in combinatie met 45 dagen rijverbod, schijnt als je iets gedronken hebt dat je dan met een koekblik niet ondersteboven de gevel van een woonhuis mag binnenschuiven... wist ik veel... is gelukkig al een tijdje geleden...
mag dat tegenwoordig niet meer??? |(
je mag ook echt niks meer









:+
 
he er stond geen linkje in het oude deeltje -O- -O- -O-



maar naar ff zoeken toch het nieuwe deeltje gevonden *O* *O* *O* *O*

o ja ik was de spam pipo he }) }) }) :+


full





*O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Titanium is *O*
Maar spie-sjaal zwart is :9~


Goedemorgen allen!
Fijne dag allemaal ...eigenlijk té warm...pffffffff :X



(Zal nu wel tegen de 40 graden aanlopen op het werk. :r )



je zal maar moeten werken vandaag -O- :r



maja alles voor die auspuff *O*
 
kICKEN ZO'N ER6 *O* *O* *O* *O* *O* heb ik ook eens mee gehad

lachen met die fiets,gooien , smijten, echt lachen.

wat n gemakkelijke fiets,verbaasde me echt

dus wat dit -O- betekent weet ik niet.

vond het een leuke fiets


speciaal fietsie voor kleine ventjes :9




:+
 
Zo'n ER6 heeft bij mij tot de aankoop van de Z1000 geleid!!! Lekker mee lopen gooien en smijten (ondanks dat het ook een 25kw fiets was)

Maar kan me voorstellen dat je liever op je eigen Zedje rijdt...
 
:+
ding heeft me btw wel mijn rijbewijs bespaard :X
rij net op de ring van utrecht (noord) 140 (volgas B|) rijdt er een A6 achter me...
met mijn Z had k daar allang 200 aangetikt O-)
ik terug naar 120, zij ook... kom k bij de stoplochten aan, zie k camera hangen bij de spiegel :X die gasten mij voorbij, ff de zwaailichtjes aan en zwaaien :+

hoe bedoel je geluk *O*

je mag daar btw "maar" 100 :P
 
Straks nog een toerke gaan doen :]

Nog drie dagen en mijnen foto op begin pagina mag ook aangepast worden :9

Die gaat waarschijnlijk nat worden...

Hier REGENT HET dat is echt niet meer normaal en ook hagel en waaien.

Hoop dat je dat niet getroffen hebt. Zat net in het koekblik toen het begon, zag de buitentemperatuur meter zakken van 32 naar 16 graden.
 
Die gaat waarschijnlijk nat worden...

Hier REGENT HET dat is echt niet meer normaal en ook hagel en waaien.

Hoop dat je dat niet getroffen hebt. Zat net in het koekblik toen het begon, zag de buitentemperatuur meter zakken van 32 naar 16 graden.
[me=MacReal]is jaloers[/me]
ik wil afkoeling! B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan