Z750-Z750s-Z1000 Plaza Deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi hoi ,

ik ben hopelijk 1van de dagen een z750je rijken...
ben van belgie maar moest er een ritje niet al te ver, in elkaar gezet worden zal ik van de partij zijn...

zodra ik men motortje heb zal ik picje posten...


greetz Lars
Alweer enen Belz? Wie heeft dat blik met belgen opengetrokken? 8-) :+

Geeft niks. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Welkom! *O*
 
Dames en Heren,

N.a.v. alle berichten hier over gisteren heb ik mevrouw fftzz even gebeld ( Ed is een collega van mij). Ed heeft een nacht ter observatie in het ziekenhuis gelegen en als ik het goed begrepen heb heeft hij wel wat pijn in zijn schouder. Er schijnt daar een stukje bot splinter los te zitten.
Als alles verder goed gaat en de arts is tevreden komt Ed vandaag weer naar huis en zal zich tzt wel weer in het forum melden. Voor zover ik het begrepen heb is Ed onderuit gegaan en is hij half in de sloot terecht gekomen en zijn Z volledig. Maar dat kan een van de aanwezigen misschien beter vertellen..
 
Laatst bewerkt:
mogguh,

@ alle nieuwen, welkom

@ Nick, lijkt best op een Z met die voorkant, dus halve overloper

@ Ed, al boven water?? (sorry), hoop dat alles meevalt en er snel weer gereden word
 
@ Nick: mooie motor, zal je ongetwijfeld veel plezier mee hebben

@ Lars: proficiat, en zoals boabea reeds vroeg: vanwaar in B ?

@ ffTzz: beterschap met je schouder, en hopelijk heb je snel een andere Z
 
Ik heb Ed z'n vrouw vanmorgen gesproken; hij is de nacht goed doorgekomen. Ze houden motorrijders die een beetje leuke klap hebben gemaakt, altijd een nachtje ter observatie.

Ze mag hem rond 11.00 u ophalen in Purmerend. Als ze thuis zijn krijg ik een belletje en ga ik even langs.
Daarna zal Ed jullie zelf wel op de hoogte houden.

Ik hoop alleen dat hij snel genezen is want als hij hele dagen thuis zit en achter de PC....... :o



Edit; zie net dat Fatopi ook gereageerd heeft.......
 
Laatst bewerkt:
Dames en Heren Zetters,

Hop Hop Hop.. Allemaal naar buiten en jullie Michelin Pilot Power voorband bekijken vanwege Recall Michelin Pilot Power Volgens de specs is dit de maat die jullie voor hebben liggen

het gaat om de Pilot Power en/of Pilot Power 2 CT met de volgende DOT-codes: DOT 6UCW 980T en DOT 6UCW 979T. Bij beide gaat het om de maat 120/70 R17 58W.
en dan ook nog met de toevoeging "made in France"
zo maar eens even kijken.....
 
Laatst bewerkt:
Dames en Heren,

N.a.v. alle berichten hier over gisteren heb ik mevrouw fftzz even gebeld ( Ed is een collega van mij). Ed heeft een nacht ter observatie in het ziekenhuis gelegen en als ik het goed begrepen heb heeft hij wel wat pijn in zijn schouder. Er schijnt daar een stukje bot splinter los te zitten.
Als alles verder goed gaat en de arts is tevreden komt Ed vandaag weer naar huis en zal zich tzt wel weer in het forum melden. Voor zover ik het begrepen heb is Ed onderuit gegaan en is hij half in de sloot terecht gekomen en zijn Z volledig. Maar dat kan een van de aanwezigen misschien beter vertellen..
dus toch zelf een klein beetje schade. -O-
gelukkig niets ernstigs.

bedankt voor de info.
 
Nick,

Dit is toch wel een heel erg mooie fiets zo op de foto :Y :Y , heb je hier nu extra's op zitten..

Gefeliciteerd ermee *O* *O* *O* *O* *O*

Hoe rijdt ie?

Dank je, opties: schermpje, hugger, seat-cover, chromen emblemen. LASER-uitlaat is besteld en er komen waarschijnlijk led-knippers op.

O ja, hij rijdt heerlijk, voor zover ik dat na 33km op een nog niet ingereden fiets kan beoordelen.
 
Laatst bewerkt:
Edit; zie net dat Fatopi ook gereageerd heeft.......

That's me ;)

Nu we weten hoe het met Ed gaat blijft de vraag staan, Hoe is het met zijn Z?
Ligt ie nog de waterlelies te bewonderen of staat ie al ergens bij een motorzaak?
Schade ? :X
 
That's me ;)

Nu we weten hoe het met Ed gaat blijft de vraag staan, Hoe is het met zijn Z?
Ligt ie nog de waterlelies te bewonderen of staat ie al ergens bij een motorzaak?
Schade ? :X
fiets was koppie onder....en goed ook... takelbedrijf kreeg m er niet uit...had diukers ingeroepen.....dus

als Ed de gegevens van de groene kaart doorgeeft wordt de fiets getransporteerd naar zijn thuis basis Motorport Rotterdam?

zal wel ff duren

schade hebben we niets van gezien....op de terugweg na ons bezoek aan Ed in Purmerend zijn we nog langs de plek des onheils gereden maar er was niks meer te zien.
wat sleepsporen van de berging , dus hij is uit t water
 
Ik heb Ed z'n vrouw vanmorgen gesproken; hij is de nacht goed doorgekomen. Ze houden motorrijders die een beetje leuke klap hebben gemaakt, altijd een nachtje ter observatie.

Ze mag hem rond 11.00 u ophalen in Purmerend. Als ze thuis zijn krijg ik een belletje en ga ik even langs.
Daarna zal Ed jullie zelf wel op de hoogte houden.

Ik hoop alleen dat hij snel genezen is want als hij hele dagen thuis zit en achter de PC....... :o



Edit; zie net dat Fatopi ook gereageerd heeft.......
gelukkig maar... :Y
 
fiets was koppie onder....en goed ook... takelbedrijf kreeg m er niet uit...had diukers ingeroepen.....dus

als Ed de gegevens van de groene kaart doorgeeft wordt de fiets getransporteerd naar zijn thuis basis Motorport Rotterdam?

zal wel ff duren

schade hebben we niets van gezien....op de terugweg na ons bezoek aan Ed in Purmerend zijn we nog langs de plek des onheils gereden maar er was niks meer te zien.
wat sleepsporen van de berging , dus hij is uit t water
dan vrees ik het ergste. :X
een fiets die een uur of iets langer onderwater ligt.
ook de berger zal er niet al te zachtzinnig mee omgesprongen zijn.
die zal hem wel op zijn zij de kant op hebben gesleept.

jammer van zijn motor.
hij had er de laatste tijd zoveel modjes gemonteerd.
 
dan vrees ik het ergste. :X
een fiets die een uur of iets langer onderwater ligt.
ook de berger zal er niet al te zachtzinnig mee omgesprongen zijn.
die zal hem wel op zijn zij de kant op hebben gesleept.

jammer van zijn motor.
hij had er de laatste tijd zoveel modjes gemonteerd.
:^
 
Volgens de weerberichten van gisteren zou het vandaag beter weer weer zijn ( lees, minder buien).
En dat klopt, er nog maar 1 bui gevallen hier, van 6 uur tot aan nu :(

Wat een K.U.T. weer ;(
 
Volgens de weerberichten van gisteren zou het vandaag beter weer weer zijn ( lees, minder buien).
En dat klopt, er nog maar 1 bui gevallen hier, van 6 uur tot aan nu :(

Wat een K.U.T. weer ;(
hier nog steeds droog.
ziet er ook niet uit dat het gaat regenen.

maar daar drf ik geen weddenschap op af te sluiten.
 
That's me ;)

Nu we weten hoe het met Ed gaat blijft de vraag staan, Hoe is het met zijn Z?
Ligt ie nog de waterlelies te bewonderen of staat ie al ergens bij een motorzaak?
Schade ? :X
Wij, degenen die erbij waren, hebben bewust bepaalde dingen niet verteld en andere foto's niet geplaatst. Dat laten we aan Ed zelf over. Als hij het groene licht geeft kan de stortvloed echt losbarsten. 8-)

Zijn Z is inmiddels uit het meer gevist. Wij waren daar (helaas) niet bij want het zou te lang gaan duren en we vonden het belangrijker naar Ed te gaan in het ziekenhuis. Er is wel een duikteam voor opgeroepen want de takelwagenchauffeur kon er niet bij vanwege de afstand en de diepte.

En de rest is dus aan Ed..... :}


Edit; reageer ik alweer te laat. Donders....en nu ben ik even weg, m'n broertje heeft hulp nodig....niks ergs hoor.....gewoon rauwe spierkracht.... })
 
Laatst bewerkt:
Volgens de weerberichten van gisteren zou het vandaag beter weer weer zijn ( lees, minder buien).
En dat klopt, er nog maar 1 bui gevallen hier, van 6 uur tot aan nu :(

Wat een K.U.T. weer ;(

zuiden hier is vrij zonnig, en vooral droog... voorlopig dan toch...
straks naar de sinksenfoor, maar zal de Z maar thuis laten, is nu niet direct de leukste buurt om je motor een paar uur te parkeren... B|
 
zuiden hier is vrij zonnig, en vooral droog... voorlopig dan toch...
straks naar de sinksenfoor, maar zal de Z maar thuis laten, is nu niet direct de leukste buurt om je motor een paar uur te parkeren... B|
hier komt er nu ook voorzichtig wat blauw in de lucht.
 
Wij, degenen die erbij waren, hebben bewust bepaalde dingen niet verteld en andere foto's niet geplaatst. Dat laten we aan Ed zelf over. Als hij het groene licht geeft kan de stortvloed echt losbarsten. 8-)

Zijn Z is inmiddels uit het meer gevist. Wij waren daar (helaas) niet bij want het zou te lang gaan duren en we vonden het belangrijker naar Ed te gaan in het ziekenhuis. Er is wel een duikteam voor opgeroepen want de takelwagenchauffeur kon er niet bij vanwege de afstand en de diepte.

En de rest is dus aan Ed..... :}


Edit; reageer ik alweer te laat. Donders....en nu ben ik even weg, m'n broertje heeft hulp nodig....niks ergs hoor.....gewoon rauwe spierkracht.... })

je hebt gelijk ed moet het verhaal zelf vertellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan