Motor-Forum

Select Forum

Z750-Z750s-Z1000 Plaza Deel 33

zo gek als een deur

Reg. datum:
29 apr. 2004
quote:
MS-750 schreef op 17 juni 2007 @ 16:33:
Goeden dag allemaal.

Ben ik 2 weken op vacantie geweest,zit ik hier vijf uur dit topic bij te lezen :? :?
Ik geloof dat jullie allen maar achter de computer zitten te tippen.

Eer is een hoop gebeurt, zo te lezen.

Eerst allemaal die nieuw hier zijn welkom :) :)

En die jarig zijn geweest gefeliciteerd *O* *O* *O* *O*

En fftzz beterschap :Y :Y :Y

groetjes Mannie

je kan ook niet zomaar 2 weken op vakantie gaan. :N
het valt me mee dat je de tijd neemt om alles terug te lezen. :}
ik denk dat er weinig zijn die je dat na doen hier.
out on the streets, just tryin' to survive

zo gek als een deur

Reg. datum:
29 apr. 2004
quote:
Crawl schreef op 17 juni 2007 @ 16:39:

[...]

Ik ben nog jarig maar in elk geval bedankt O-)

gefeliciteerd frank.
en nog vele jaren.

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Reg. datum:
07 feb. 2005
quote:
piepie schreef op 17 juni 2007 @ 13:53:
effe een grappig fotooke tussendoor...

[afbeelding]

_O-
Ben je dan stom...ofnie?

Hoop voor deze slimmerikken dat er 1 sleutelpaal bij zit.
Anders er ff 1 uitslopen.

Z1000 en GPZ600R

Reg. datum:
08 okt. 2005
*O* *O* Frank Gefeliciteerd met je verjaardag *O* *O*
rustig aan, als je maar opschiet

Reg. datum:
22 apr. 2007
quote:
Nick1966 schreef op 16 juni 2007 @ 23:49:
Als ex-aankomend ZETTER wil ik even melden dat ik vandaag mijn nieuwe fiets opgehaald heb *D , zie foto. Voor de liefhebbers: meer foto's op HORNET-pagina.[afbeelding]

Mooie fiets, ik zag em ook op de motorbeurs in Utrecht en daar viel de Honda me op. :Y

Ook in zwart hele mooie motor.!!!!! :9~

Reg. datum:
22 apr. 2007
quote:
z750 Donkeey schreef op 17 juni 2007 @ 00:40:
hoi hoi ,

ik ben hopelijk 1van de dagen een z750je rijken...
ben van belgie maar moest er een ritje niet al te ver, in elkaar gezet worden zal ik van de partij zijn...

zodra ik men motortje heb zal ik picje posten...

greetz Lars

He, weer een verstandige Belg.! Proficiat met de Z. :]

roodman :W

Snelle-Jelle PIEPerkoek..

Reg. datum:
25 jul. 2006
@ Crawl....

HieperdePIEP met je verjaardag... *O*
Kwaak Z1000 147.5 PK! Vierkante bochtjes???? Ik maak ze... 'ne graute smoel,ginne skrik...ik kom uit hellemond !!Huize Piep....nu met KTM 250 CC (Enduro)!!!!!GraZberm-trolleke

Reg. datum:
22 apr. 2007
Hoi,

Nog even sterkte gewenst aan Ed na zijn duik avontuur, hoop dat alles goed komt dan kan je er om lachen. ;)

Heb zelf ook eens een vreemde valpartij meegemaakt door de deur van een woonhuis, te stom om uit te leggen maar gelukkig overleeft moet je maar denken. :Y

roodman.

Reg. datum:
22 apr. 2007
Alweer.? JA.

Misschien een idee om van de eigenaren van een nieuwe Z van 2007 de verings-modicaties uit te wisselen.???? Ik merk ook dat de wegligging niet ok is maar weet niet wat het beste is om te doen.

Alleen de veer / olie of beide en dit voor en achter???? En welk merk en bij wie?????

Snelle-Jelle PIEPerkoek..

Reg. datum:
25 jul. 2006
quote:
etc schreef op 17 juni 2007 @ 16:29:

[...]

je kunt er een superpole uitlaat onder gooien, maar dat moet je alleen doen als je van herrie houdt :P

:} :} :}

:9~

:W
Kwaak Z1000 147.5 PK! Vierkante bochtjes???? Ik maak ze... 'ne graute smoel,ginne skrik...ik kom uit hellemond !!Huize Piep....nu met KTM 250 CC (Enduro)!!!!!GraZberm-trolleke

Opa gaat triplellen

Reg. datum:
17 nov. 2003
quote:
Crawl schreef op 17 juni 2007 @ 16:39:

[...]

Ik ben nog jarig maar in elk geval bedankt O-)
Van Harte gefeliciteerd

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* :W
F.K.A. Z1000muis De Rode Z op Zijn ZnelZt

113cc 40 km/l

Reg. datum:
09 apr. 2006
Crawl gast... Gefeliciteerd *O* :W
Da denk toch!

Triumph Street Triple

Reg. datum:
19 okt. 2006
Crawl gefeliciteerd :)

Enneuh Ed .... Vergeet de volgende keer niet je snorkel aan te doen :)

Z 750-2007 Zilver

Reg. datum:
11 sep. 2004
quote:
roodman schreef op 17 juni 2007 @ 17:09:
Alweer.? JA.

Misschien een idee om van de eigenaren van een nieuwe Z van 2007 de verings-modicaties uit te wisselen.???? Ik merk ook dat de wegligging niet ok is maar weet niet wat het beste is om te doen.

Alleen de veer / olie of beide en dit voor en achter???? En welk merk en bij wie?????

Ik heb de achtervering 2 slagen stugger gezet en het schroefje onderaan een paar slagen gegeven en de voorvering ook wat straffer ingesteld. en ik moet zeggen daar is tie wel enigzins van opgeknapt :Y maar eerlijk is eerlijk , ik vond de vorige Z750 betere rijeigenschappen hebben. Wat ik ook vreemd vind, als ik vroeger bij de vorige Z750 beide handen even van het stuur af haalde (bv om rijdende weg ff je handschoenen nog wat beter aan te sjorren) bleef de Z mooi rechtuit sturen, maar bij de 2007 versie heeft hij gelijk de neiging om naar rechts te vallen?? :?

Z 750-2007 Zilver

Reg. datum:
11 sep. 2004
he, dat vergeet ik nou weer |( Crawl gefeliZiteeeeerd :W

Alle Dagen High Definition

Reg. datum:
21 jun. 2006
Ja hoor ben weer thuis,

Wat gisteren een leuke dag had moeten worden is een klein beetje anders afgelopen.
Typen (en Pceeen) gaat nu met een arm wat lastiger.
Rechter arm zit ivm een scheurtje in t bot in een mitella en met een beetje mazzel kan ik 'm over 4 weken weer redelijk gebruiken.

@ Muis, Sutra, Dnbok en Kawa-pupil ondanks de ongein hebben we toch heel wat afgelachen gisteren

@ allen bedankt voor 't beterschap wensen

en heb hier krom gelegen van 't lachen met de toch wel heel creatieve opmerkingen.

@ Dnbok als je wil mag je de fotoos wel plaatsen, posten is voor mij nog niet echt een optie ben al 2 uur bezig om dit stukje te typen.

@ Crawl Gefeliciteerd

@ Alle nieuwe Zetter's Welkom

@ Nick Veel fun met je Hornet

P.S.
gaat effe rusten :W
Zetjes goez USA Wat de Zetjes zoal doen MyFirst PowerCommander

zo gek als een deur

Reg. datum:
29 apr. 2004
quote:
ffTzz schreef op 17 juni 2007 @ 18:29:
Ja hoor ben weer thuis,

Wat gisteren een leuke dag had moeten worden is een klein beetje anders afgelopen.
Rechter arm zit ivm een scheurtje in t bot in een mitella en met een beetje mazzel kan ik 'm over 4 weken weer redelijk gebruiken.

@ Muis, Sutra, Dnbok en Kawa-pupil ondanks de ongein hebben we toch heel wat afgelachen gisteren

en heb hier krom gelegen van 't lachen met de toch wel heel creatieve opmerkingen.

@ Dnbok als je wil mag je de fotoos wel plaatsen, posten is voor mij nog niet echt een optie ben al 2 uur bezig om dit stukje te typen.

@ Crawl Gefeliciteerd

@ Veel fun met je Hornet

P.S.

beterschap en sterkte met de afwikkeling van de schade Ed.
hopelijk komen we je weer snel tegen.
ik ga er voor het gemak maar vauit dat je all-risk verzekerd bent

Z1000 en GPZ600R

Reg. datum:
08 okt. 2005
Ed, nogmaals beterschap en doe rustig aan :Y

Ben wel benieuwd wat er nou gebeurd is.
rustig aan, als je maar opschiet

docendo discimus

Reg. datum:
04 dec. 2006
Frank,

gefeliciteerd *O*
Z1000 '03 en 750 Paso.

113cc 40 km/l

Reg. datum:
09 apr. 2006
quote:
Z-m op! schreef op 17 juni 2007 @ 18:03:

[...]

Ik heb de achtervering 2 slagen stugger gezet en het schroefje onderaan een paar slagen gegeven en de voorvering ook wat straffer ingesteld. en ik moet zeggen daar is tie wel enigzins van opgeknapt :Y maar eerlijk is eerlijk , ik vond de vorige Z750 betere rijeigenschappen hebben. Wat ik ook vreemd vind, als ik vroeger bij de vorige Z750 beide handen even van het stuur af haalde (bv om rijdende weg ff je handschoenen nog wat beter aan te sjorren) bleef de Z mooi rechtuit sturen, maar bij de 2007 versie heeft hij gelijk de neiging om naar rechts te vallen?? :?

Ik heb em voor en achter op zijn hardst en ik vind het nog pudding B| dus mochten de financien bijtrekken komt er bij mij voor en achter nieuwe vering op

dat omvallen heb ik juist naar links :?
Da denk toch!

Opa gaat triplellen

Reg. datum:
17 nov. 2003
quote:
ffTzz schreef op 17 juni 2007 @ 18:29:
Ja hoor ben weer thuis,

@ Crawl Gefeliciteerd

@ Nick Veel fun met je Hornet

P.S.
Fijn dat je weer thuis bent in 1 deel *O* *O* *O*

voorlopig maar ff rustig aan doen en goed rusten :Z

en 1 scheurtje in t bot is niet zo erg als een bot in je scheur moet je maar denken :X :+

Opa gaat triplellen

Reg. datum:
17 nov. 2003
quote:

[...]

Ik heb de achtervering 2 slagen stugger gezet en het schroefje onderaan een paar slagen gegeven en de voorvering ook wat straffer ingesteld. en ik moet zeggen daar is tie wel enigzins van opgeknapt :Y maar eerlijk is eerlijk , ik vond de vorige Z750 betere rijeigenschappen hebben. Wat ik ook vreemd vind, als ik vroeger bij de vorige Z750 beide handen even van het stuur af haalde (bv om rijdende weg ff je handschoenen nog wat beter aan te sjorren) bleef de Z mooi rechtuit sturen, maar bij de 2007 versie heeft hij gelijk de neiging om naar rechts te vallen
quote:
etc schreef op 17 juni 2007 @ 18:49:
quote:

[...]

Ik heb em voor en achter op zijn hardst en ik vind het nog pudding B| dus mochten de financien bijtrekken komt er bij mij voor en achter nieuwe vering op

dat omvallen heb ik juist naar links :?

?? :?

volgens mij heeft elke Z de neiging om om te vallen.......als ik zo eens terugblik de laatste jaren :X

laat m dus niet daadwerkelijk vallen en hou het rubber onder en de glimmende kant boven.

zo gek als een deur

Reg. datum:
29 apr. 2004
quote:
Z 1000 MUIS schreef op 17 juni 2007 @ 18:50:

[...]
Fijn dat je weer thuis bent in 1 deel *O* *O* *O*

voorlopig maar ff rustig aan doen en goed rusten :Z

en 1 scheurtje in t bot is niet zo erg als een bot in je scheur moet je maar denken :X :+

dat hangt van het bot af. :Y
denk aan spare-ribs een kippetje of karbonade.

zo gek als een deur

Reg. datum:
29 apr. 2004
quote:
Z 1000 MUIS schreef op 17 juni 2007 @ 18:52:

[...]

volgens mij heeft elke Z de neiging om om te vallen.......als ik zo eens terugblik de laatste jaren :X

laat m dus niet daadwerkelijk vallen en hou het rubber onder en de glimmende kant boven.

vooral zwarte. :X

The Raycist

Reg. datum:
20 nov. 2003
quote:

:Y :X
I hate it when people get simple sayings wrong. I mean it's not rocket surgery....

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.