Z750-Z750s-Z1000 Plaza Deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeden dag allemaal.

Ben ik 2 weken op vacantie geweest,zit ik hier vijf uur dit topic bij te lezen :? :?
Ik geloof dat jullie allen maar achter de computer zitten te tippen.

Eer is een hoop gebeurt, zo te lezen.

Eerst allemaal die nieuw hier zijn welkom :) :)

En die jarig zijn geweest gefeliciteerd *O* *O* *O* *O*

En fftzz beterschap :Y :Y :Y

groetjes Mannie
je kan ook niet zomaar 2 weken op vakantie gaan. :N
het valt me mee dat je de tijd neemt om alles terug te lezen. :}
ik denk dat er weinig zijn die je dat na doen hier.
 
hoi hoi ,

ik ben hopelijk 1van de dagen een z750je rijken...
ben van belgie maar moest er een ritje niet al te ver, in elkaar gezet worden zal ik van de partij zijn...

zodra ik men motortje heb zal ik picje posten...


greetz Lars

He, weer een verstandige Belg.! Proficiat met de Z. :]

roodman :W
 
Hoi,

Nog even sterkte gewenst aan Ed na zijn duik avontuur, hoop dat alles goed komt dan kan je er om lachen. ;)

Heb zelf ook eens een vreemde valpartij meegemaakt door de deur van een woonhuis, te stom om uit te leggen maar gelukkig overleeft moet je maar denken. :Y

roodman.
 
Alweer.? JA.

Misschien een idee om van de eigenaren van een nieuwe Z van 2007 de verings-modicaties uit te wisselen.???? Ik merk ook dat de wegligging niet ok is maar weet niet wat het beste is om te doen.

Alleen de veer / olie of beide en dit voor en achter???? En welk merk en bij wie?????

roodman :W
 
Laatst bewerkt:
Crawl gefeliciteerd :)


Enneuh Ed .... Vergeet de volgende keer niet je snorkel aan te doen :)
 
Alweer.? JA.

Misschien een idee om van de eigenaren van een nieuwe Z van 2007 de verings-modicaties uit te wisselen.???? Ik merk ook dat de wegligging niet ok is maar weet niet wat het beste is om te doen.

Alleen de veer / olie of beide en dit voor en achter???? En welk merk en bij wie?????

roodman :W

Ik heb de achtervering 2 slagen stugger gezet en het schroefje onderaan een paar slagen gegeven en de voorvering ook wat straffer ingesteld. en ik moet zeggen daar is tie wel enigzins van opgeknapt :Y maar eerlijk is eerlijk , ik vond de vorige Z750 betere rijeigenschappen hebben. Wat ik ook vreemd vind, als ik vroeger bij de vorige Z750 beide handen even van het stuur af haalde (bv om rijdende weg ff je handschoenen nog wat beter aan te sjorren) bleef de Z mooi rechtuit sturen, maar bij de 2007 versie heeft hij gelijk de neiging om naar rechts te vallen?? :?
 
Ja hoor ben weer thuis,

Wat gisteren een leuke dag had moeten worden is een klein beetje anders afgelopen.
Typen (en Pceeen) gaat nu met een arm wat lastiger.
Rechter arm zit ivm een scheurtje in t bot in een mitella en met een beetje mazzel kan ik 'm over 4 weken weer redelijk gebruiken.

@ Muis, Sutra, Dnbok en Kawa-pupil ondanks de ongein hebben we toch heel wat afgelachen gisteren

@ allen bedankt voor 't beterschap wensen

en heb hier krom gelegen van 't lachen met de toch wel heel creatieve opmerkingen.

@ Dnbok als je wil mag je de fotoos wel plaatsen, posten is voor mij nog niet echt een optie ben al 2 uur bezig om dit stukje te typen.

@ Crawl Gefeliciteerd

@ Alle nieuwe Zetter's Welkom

@ Nick Veel fun met je Hornet


P.S.
gaat effe rusten :W
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor ben weer thuis,

Wat gisteren een leuke dag had moeten worden is een klein beetje anders afgelopen.
Typen (en Pceeen) gaat nu met een arm wat lastiger.
Rechter arm zit ivm een scheurtje in t bot in een mitella en met een beetje mazzel kan ik 'm over 4 weken weer redelijk gebruiken.

@ Muis, Sutra, Dnbok en Kawa-pupil ondanks de ongein hebben we toch heel wat afgelachen gisteren

@ allen bedankt voor 't beterschap wensen

en heb hier krom gelegen van 't lachen met de toch wel heel creatieve opmerkingen.

@ Dnbok als je wil mag je de fotoos wel plaatsen, posten is voor mij nog niet echt een optie ben al 2 uur bezig om dit stukje te typen.

@ Crawl Gefeliciteerd

@ Alle nieuwe Zetter's Welkom

@ Veel fun met je Hornet


P.S.
gaat effe rusten :W
beterschap en sterkte met de afwikkeling van de schade Ed.
hopelijk komen we je weer snel tegen.
ik ga er voor het gemak maar vauit dat je all-risk verzekerd bent
 
Ik heb de achtervering 2 slagen stugger gezet en het schroefje onderaan een paar slagen gegeven en de voorvering ook wat straffer ingesteld. en ik moet zeggen daar is tie wel enigzins van opgeknapt :Y maar eerlijk is eerlijk , ik vond de vorige Z750 betere rijeigenschappen hebben. Wat ik ook vreemd vind, als ik vroeger bij de vorige Z750 beide handen even van het stuur af haalde (bv om rijdende weg ff je handschoenen nog wat beter aan te sjorren) bleef de Z mooi rechtuit sturen, maar bij de 2007 versie heeft hij gelijk de neiging om naar rechts te vallen?? :?

Ik heb em voor en achter op zijn hardst en ik vind het nog pudding B| dus mochten de financien bijtrekken komt er bij mij voor en achter nieuwe vering op

dat omvallen heb ik juist naar links :?
 
Ja hoor ben weer thuis,

Wat gisteren een leuke dag had moeten worden is een klein beetje anders afgelopen.
Typen (en Pceeen) gaat nu met een arm wat lastiger.
Rechter arm zit ivm een scheurtje in t bot in een mitella en met een beetje mazzel kan ik 'm over 4 weken weer redelijk gebruiken.

@ Muis, Sutra, Dnbok en Kawa-pupil ondanks de ongein hebben we toch heel wat afgelachen gisteren

@ allen bedankt voor 't beterschap wensen

en heb hier krom gelegen van 't lachen met de toch wel heel creatieve opmerkingen.

@ Dnbok als je wil mag je de fotoos wel plaatsen, posten is voor mij nog niet echt een optie ben al 2 uur bezig om dit stukje te typen.

@ Crawl Gefeliciteerd

@ Alle nieuwe Zetter's Welkom

@ Nick Veel fun met je Hornet


P.S.
gaat effe rusten :W
Fijn dat je weer thuis bent in 1 deel *O* *O* *O*

voorlopig maar ff rustig aan doen en goed rusten :Z

en 1 scheurtje in t bot is niet zo erg als een bot in je scheur moet je maar denken :X :+
 
Ik heb de achtervering 2 slagen stugger gezet en het schroefje onderaan een paar slagen gegeven en de voorvering ook wat straffer ingesteld. en ik moet zeggen daar is tie wel enigzins van opgeknapt :Y maar eerlijk is eerlijk , ik vond de vorige Z750 betere rijeigenschappen hebben. Wat ik ook vreemd vind, als ik vroeger bij de vorige Z750 beide handen even van het stuur af haalde (bv om rijdende weg ff je handschoenen nog wat beter aan te sjorren) bleef de Z mooi rechtuit sturen, maar bij de 2007 versie heeft hij gelijk de neiging om naar rechts te vallen
Ik heb de achtervering 2 slagen stugger gezet en het schroefje onderaan een paar slagen gegeven en de voorvering ook wat straffer ingesteld. en ik moet zeggen daar is tie wel enigzins van opgeknapt :Y maar eerlijk is eerlijk , ik vond de vorige Z750 betere rijeigenschappen hebben. Wat ik ook vreemd vind, als ik vroeger bij de vorige Z750 beide handen even van het stuur af haalde (bv om rijdende weg ff je handschoenen nog wat beter aan te sjorren) bleef de Z mooi rechtuit sturen, maar bij de 2007 versie heeft hij gelijk de neiging om naar rechts te vallen?? :?

Ik heb em voor en achter op zijn hardst en ik vind het nog pudding B| dus mochten de financien bijtrekken komt er bij mij voor en achter nieuwe vering op

dat omvallen heb ik juist naar links :?
?? :?


volgens mij heeft elke Z de neiging om om te vallen.......als ik zo eens terugblik de laatste jaren :X


laat m dus niet daadwerkelijk vallen en hou het rubber onder en de glimmende kant boven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan