Z750-Z750s-Z1000 Plaza Deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
hij ligt er wel met een lach bij :Y

Dat begrijp ik als je weet waar hij aan denkt :Y


full
 
het meeste wat er gepost wordt is toch onzin.
maat het toont wel karakter. :} :}


Dat klopt :Y :Y :Y

Maar an de andere kant kan je er wel om lachen.
En daar draait het ja om.
En je kent het spreekwoord toch.
Een dag niet gelachen,is een dag niet geleeft :) :) :)
 
Frank,

Lees net dat je jarig bent, dus nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.. *O* *O*
 
Vanmiddag ritje gedaan mee Z'tje van zo'n 300 km :9

Kijken dat iedereen deed als ik passeerde,Die Akra maakt toch een duivels geluid })

Heb mijn favoriete toerental al gevonden,tussen de 5000 en 6500 toeren klinkt em het best :} :} :}

En vooral in 2e versnelling :9~ :9~ :9~
 
@Ed: beterschap jongen ! geintjes zijn natuurlijk wel leuk, maar het had net zo goed anders uit kunnen pakken...

enne...stramme Maxen: allemaal leuk en aardig, dat mekaar gek maken, maar nou zie je wat er van komt: ze proberen zelfs thee te zetten in het IJsselmeer... :X
 
@ Fulleke: kan ik je module voor dubbellicht enkel betalen via Paypal, of kan ik die gewoon bestellen en rechtstreeks via de bank overmaken... :?
 
@ iedereen, één goede nacht ( rust ) toegewenst :)

@ roodman, ik heb mijn voor vering 5 "tikjes" strakker gezet, bij m'n achter vering merk ik bij hobbelige route's ( dijk van krabbedam tot sint maartens vlotbrug ) dat hij soms eenbeetje gaat dansen. moet er maar is naar kijken... ;)

@ Crawl, van harte *O* *O*

@ Adjuh, zo'n zuster wil iedereen wel :Y :9

@ boabeu, ja leuk he die mensen die omkijken }) 8-) stond laatst voor het stoplicht komt en een volkswagen transporter naast me staan, zegt tege z'n passagiers: moet je kijken wat een mooie motor O-) :+ *O* *O*

nou ik ga ff douchen en dan ook maar is naar bed, vandaag zware dag gehad...


truste iedereen :W
 
Heyyyyy Ed, toch fijn je weer ff personal te zien hier :)
Nogmaals heel veel sterkte, ook met de afwikkeling.

Frank, beetje laat, maaaaaar van harte gefeliciteerd met je 25e verjaardag *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
@ Crawl alsng van harte

@ MS 750 welkom terug

@ fftzz Geluk ben je zelf redelijk oké. Sterkte met de afwikkeling zullen die Hyperpro's van je ook in een Z1000 passen? Denk alleen dat vering wat weekerig aan zal voelen in mijn motor

Gisteravond ff mijn bandje "ingereden" op wat bochtige weggetjes (vrijdag nr Duitsland met de Zed, dus beetje inrijden is wenselijk). Gelijk ff nieuw modje op de proef gesteld.... (stuurt stuk lichter en gevoelsmatig stuurt motor minder naar buiten)


@ Bohica, het verbaast me dat jouw motor nog niet is omgeflikkerd.... Bij mij was het gisteren al bijna zover |( (lijkt wel of ik op een knol zit, om dnoks worden te gebruiken)

@ allen werksuh of fijne "vrije" dag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan