Z750-Z750s-Z1000 Plaza Deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ frank als nog gefeliciteerd.

@ all vergeet nou maar die vering modificatie, :X als je eens weet hoe die daar van gaat springen.

-O- heb er wel een bepaald beeld van over gehouden op m'n netvlies minimaal twee meter hoog over de rietkraag. :?


full
 
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooo 8-)

weer thuis :P ....inderdaad niet helemaal droog over :N ,,,,,maar zag de bui al hangen en had mijn regenpak dus aangetrokken *O* dus op 2 natte handschoenen na is alles droog overgekomen :P

Mannen ( Ed,Hans ,Andre en Ronald? )bedankt voor de rit en gezelligheid.

we doen het nog eens over maar dan de hele Noordkop :Y .. ergens in september :? ...ff de werkagenda checken -O-

hopelijk gaan er dan meer mee :] :] :] :] :]



















en dat kunnen we van een zekere stramme max niet zeggen :X


Alleen jammer dat jullie een andere verzamel locatie hebben afgesproken......zit ik in Maarsbergen te wachten op jullie...... :( B|

vervolgens wel een telefoontje van André gehad dat de plannen gewijzigd waren maar toen was het al te laat -O- .

Jammer de volgen de keer beter :W
 
Ben soms ook wel een ramptoerist, maar...............
Vind dit toch geen leuke plaatjes om te zien.
Zeker als je de betreffende kent! :N


tis goed afgelopen, heb er zelf niet zoveel problemen mee.

echter de andere plaatjes van ed mag tie zelf plaatsen of het linkie naar het album.
 
@ all vergeet nou maar die vering modificatie, :X als je eens weet hoe die daar van gaat springen.

afbeelding]


is dat zo? Heb gisteren op SV van kameraad gereden. Strakker sturen doet ie wel sinds de hyperpro's... Ik ben een rustige rijder dus ik zie voorlopig niet in waarom ik deze investering aan moet gaan... Gelet op de hobbelige weggetjes is demping vaak wel wenselijk...
 
is dat zo? Heb gisteren op SV van kameraad gereden. Strakker sturen doet ie wel sinds de hyperpro's... Ik ben een rustige rijder dus ik zie voorlopig niet in waarom ik deze investering aan moet gaan... Gelet op de hobbelige weggetjes is demping vaak wel wenselijk...


:^

blijft toch geld en zolang ik die kop nog voel schudden is het goed zo.
 
Ben soms ook wel een ramptoerist, maar...............
Vind dit toch geen leuke plaatjes om te zien.
Zeker als je de betreffende kent! :N

ik ook niet, zit bij vrijwillige brandweer en keek ff naar de foto's van een uitruk van collega's van gisteren, kwam toevallig die van Ed tegen.
 
ah oké, dan snap ik em wel ja.

lijkt me heel K(walitatief)U(itermate)T(eleurstellend) als je weet dat je glijdt en er niks aan kunt doen dat ie de plomp in gaat!
in zo'n geval nog maar 1 ding, meteen op zijn zij gooien en hopen dat ie zich ingraaft en niet verder glijdt ! Maar je weet nooit wat je op dat moment denkt natuurlijk, mag Ed straks zelf vertellen...

(en ik ben wel benieuwd natuurlijk of de module ook echt waterdicht is...misschien mag ik wel één van de foto's gebruiken...) :X :o )
 
FFTZZ

Namens de oudere garde uit Limburg, van harte beterschap toegewenst.

Was wel even schrikken tijdens het nalezen van de diverse pagina's, gelukkig kun je het allemaal navertellen, enne wat je fiets betreft dat zal de verzekering wel oplossen. Het belangrijkste is dat je er zelf niet al teveel aan hebt overgehouden.
Ik weet het dat klinkt cliche, maar het is wel zo.

Alle jarigen, nog van harte gelukgewenst, en nog vele mooie jaren met jullie zetjes.

Vraagje van deze kant:
Heeft niemand ervaring met de montage c.q positionering van een Garmin2720 op de nieuwe Z750, ik kan hem met geen mogelijkheid met de standaard ram-mount boven de cockpit-unit uit krijgen.

Uitlaat-TIP:
Tik eens op Youtube in Z750 en Mivv Gp. Een prachtig geluid, en een hele zware roffel. Mijns idee bijna een tweecilinder.

Doei.
 
in zo'n geval nog maar 1 ding, meteen op zijn zij gooien en hopen dat ie zich ingraaft en niet verder glijdt ! Maar je weet nooit wat je op dat moment denkt natuurlijk, mag Ed straks zelf vertellen...

(en ik ben wel benieuwd natuurlijk of de module ook echt waterdicht is...misschien mag ik wel één van de foto's gebruiken...) :X :o )


motor ging ook het gras ingraven, echter hierdoor kwam de motor in een opwaardse reactie en ging met een salto over het riet de plomp in. ;( -O-


zie het elke keer voor me en er komen steeds meer details boven drijven. :?
 
:^

blijft toch geld en zolang ik die kop nog voel schudden is het goed zo.

dat zei mijn vrouw ook vannacht tegen me _O- ;) :+ :P

motor ging ook het gras ingraven, echter hierdoor kwam de motor in een opwaardse reactie en ging met een salto over het riet de plomp in. ;( -O-


zie het elke keer voor me en er komen steeds meer details boven drijven. :?


Voor Ed misschien alleen maar fijn dat hij nog met iemand over zijn uitstapje kan uitwisselen... Mijn pa is tijdje terug als laatste rijder van groepje onderuit geschoven.. hij vraagt zich nog steeds af wat er is gebeurd.... (gaat allemaal in een flits)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan