ongeluk duccie748

Duccie

MF veteraan
23 jul 2006
17.991
17
Huissen
Beste allemaal,

Hier niet zulk leuk nieuws....
Ik ben Josee, de vriendin van Duccie748, oftewel Kim.
Kim heeft vanavond een motorongeluk gehad!
Nog geen 500 m van huis heeft een automobilist hem geen voorrang verleend en Kim dus gigantisch onderuit gereden.
Rond half 8/ 8 uur (sorry weet echt niet alles meer, alles was ook zo vreemd, raar en onwezenlijk) werd ik gebeld dat Kim een ongeluk had gehad.
Op dat moment zat ik in Amsterdam en ben dus met een rotvaart naar Rijnstate in Arnhem gereden.

Kim is constant bij kennis geweest, zijn linkerarm is letterlijk en figuurlijk aan gruzelementen, ze gaan morgen overleggen hoe ze alles bij elkaar gaan zetten , maar hij zal wrsl wel functieverlies hebben.
Daarnaast is zijn bekken gebroken en heeft hij een flinke snee in het gezicht.
We beseffen heel goed dat hij alsnog geboft heeft, maar voorlopig komt hij het ziekenhui niet uit.
Maar de schrik zit er goed in, ben dan ook net thuis en aangezien Kim zo'n fanaat MF-er is, wilde ik jullie even op de hoogte stellen.
Geen idee of ik het goede topic heb, maar missch dat één van jullie weet waar hij nog meer onder post en dit nieuws daar ook zou kunnen plaatsen.....

Ik zal jullie proberen op de hoogte te houden,

Groetjes Josee
 
-O-

Sterkte iig en veel beterschap aan Kim toegewenst.
Dat ie maar snel weer beter mag worden en later wellicht nog op een motor kan stappen.
 
Beste allemaal,

Hier niet zulk leuk nieuws....
Ik ben Josee, de vriendin van Duccie748, oftewel Kim.
Kim heeft vanavond een motorongeluk gehad!
Nog geen 500 m van huis heeft een automobilist hem geen voorrang verleend en Kim dus gigantisch onderuit gereden.
Rond half 8/ 8 uur (sorry weet echt niet alles meer, alles was ook zo vreemd, raar en onwezenlijk) werd ik gebeld dat Kim een ongeluk had gehad.
Op dat moment zat ik in Amsterdam en ben dus met een rotvaart naar Rijnstate in Arnhem gereden.

Kim is constant bij kennis geweest, zijn linkerarm is letterlijk en figuurlijk aan gruzelementen, ze gaan morgen overleggen hoe ze alles bij elkaar gaan zetten , maar hij zal wrsl wel functieverlies hebben.
Daarnaast is zijn bekken gebroken en heeft hij een flinke snee in het gezicht.
We beseffen heel goed dat hij alsnog geboft heeft, maar voorlopig komt hij het ziekenhui niet uit.
Maar de schrik zit er goed in, ben dan ook net thuis en aangezien Kim zo'n fanaat MF-er is, wilde ik jullie even op de hoogte stellen.
Geen idee of ik het goede topic heb, maar missch dat één van jullie weet waar hij nog meer onder post en dit nieuws daar ook zou kunnen plaatsen.....

Ik zal jullie proberen op de hoogte te houden,

Groetjes Josee

Josee, Heb net op ductopic wat voor je gemeld. Hoe je de andere topics van je vriend kan vinden.

succes
 
grrr altijd weer naar als er iemand onderuit of aangereden is, -O-

van mij heel veel en snel beterschap gewenst.
 
DAMN!
Kim, zwaar klote jongen!!
Die arm en bekken is niet niets..

Klote dat zo'n automobilist weer eens niet zit op te letten. B|
Succes met het herstel, en als je ergens hulp mee kan gebruiken dan laat je het maar weten.

Josee, jij ook succes de komende periode, het zal voor jou ook een nare klap zijn..

Ik heb al even een verwijzing gemaakt in zijn topic's.

Naar de fiets hoeven we nieteens te vragen.. :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan