Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Filmpjeswedstrijd: Kies je favoriet!

Dit onderwerp is gesloten.

Pagina's:
«
»

~~~~~~~~

Reg. datum:
22 mei. 2004
hehe, pwned!

Feli Mier! Mag ik de groeten doen in je voglende filmpje?
Je hebt 3 soorten mensen; mensen die kunnen tellen, en mensen die niet kunnen tellen...

Reg. datum:
04 aug. 2005
Bij verliezen ligt het altijd aan de tegenparty.(Neem een voorbeeld aan vanGaal)
De rest had gewoon een beter filmpje moeten insturen.Alles is gewoon via de regel verlopen. Van wie mag je je vrienden niet vertellen dat je met een wedstrijd mee doet?
van wie mag je vrienden, kennissen ,familie er niet speciaal een account voor aanmaken?
van wie mag dat niet via dezelfde pc? bullshit dus
het is een wedstrijd en iedereen heeft zich aan de regels gehouden.
Wel vind ik dat Miertje vandaag flink in kwaad daglicht is gezet,waar ik het dus duidelijk niet mee eens ben.Iedereen was vrij om te stemmen en wat die stemt.
Zaterdag was een vriendin van mij op televisie bij het beste idee van nederland, helaas ging zijn niet door , maar ik heb wel al mijn vrienden , kennissen, collega,s en familie gevraagd om op haar testemmen.Is dat zo vreemd dan?

Maar genoeg hierover en ik wil het er niet meer over hebben en ook zonde van mij tijd.

@ Miertje
geniet van je camera man en maak er leuke filmpjes mee de komende tijd.
Beter een goede buur dan een verre vriend

cherryfresh father!

Reg. datum:
26 dec. 2003
miertje heeft de meeste stemmen, met een filmpje waar hij in voorkomt. lijkt me duidelijk dat ie gewoon gewonnen heeft. tis alleen niet zo'n glamoureuze overwinning. als er maar wel vette filmpjes mee gemaakt worden en niet van die standaard "vanaf de tank gefilmd" filmpjes..
bekijk http://www.facebook.com/RWPstuntriding en like! thanks!!

cherryfresh father!

Reg. datum:
26 dec. 2003
quote:
zakonski schreef op 24 september 2007 @ 19:21:
hehe, pwned!

wat is pwned? owned verkeerd geschreven? internetbreezertaal? zoiets als roflmao en feauteau?

ff de sfeer doorbreken allemaal weer even-> _O- *O* :Y
bekijk http://www.facebook.com/RWPstuntriding en like! thanks!!

Why So Serious...?!

Reg. datum:
28 mei. 2007
quote:
basf schreef op 24 september 2007 @ 19:23:
Bij verliezen ligt het altijd aan de tegenparty.(Neem een voorbeeld aan vanGaal)
De rest had gewoon een beter filmpje moeten insturen.Alles is gewoon via de regel verlopen. Van wie mag je je vrienden niet vertellen dat je met een wedstrijd mee doet?
van wie mag je vrienden, kennissen ,familie er niet speciaal een account voor aanmaken?
Wel vind ik dat Miertje vandaag flink in kwaad daglicht is gezet,waar ik het dus duidelijk niet mee eens ben.Iedereen was vrij om te stemmen en wat die stemt.
Zaterdag was een vriendin van mij op televisie bij het beste idee van nederland, helaas ging zijn niet door , maar ik heb wel al mijn vrienden , kennissen, collega,s en familie gevraagd om op haar testemmen.Is dat zo vreemd dan?

Maar genoeg hierover en ik wil het er niet meer over hebben en ook zonde van mij tijd.

@ Miertje

:^

quote:
Da Liks schreef op 24 september 2007 @ 19:25:
miertje heeft de meeste stemmen, met een filmpje waar hij in voorkomt. lijkt me duidelijk dat ie gewoon gewonnen heeft. tis alleen niet zo'n glamoureuze overwinning. als er maar wel vette filmpjes mee gemaakt worden en niet van die standaard "vanaf de tank gefilmd" filmpjes..

En uiteraard hier showen!!

quote:
Da Liks schreef op 24 september 2007 @ 19:28:
quote:
zakonski schreef op 24 september 2007 @ 19:21:
hehe, pwned!

wat is pwned? owned verkeerd geschreven? internetbreezertaal? zoiets als roflmao en feauteau?

-O- Huh?! de watte? :?

;)
quote:

ff de sfeer doorbreken allemaal weer even-> _O- *O* :Y

:} _O- *O* :Y :+ *D }) ;) O-) 8-)
Stek

Hyves

XtotheZ Got Nothing On Me!!

The best you can get !!!

Reg. datum:
12 apr. 2005
quote:
Da Liks schreef op 24 september 2007 @ 19:25:

Damn, ik denk dat ik niet eens meer een filmpje hier durf te posten :o

Ik ga nog 1 maal reageren en dan hou ik er mee op. dan ga ik het over leuke dingen hebben want mijn dag is net een echte maandag. Alles ging kut vandaag.

2 zieken op het werk, leveranciers die niet op tijd leveren, vanmorgen voor 8 uur begonnen en ik zit nu nog op mijn werk. Ben vergeten te eten vandaag door alle shit. Ik ben moe en ik heb honger. Het enige leuke van vandaag is dat ik zo weer op de motor mag stappen en naar huis gaan. Waar mijn vrouwtje een lekker maaltje voor mij heeft staan en ik hopelijk mijn kinderen nog in bed kan stoppen omdat ik dat gisteren beloofd heb

Oké voor de laatste keer

Ik heb de regels niet overtreden
Ik heb niet meerdere keren op mijzelf gestemd
Ik heb de dag dat er gereden werd georganiseerd samen met Basf
Ik heb ook zelf gefilmd op de desbetreffende dag
Ik heb ook mee gereden op de desbetreffende dag
Ik sta ook op de film
Ik heb hem alleen niet zelf gemaakt (dit heeft verschillende redenen, tijd, het bij elkaar brengen van al het beeldmateriaal welke die dag geschoten is, het eerder klaar zijn van het betreffende filmpje, enz)
Ik heb gemeld dat op het flevo topic dat ik het filmpje zou gebruiken

Het enige wat er niet goed is gegaan is dat degene die het filmpje in elkaar gezet heeft niet wil dat het commercieel gebruikt wordt en op het moment dat de sponsor X-sportscam het filmpje online heeft gezet op zijn site is er een probleem ontstaan.

Ik heb dus nagelaten om te vragen of ik het filmpje ook aan de sponsor mocht geven. Ik vind het heel jammer dat het zo gelopen is. En al helemaal dat er mensen twijfelen aan het feit of er wel eerlijk gestemd is. En dat een moderator zijn rechten gebruikt om gegevens van accounts vrij te geven op het internet, terwijl ik gevraagd heb deze via de mail aan mij te laten zien zodat ik het zou kunnen weerleggen.

Degene die mij kennen weten dat ik niet meerdere keren op zijzelf heb gestemd, ik vind het ook heel jammer voor de sponsor aangezien hij nu het filmpje niet kan gebruiken.

Al met al een hoop lessen voor zo wel mijzelf als de organisatie.

En nu hop weer verder met de orde van de dag.
Als je altijd achter de kudde aanloopt, dan loop je altijd in de stront

The best you can get !!!

Reg. datum:
12 apr. 2005
En omdat ik het niet kan laten.

Hier een filmpje van het oefenen van een wheelie niet op de tank genomen.

http://nl.youtube.com/watch?v=Y7WuzGc-Y_A
Als je altijd achter de kudde aanloopt, dan loop je altijd in de stront

Why So Serious...?!

Reg. datum:
28 mei. 2007
quote:
Miertje schreef op 24 september 2007 @ 19:39:
En omdat ik het niet kan laten.

Hier een filmpje van het oefenen van een wheelie niet op de tank genomen.

http://nl.youtube.com/watch?v=Y7WuzGc-Y_A

:+
Das nog lastig wheelie-en zo he!
Zelfs met zijwieltjes lukt het me niet... ;)
Stek

Hyves

Moderator

Il Mattone

Reg. datum:
08 jan. 2003
Functie:
Moderator
quote:
Drey schreef op 24 september 2007 @ 15:29:

[...]

Is Idols daar ook niet op gebaseerd ? De meeste stemmen gelden ? Ik bedoel, Jim is nou niet echt het grootste zangtalent van Nederland, en toch wordt ie 2e ;)

eeuuhhmm... wat is hetgeen je hier nu wil zeggen... :? O-) :X :+

quote:
Miertje schreef op 24 september 2007 @ 15:33:

[...]

Antlover is mijn vriendin (als je verder gaat terug kijken was ik vroeger hier bekend als ant27 en is deze later veranderd in Miertje, mijn vriendin heet merel en die naam was al gebruikt net zoals mereltje, dat ze zich nu heeft aangemeld is niet zo raar. Ze wil op mij stemmen maar heeft verder niets met dit forum)

Jonnie is mijn zus (marjon, heeft zich ook aangemeld om te stemmen en komt nooit op het forum)

andyhandyman is mijn zwager ( Andy, heeft zich ook aangemeld om te stemmen, en komt ook nooit op het forum)

bestebuurman is mijn beste buurman (was hier al aangemeld, helpt mij in tijden van ban's of stemmen)

Deze hebben zich een volgens mij op 14 september aangemeld toen ik op visite was bij mijn zus in Dronten. Dat het IP adres aan mij account gekoppeld is kan wel kloppen aangezien ik wel vaker bij mij zus op visite kom en daar gebruik maak van hun computer.

Ik heb trouwens wel ergens over gelogen. :Y :Y

Mijn pa en ma hebben niet gestemd en zich ook niet aangemeld

antlover
andyhandyman
jonnie

antlover
Laatste bezoek: vrijdag 14 september 2007 15:51
andyhandyman
Laatste bezoek: vrijdag 14 september 2007 15:43
jonnie
Laatste bezoek: vrijdag 14 september 2007 15:39

Jonnie is er dus van 15:32 tot 15:39, andyhandyman van 15:41 tot 15:43, antlover van 15:45 tot 15.51....

En wat ze alledrie doen is aanmelden, stemmen en weer uitloggen om plaats te maken voor de ander.

jonnie mailadres bij registratie: xxdyxxezebox@orange.nl
andyhandyman mailadres bij registratie: xxdyxxezebox@wanadoo.nl
xxén zijn door mij neergezet, uiteraard.

Tja... ik kan uiteraard niet zien wie er fysiek achter de computer zit op het moment van aanmelden.... maar dat is dan ook het enige.

In ieder geval vond... en vind... ik het ruimschoots voldoende om zeer kritische vragen over te stellen.
Iedereen die dat vreemd vind is naar mijn idee ietwat gekleurd met het geven van zijn mening.

quote:
M.to.the.Z schreef op 24 september 2007 @ 17:12:
Hmmm

Vind het ook een beetje jammer dat niemand hier eerder mee komt :?
Neem aan dat de extra stemmen etc via zelfde ip al voor de definitieve uitslag bekent waren...

Dit is helaas niet eerder opgevallen.

quote:
Blue-bird schreef op 24 september 2007 @ 17:34:
pfffff, wat een gedoe allemaal zeg.

Doe dan niet mee met een wedstrijd als je niemand vertrouwd :(

Zoals al eerder werd gemeld, gaat het toch om plezier met elkaar te hebben!

Ik vertrouw juist iedereen, totdat ik dingen tegenkom die reden geven om vragen te stellen.

Ik heb aan de wedstrijd niet meegedaan, volgens mij heb ik zelfs niet eens gestemd.

Why So Serious...?!

Reg. datum:
28 mei. 2007
quote:
Baksteen schreef op 24 september 2007 @ 20:02:

[...]

Dit is helaas niet eerder opgevallen.

Het is je vergeven O-) ;)
Stek

Hyves

Moderator

Il Mattone

Reg. datum:
08 jan. 2003
Functie:
Moderator
quote:
basf schreef op 24 september 2007 @ 19:23:

@ Miertje

Eerst een heel epistel aan persoonlijke meningen ipv feiten neerpennen en dan zeggen dat je het er niet meer over wil hebben ??

Mijn mening: Je weet dat het gaat over een wedstrijd waarin je een filmpje van jezelf laat zien, dat je laat zien wat jij gemaakt hebt, niet een filmpje van een ander waar je toevallig zelf in voorkomt.

En idd, puur volgens de regels is er niks op tegen om familie,vrienden, klasgenoten, collega's enz enz... te ronselen en te laten stemmen.
Maar dan komt er wat mij betreft het verschil tussen de "letter van de wet" en de "geest van de wet"

quote:
Miertje schreef op 24 september 2007 @ 19:33:
En dat een moderator zijn rechten gebruikt om gegevens van accounts vrij te geven op het internet, terwijl ik gevraagd heb deze via de mail aan mij te laten zien zodat ik het zou kunnen weerleggen.

Degene die mij kennen weten dat ik niet meerdere keren op zijzelf heb gestemd, ik vind het ook heel jammer voor de sponsor aangezien hij nu het filmpje niet kan gebruiken.

Al met al een hoop lessen voor zo wel mijzelf als de organisatie.

Ik gebruik mijn rechten waar ze voor zijn.
Is er iets in dit topic terechtgekomen wat je liever geheim had willen houden ??

Ik wil er ook best over ophouden hoor.
Maar als er reply's komen waarin gevraagd word om iets, dan geef ik daar antwoord op.

Maar nogmaals:

Het is niet vast te stellen wie er fysiek post met een bepaald account, de uitleg van Miertje is net zo geheel waarheidsgetrouw als domme inloggegevens.
Miertje heeft nergens iets gedaan dat niet strookt met de M-F richtlijnen en ook niet wat niet strookt met de feitelijke regels van de wedstrijd.

Voor diegene die het vervelend vonden om te lezen: sorry.

Maar als ik zie dat waar dan ook een serieuze mogelijkheid is dat een M-Fér anderen in het ootje neemt zal ik dat
altijd bespreekbaar maken.
Baksteen wijzigde dit bericht op maandag 24 september 2007 20:21 (9%)

Suzuki SV650S

Reg. datum:
23 jan. 2006
He kut... ik had op MIOB gestemd :+
Echte mannen rijden ook 'swinters in t-shirt.

"CBR1000RR|R6|#53"

Reg. datum:
11 mei. 2004
quote:
M.to.the.Z schreef op 24 september 2007 @ 17:12:
Hmmm

Vind het ook een beetje jammer dat niemand hier eerder mee komt :?
Neem aan dat de extra stemmen etc via zelfde ip al voor de definitieve uitslag bekent waren...

Maargoed, als er genept is jammer... ;(

heb ik het niet gezegt... nog voordat jullie de filmpjes bekend gingen maken dat het te manipuleren valt...

Denk niet dat er opzet is hier bij Miertje! Terrechte winnaar :Y

Anders was er wel een groter verschil geweest en had iemand wel ene proggie geschrevven met ip wissel. Maakt ie ene account en stemt automatisch... En dat kunnen die scriptkiddies echt wel fixen.
KR-Twitter | KR-Racing Brochure | www.KR-Racing.nl

S3/CB1000R

Reg. datum:
13 dec. 2004
quote:
Baksteen schreef op 24 september 2007 @ 20:02:

antlover
andyhandyman
jonnie

antlover
Laatste bezoek: vrijdag 14 september 2007 15:51
andyhandyman
Laatste bezoek: vrijdag 14 september 2007 15:43
jonnie
Laatste bezoek: vrijdag 14 september 2007 15:39

Jonnie is er dus van 15:32 tot 15:39, andyhandyman van 15:41 tot 15:43, antlover van 15:45 tot 15.51....

En wat ze alledrie doen is aanmelden, stemmen en weer uitloggen om plaats te maken voor de ander.

jonnie mailadres bij registratie: xxdyxxezebox@orange.nl
andyhandyman mailadres bij registratie: xxdyxxezebox@wanadoo.nl
xxén zijn door mij neergezet, uiteraard.

Tja... ik kan uiteraard niet zien wie er fysiek achter de computer zit op het moment van aanmelden.... maar dat is dan ook het enige.

In ieder geval vond... en vind... ik het ruimschoots voldoende om zeer kritische vragen over te stellen.
Iedereen die dat vreemd vind is naar mijn idee ietwat gekleurd met het geven van zijn mening.

Soooooo, dat waren wel 3 stemmen, die wellicht niet helemaal volgens de regeltjes gegeven zijn...........

Hoe maak ik van een mug een olifant, en hoe haal ik de glans van een titel -O-
Ringteller:
2010: 8 rondjes
2009: 6,5 rondjes
2008: 30 rondjes
2007: 9 rondjes
2006: 3 rondjes

CBR600RR '03

Reg. datum:
16 okt. 2005
quote:
Swifty schreef op 24 september 2007 @ 21:23:

[...]

Soooooo, dat waren wel 3 stemmen, die wellicht niet helemaal volgens de regeltjes gegeven zijn...........

Supporter van #53 Supercup600
Honda CBR600RR '03
Circuit R6 '06

Reg. datum:
13 okt. 2004
quote:

[...]

maareh, het siert Baksteen wel dat hij alles goed in de gaten houdt :Y (als mod zijnde) :P

Wat een gezever allemaal, wordt er eens wat leuks georganiseerd door "amateurs" , want dat zijn we !! Krijg je een hoop shit over "je" heen.

Het was gewoon een leuk idee van slip om te kijken of er animo voor was voor zo'n wedstrijdje. Het ging om de lol en die heb ik zekers gehad met al die filmpies *O* *O*

Voor mij mag er best een vervolg op komen :Y

* Sjeik snapt eigenlijk niet waarom dit topic nog niet op slot is, winnaar is toch bekend

"CBR1000RR|R6|#53"

Reg. datum:
11 mei. 2004
topicstarter kan via het uitroepteken in geel driehoekje bovenaan de bladzijde ff een slotje aanvragen. ;)
KR-Twitter | KR-Racing Brochure | www.KR-Racing.nl

Moderator

Il Mattone

Reg. datum:
08 jan. 2003
Functie:
Moderator
quote:

[...]

Zow... mis jij even mijlenver het punt waar het om gaat...

quote:
Sjeik schreef op 24 september 2007 @ 22:00:

[...]

* Sjeik snapt eigenlijk niet waarom dit topic nog niet op slot is, winnaar is toch bekend

slotje dus.

Pagina's:
«
»
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3

Hosting by True