Ducati Hypermotard

Hypermotard

  • Leuk maar niet voor mij

    Stemmen: 36 13,9%
  • Leuk voor erbij

    Stemmen: 139 53,7%
  • Wordt mijn nieuwe motor

    Stemmen: 51 19,7%
  • Lelijk hok

    Stemmen: 27 10,4%
  • Mist 2 cilinders

    Stemmen: 6 2,3%

  • Totaal aantal stemmers
    259
Status
Niet open voor verdere reacties.

ZX10R

MF veteraan
30 okt 2003
3.795
0
Wat zijn de meningen rond de Ducati Hypermotard,

Ik heb er zelf meer gereden, is wennen maar stuurt super en is gewoon erg leuk speelgoed. Met een dikke SS wordt toch steeds minder makkelijk in Nederland
 
Een dikke SS uitlaten in NL is inderdaad onderhand niet meer te doen maar op het circuit wel. :]

Ducati_Hypermotard_stpz



Het risico met zo'n SuperMotard achtig iets is dat je contstant gaat zitten sliden/wheelien/stoppieen ,en dat is ook allemaal artikel 5. -O-

Wel een gaaf ding! :9~
 
super ruig ding om te zien ,remt en stuurt als de brandweer,maar zal altijd een fiets voor erbij zijn wil er echt geen 200 rijksweg km's mee rijden ,wat wel is voorkomt als we naar assen gaan heb er 195 mee gereden en toen wapperde ik er af haha was wel lachen maar hoefde z'n top niet te zien was ook geen ruimte voor verders onwijs leuk ding
 
Wat zijn de meningen rond de Ducati Hypermotard,

Ik heb er zelf meer gereden, is wennen maar stuurt super en is gewoon erg leuk speelgoed. Met een dikke SS wordt toch steeds minder makkelijk in Nederland


Had juist een SM gekocht om minder op te vallen in het verkeer, nou ding is nu de deur uit, want het omgekeerde was gebeurd. Ging op het laatst nergens is meer over. Stoepranden op stukken over het trotoir wegen afsnijden door de bossen, etc.

Op een gegeven moment aangehouden door een polo met een agent erin en toen bijna artikel5 aan mijn broek. :W SM :W


misschien toch nog een keer stiekem z'n ding kopen. ;)



In ieder geval hoef je er dus geen te kopen onder het mom, dan raak ik minder snel mijn rijbewijs kwijt. :N




Laatst een testrijder gesproken die al met het ding had gereden en was zeer te spreken over deze motor. Echt een superding en tig keer beter dan de KTM variant. :) Zelf vind ik het iig een gaaf ding om te zien. Ben ook benieuwd hoe deze rijd.... ook die van BMW mag er zijn. Is gelimiteerd helaas.....


Ding is echt helemaal af en ziet er super afgewerkt uit met carbon en al! :Y :9~ :9~
BMW_HP2_Megamoto2.jpg

BMW_HP2_Megamoto1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Laatst een testrijder gesproken die al met het ding had gereden en was zeer te spreken over deze motor. Echt een superding en tig keer beter dan de KTM variant. :) Zelf vind ik het iig een gaaf ding om te zien. Ben ook benieuwd hoe deze rijd.... ook die van BMW mag er zijn. Is gelimiteerd helaas.....


Ding is echt helemaal af en ziet er super afgewerkt uit met carbon en al! :Y :9~ :9~
[afbeelding]
[afbeelding]


Is wel een apart ding die BMW alleen kost hij meer dan 20000 euro, een beetje veel geld voor een sm :X

Maar vind die Duc zeker een vet ding :Y
 
Is wel een apart ding die BMW alleen kost hij meer dan 20000 euro, een beetje veel geld voor een sm :X

Maar vind die Duc zeker een vet ding :Y


Idd veel geld, maar er worden er maar een paar gemaakt en is echt helemaal af. Akra uitlaat, carbon, etc. :Y Dus mocht die BMW net zo goed rijden, dan wist ik het wel. :9

Maar zal het topic niet verder vervuilen ging immers om de Hypermotard.
 
Wie kan er wat info geven hoe het rijdt.
Ben op zoek naar een motor met wat meer fun bij lagere snelheid.
Twijfel om mijn GSX-r in te ruilen omdat ik deze net heb zoals ik hem wil/wilde, alleen begint de fun pas bij het rode gebied en dus te snel (op de weg tenminste).
De hypermotard zou wel de motor zijn om 'altijd' op te rijden (4000km jr), dus niet voor er bij.

PS ik vind hem :9~
 
Ik heb er al op gereden, is wennen rijdt als een tractor als je van een 1000 4 cil afkomt. Daarnaast zit je wat hoger en is het bochten werk wat wennen, maar als je gewent bent is het fun. Daarnaast moet je veel meer schakelen als je waarschijnlijk gewent bent. Bij erg lage toerentallen is het een beetje schokkerig op het lompe af. De voorkant was aan de harde kant maar op snelheid beviel deze goed.
 
ik heb ook een tien, maar ik ruil hem er niet voor in. Je gaat teveel achteruit in vermogen.
Dat vind ik niets, dus een prachtige voor erbij... :Y :Y
 
super ruig ding om te zien ,remt en stuurt als de brandweer,maar zal altijd een fiets voor erbij zijn wil er echt geen 200 rijksweg km's mee rijden ,wat wel is voorkomt als we naar assen gaan heb er 195 mee gereden en toen wapperde ik er af haha was wel lachen maar hoefde z'n top niet te zien was ook geen ruimte voor verders onwijs leuk ding

Weleens van interpunctie gehoord? -O-
 
Heb een van de eerste mogen "inrijden"...... Het is gewoon NIET te beschrijven wat je met dit beest kan uitvreten..... De eerste indruk is dat het voor geen meter zit (errug op het voorwiel) maar dat went heel snel....... Binnen vijf minuten kun je er meer mee dan je in 5 jaar ooit met menig supersportmotor zal kunnen uithalen. Wheelies, stoppies, powerslides en alles supergecontroleerd! 'k zweer je dat dit apparaat op afstand de allersnelste Duc sinds tijden is voor het korte bochtenwerk. En het vermogen? Laat me niet lachen..... 95pk lijkt weinig, maar het werkelijk BEESTACHTIGE koppel bij lage gewicht maakt meer dan alles goed. Je krijgt h'm in 3 nog op (standaard)vermogen op het achterwiel. Al kom je met een getunde 200pk rijstracer aanzetten; het zal je op die lekkere binnenweggetjes niets helpen.... Met een Hypermotard rijdt je er gewoon driftend rondjes omheen met 2 vingers in je neus! Die combinatie van vering, remmen & banden is echt waanzinnig! Ze heeft slechts 1 nadeeltje en dat is de beperkte actieradius; na amper 150-180km moet je een pomp gaan opzoeken........ Maakt niet uit; zoek je een speeltje voor erbij; look no further!!.......dan is DIT je fiets!! TERING wat 'n ding!

851 groeten, Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan