zorg dat je erbij komt

Status
Niet open voor verdere reacties.

the shepperd

MF'er
13 feb 2006
72
0
hoi ik ben van mening dat alle motoragenten geen bikers zijn

motorcyclecops are no bikers


lul.jpg


niet dat ik iets tegen gezag heb, maar wel tegen de politie
 
hey vonkentrekker het slaat hier de afgelopen weken toch al nergens op maar het is maar een mening
 
ik heb nog nooit problemen met de politie gehad, zij wel met mij,


maar heb div agenten te bike gesproken die best toffe gasten waren
 
Weet ik, ik baalde van de week ook toen ik met 20+ geflits werd, maar om nou elke agent voor lul uit te maken. En de 2 motoragenten die ik ken zijn meer biker dan een ventje van 21 die op een intruder gaat zitten..


maar soms zitten er een paar tussen |(
 
niet dat ik iets tegen gezag heb, maar wel tegen de politie
:?

Helaas lopen er van die eikels rond in nederland dat politie hard nodig is!
Of wilde jij alle moordenaars, verkrachters, enz rondlaten lopen en hun gang laten gaan, evenals die zuipschuiten die in hun auto/op de motor stappen? Enz, enz.

Je moet niet zo bekrompen denken, politie doet meer dan gele briefjes uitdelen...

Mijn mening over TS? Die laat ik even in het midden :X
 
jaa iedereen los

drink some fucking brew beat some motherfucking ass and rape that ass
 
Laatst bewerkt:
Ik ben van mening dat je de minste bekeuringen van een motoragent krijgt. Hij kan zich beter in de situatie inleven denk ik. Ieder zo zijn werk en ik denk dat zij ook alleen maar hun werk doen. Als ze niet volgens de hun opgedrongen regels hoefde te werken zouden ze denk ik in een heleboel situaties ook anders handelen.

Beetje makkelijk om meteen elke agent over 1 kam te scheren.
 
ik vind als je jezelf toch niet in kan houden op de obw moet je daar niet gaan rijden, daar is het niet voor aangelegt, in tegenstelling tot een circuit, die is speciaal aangelegt om hard te rijden ;)
 
hallo chopperforum geen tupperware gedeelte

als ik met een hardtail 150 rijd word ik eraf geslingerd

dus daar gaat het niet om
 
Nou, ik vind politiemensen wel aardig en ze doen altijd een hoop goed werk hoor.
 
Oh..shepperd..is het goed als ik je plaatje ook neem ???
Vind um wel cool. Bedankt he...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan