Unfinished Sympathy..

Sushi

Die hard MF'er
16 mrt 2004
481
0
Schiphol
De charme van een bouwproject, uren kijken naar het model en fantaseren over welke kleur, welke vormen enz. enz. hij volgens jou zou moeten worden.
Soms denk ik wel eens dat het interessanter is om naar een motor te kijken die nog niet helemaal af is, dan naar een motor te kijken waar de puntjes al op de i zijn gezet...

bijvoorbeeld deze die ik van het internet gejat heb, L&L:

full


En wat ik me nog kan herinneren uit de tijd dat ik zelf een Liberator bobber had, was: je bent nooit klaar.... :)
 
Laatst bewerkt:
De charme van een bouwproject, uren kijken naar het model en fantaseren over welke kleur, welke vormen enz. enz. hij volgens jou zou moeten worden.
Soms denk ik wel eens dat het interessanter is om naar een motor te kijken die nog niet helemaal af is, dan naar een motor te kijken waar de puntjes al op de i zijn gezet...

bijvoorbeeld deze die ik van het internet gejat heb, L&L:

[afbeelding]

En wat ik me nog kan herinneren uit de tijd dat ik zelf een Liberator bobber had, was: je bent nooit klaar.... :)


Zitje erop... en verder IS hij klaar, toch :? O-)
 
De charme van een bouwproject, uren kijken naar het model en fantaseren over welke kleur, welke vormen enz. enz. hij volgens jou zou moeten worden.
Soms denk ik wel eens dat het interessanter is om naar een motor te kijken die nog niet helemaal af is, dan naar een motor te kijken waar de puntjes al op de i zijn gezet...

bijvoorbeeld deze die ik van het internet gejat heb, L&L:

[afbeelding]

En wat ik me nog kan herinneren uit de tijd dat ik zelf een Liberator bobber had, was: je bent nooit klaar.... :)
De mijne, ook nog lang niet klaar.
Wel goed voor een hele mooie foto.
Je moet hem wel even groter klikken.
motosickness_2.jpg
 
ziet er leip uit cooper!

weinig nut om mijn project hier tussen te zetten, anders moet je maar even kijken bij brikken en klassiekers..
 
nee nee nog ni.. had een poos geen tijd wegens omstandigheden.. maar moet het topic nog wel nodig updaten.. heb het blok er nu in.. zwarte cilinders.. maar goed dat laat ik wel keer zien in het topic..
 
Terug
Bovenaan Onderaan