Dit onderwerp is gesloten.
quote:null cc schreef op 12 juni 2007 @ 17:31:
[afbeelding]
Is mijn pekel/gooi en smijt/boodschappen brik. Heb geen betere foto, maar hier is hij netter als in werkelijkheid. Ritjes doe ik meestal met wat anders
....
Is mijn pekel/gooi en smijt/boodschappen brik. Heb geen betere foto, maar hier is hij netter als in werkelijkheid. Ritjes doe ik meestal met wat anders
quote:
Beter bekend als Mike Schenk
[afbeelding]
quote:null cc schreef op 11 juli 2007 @ 18:41:
Ik ben niet erg technish, maar let sowieso op eventuele valschades (bij mij zit er geen heel kuipdeel meer op, zijn alemaal gerepareerd).
Leeftijd van de banden is ook heel belangrijk, banden ouder als 6 jaar, kan je ongeacht de hoeveelheid profiel beter vervangen.
En kijk of je iemand achter je kan laten rijden om te kijken of hij erg rookt bij doortrekken in toeren, dat kan duiden op een behoorlijk hoog olieverbruik (vraag niet hoe ik dit weet![]()
)
quote:Hambeer schreef op 12 juli 2007 @ 16:53:
Ben zelf een btje aan het orienteren voor een motor voor woon/werk verkeer en nu leek me een TA 650 wel wat, dus misschien binnenkort nog een TA rijder erbij
quote:
quote:ChickenSpikey schreef op 16 juli 2007 @ 19:34:
Als alles goed gaat ben ik vanaf a.s. woensdag ook officieel Transalp-rijder!![]()
[afbeelding]
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1