quote:sienablaze schreef op 22 februari 2009 @ 17:43:
[...]
Woehoe, wij hebben ook geboekt voor een motorvakantie naar Schotland in mei! Wij zijn met een groepje van 7 en hebben een huisje geboekt in Fort William. Overtocht met DFDS.
@Ster: ik ben er al een keer of 4 geweest (met de auto overigens), dus als je echt een keer serieus verzadigd wil worden met (route)tips, kom gerust een keer op de koffie! Als je een B&B in Fort William boekt, kun je daar goed een paar dagen blijven, dat is een prima uitvalsbasis. Mocht je toevallig Mapsource hebben, dan kan ik je mijn routes nog toesturen.
quote:Sphyrnidus schreef op 13 juni 2007 @ 19:55:
......
Links rijden is makkelijk op de motor maar let op als je weer vertrekt, bijv na de lunch dat je weer naar links gaat. En bij uitwijken op zo een smal weggetje.
.....
quote:Dutch FZ750 schreef op 22 februari 2009 @ 20:02:
[...]
Grappig, topic dat na een jaar rust weer uit z'n slaap wordt gehaald![]()
Wegrijden bij een rustig punt is inderdaad het meest lastig. Heb het wel eens met een huurwagen meegemaakt maar dat was gelukkig niet gevaarlijk: wilde rijden maar had geen stuur voor meVoor op de motor: is een stickertje naast het contactslot met "LINKS" erop een idee?
quote:Ster schreef op 22 februari 2009 @ 19:11:
[...]
Yes; Mapsource hebben we hier; dus stuur maar door die routesGraag zelfs.
We gaan binnenkort eerst even langs bij de oude buurman van Gek, die is ook al een paar keer in Schotland geweest en heeft ook nog een aantal tips. Maar die koffie, die lusten we altijd wel hoor![]()
@ Faithy; gooi die adressen maar neer; ook graag zelfs, hoe meer info hoe beter. En alles uitzoeken is ook erg leuk in het kader van het voorgenieten
We twijfelen zelf nog tussen 1 of 2 vaste punten en vandaar uit steeds routes rijden of een rondrit rijden en iedere nacht ergens anders slapen.
Dit leek ons ook wel een mooie; http://www.motoerit.nl/schotlandinfo.php?id=11
1 ding weten we inmiddels wel redelijk zeker; we willen naar/richting Applecross.

quote:Bolski schreef op 14 januari 2010 @ 09:27:
Heeft iemand misschien een (Mapsource) file met wat waypoints en/of routes?
quote:EgbertO schreef op 14 januari 2010 @ 11:28:
Zo af en toe kom ik daar wel eens.
Wat voor routes zoek je?
Omgeving ?
Nog specifieke dingen die wilt zien ?
Dat maakt het wat gemakkelijker om te zeggen of ik wat voor je heb
EgbertO
FazerFan
FazerFan
brandweerbmw
quote:bmwmuppet schreef op 17 januari 2010 @ 18:40:
We (m/v op motor)zijn van plan zo rond 15 juni een 10/12 tal dagen naar Schotland te gaan. Wie heeft voor ons een goede route voor de Zumo 550(west en noord Schotland) en een paar betaalbare hotelletjes als uitvalbasis? We nemen de boot IJmuiden/Newcastle
quote:bmwmuppet schreef op 17 januari 2010 @ 18:40:
We (m/v op motor)zijn van plan zo rond 15 juni een 10/12 tal dagen naar Schotland te gaan. Wie heeft voor ons een goede route voor de Zumo 550(west en noord Schotland) en een paar betaalbare hotelletjes als uitvalbasis? We nemen de boot IJmuiden/Newcastle
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1