quote:The DanMan schreef op 03 februari 2010 @ 18:58:
[...]
Tanx, ik kijk er nu al heel erg naar uit! Whiskey zal daar wel very cheap zijn? Hoeveel mag je daar eigenlijk van meenemen? :p
Heb nog wat een paar vraagjes;
- open uitlaat, doen ze daar moeilijk over?
- wat is de beste maand om te gaan zodat je verzekerd bent van mooi weer?
- zo'n B&B klinkt interessant, maar zijn kun je daar gewoon op de bonnefooi terecht?
- last but no least, heeft er iemand een mooie kant en klare route voor een week
onbezorgd rijden?
FazerFan
quote:Tanx, ik kijk er nu al heel erg naar uit! Whiskey zal daar wel very cheap zijn? Hoeveel mag je daar eigenlijk van meenemen? :p
quote:Nomiis schreef op 04 februari 2010 @ 07:56:
[...]
Het wordt mijn eerste keer, maar wat ik heb gehoord:
- Het is officieel Engeland. Whiskey is daar even duur, misschien nog wel duurder dan hier helaas.
- Geen idee wat betreft de uitlaat. Een vriendin van me heeft ook een open Boss op haar Fazer 600 en daar hoor je bijna niets van. Als ik daarintegen mijn dB killers eruit haal wordt het een satanisch harde donder. Dat ze mij aanhouden op basis van me uitlaatgeluid, daar zou ik niet van staan te kijken.
- Mei heeft 22 regendagen gemiddeld. En dat is zo'n beetje de beste maand
- Ik heb eerder gelezen dat er MF-ers waren die wel hadden gereserveerd en daar heel blij mee waren, omdat andere motorijders rond 16:00 al op zoek waren met het zoeken naar B&B's ipv lekker te rijden of te genieten van de eerste pint (of whiskey)
- Routes: Zie www.gpstracks.nl

FazerFan
quote:Vulpis schreef op 04 februari 2010 @ 08:57:
[...]
Zoals al gezegd is whisky (niet whiskey, dat is alleen als 't in Ierland of de USA gemaakt is) in Schotland duurder dan hier.
Voor wat betreft meenemen: zolang 't voor eigen gebruik is (maar hoe bewijs je dat?) mag je zoveel meenemen als je wilt.
quote:Vulpis schreef op 04 februari 2010 @ 15:20:
Great Britain bestaat uit Engeland, Schotland en Wales. Het United Kingdom bestaat uit Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland.
quote:Vulpis schreef op 04 februari 2010 @ 08:57:
[...]
Zoals al gezegd is whisky (niet whiskey, dat is alleen als 't in Ierland of de USA gemaakt is) in Schotland duurder dan hier.
Voor wat betreft meenemen: zolang 't voor eigen gebruik is (maar hoe bewijs je dat?) mag je zoveel meenemen als je wilt.
FazerFan
quote:En hoe zit het met de kleinere eilanden?
quote:Vulpis schreef op 04 februari 2010 @ 15:20:
Great Britain bestaat uit Engeland, Schotland en Wales. Het United Kingdom bestaat uit Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland.

FazerFan
quote:Nomiis schreef op 05 februari 2010 @ 14:08:
Zoo, net even was Schots aangeschaft om voor te genieten met oons pa. Wellicht iets offtopic en een beetje buiten mijn absolute voorkeur, maar toch, ik zal er van gaan genieten. Proost! Een beetje on-topic: Deze distillery komen we, als het goed is, tegen op weg naar Auchnecarry)
[afbeelding]
Real hero's wear dog tags

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3