quote:Sphyrnidus schreef op 13 juni 2007 @ 11:24:
Type eens in Schotland bij "Zoeken" Krijg je 17 pagina's met Schotland in de topic titel.
Als je die gelezen en hebt en je hebt dan nog vragen, dan kom je nog maar eens terug.
Type eens in Schotland bij "Zoeken" Krijg je 17 pagina's met Schotland in de topic titel.
Als je die gelezen en hebt en je hebt dan nog vragen, dan kom je nog maar eens terug.
quote:Wicked-Matt schreef op 13 juni 2007 @ 10:59:
Wij gaan over een maand naar Schotland met z'n 4'tjes. We gaan met 3 motoren met de boot van IJmuiden naar Newcastle en dan op naar Schotland.![]()
Hebben jullie nog tips voor ons als we die kant op gaan?
Wat zekerweten mee te nemen?
Waar rekening mee te houden?
Welke dingen je echt moet zien/moet meemaken?
Moeten we nog aanpassingen maken aan onze motoren?
We gaan 2 weken en hebben voor elke week een cottage gehuurd. Het eerste cottage staat in de buurt van Perth en het 2e cottage staat in de buurt van Inverness.
Alle advies/info is welkom!
R6 2001
quote:Aikara schreef op 13 juni 2007 @ 15:08:
Ik ben twee weken geleden teruggekomen van (weer) een Schotlandreisje......
quote:Texan schreef op 13 juni 2007 @ 15:17:
[...]
Er zijn ongeveer 409 resultaten, verdeeld over ongeveer 9 pagina's.
Er is gezocht op: 'Schotland'. Resultaten per woord: schotland: 706.
De database van 168.315 onderwerpen is voor het laatst bijgewerkt op 13 juni 2007 04:32 en is doorzocht in 0,0083 seconden.
quote:Aikara schreef op 13 juni 2007 @ 15:08:
- Op de snelwegen in Schotland zitten een soort reflectoren op de rijbaan gemonteerd en bij het inhalen van anderen rijd je hier nogal eens overheen. Omdat ik behoorlijk wat verhalen heb gehoord van motorrijders die op de snelweg een lekke band gekregen hebben (waaronder ikzelf) ben ik goed op gaan letten dat ik niet over deze reflectoren zou rijden. Aangezien dat de enigste verklaring was die ik kon bedenken voor de vele lekke banden (misschien zit ik er naast, maar beter zekerheid dan spijt)
quote:
quote:Herr Flick schreef op 14 juni 2007 @ 10:02:
[...]
* Herr Flick meldt!![]()
Ik hoor niemand praten over "applecross"...
De hele westkant is gewoonweg om je vingers bij af te likken zo mooi. Loch Ness mogen ze wat mij betreft dichtgooien, is echt geen hol aan. De straat naar Rannoch Station is zeker leuk, maar hou wel rekening met je brandstof. Als je daar staat, dan is de dichtsbijzijnde pomp ca 60/70 km!! Je moet dan richting Killin (mooi dorpje met een leuk waterpartijtje).
Verder kan het eigenlijk niet fout in schotland, het eten is er goed, en alles is schoon.
quote:Sphyrnidus schreef op 14 juni 2007 @ 11:31:
Had ik toch net Apple Cross genoemd...
quote:wicked brutus schreef op 14 juni 2007 @ 13:47:
nou ik ga dus met hem mee naar schotland!
maar hoe zit dat nou met het afplakken van de koplamp...is het echt nodig of kijken ze er niet naar!
gr ej
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3