roken is dodelijk

~
full
 
jammer dat ze bij kawazaki zelf geen modellen weten te verzinnen en dan zijn er nog van dat soort mensen die er op rijden ook nog op zoon nep H-D genaamt vulcan en dan nog erger die mensen zeggen ook nog dat een Harley davidson vieze dingen zijn zielig hoor joeri maar ja de meeste die geen Harley kunnen betalen praten zo :W :W :W
 
Het is een hele eer voor een merk dat ze gecopieerd worden. Volgens mij is Harley-Davidson het enige merk waar copieen van worden gemaakt.
Hoe het technisch zit weet ik niet. Jaren geleden had het merk een naam, dat het nogal een sleutelmotor was. ik weet niet hoe dat tegenwoordig is.
 
tis zo ik sleutel aan het meest aan H-D's kan niet zeggen dat ze slechter of beter zijn maar met iedere motor is er wel iets
alleen Joery denkt daar toch anders over maar ja dat heb je met dat soort mensen die weten niet alles beter maar alles anders _O- :] ;)
 
Mike, je sleutelt, je bedoelt dat je wel eens een sleutel in het contact hebt gedaan? Ik wil niet vervelend doen, maar HD's zijn technisch gezien erg Amerikaans... Bagger dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan