Div ZXR 400 onderdelen

Ik heb wel interesse in de tank en het linker achterkuip en het voorspatbord.

Maak eens een mooie mf prijs ;-)


JMG had al interesse in de achterkuip en spatbord. Ik heb hem een mailtje gestuurd maar niets meer gehoord.

Mocht ik helemaal niets meer van hem horen laat ik het je wel even weten.
 
ik ben wel geïnteresseerd in het motorblok.

mn eigen blok is helaas door race-misbruik versleten ( koppeling gaar, versnellingsbak versleten, cilinderkop begint zowat uit mekaar te vallen... )
 
ik ben wel geïnteresseerd in het motorblok.

mn eigen blok is helaas door race-misbruik versleten ( koppeling gaar, versnellingsbak versleten, cilinderkop begint zowat uit mekaar te vallen... )


Hij staat in Hilversum,

Kan opgehaald worden van ma tm vrij 08:00 en 16:30 uur en op zaterdag van 09:00 tm 13:00 uur.
 
Triple heeft echt heel veel pech gehad, hopelijk kan de topicstarter dit blok voor een matsprijs van de hand doen...................Triple ik hoop je weer eens snel op je motor te zien rijden ipv op de fiets zoals je al maanden doet '(
 
Triple heeft echt heel veel pech gehad, hopelijk kan de topicstarter dit blok voor een matsprijs van de hand doen...................Triple ik hoop je weer eens snel op je motor te zien rijden ipv op de fiets zoals je al maanden doet '(


Wat noemt Triple een Matsprijs O-)
 
175 euro O-)

neeh zoals freak al zei... toen ik mn zxr kocht leek er nog niets aan de hand, maar daar kwam na 3 maanden al snel verandering in...
koppelingshuis bleek versleten, versnellingsbak schakelt 25% van de keren mis, er lekt olie bij mn bougi's, ondertussen is er al een tuimelaar met een hoop kabaal overleden, compressie zit tussen de 8 en de 12...

ik vertrouw het blok ook gewoon niet meer en het is ook neit meer de moeite om het te reviseren...

hilversum is wel te doen voor me.. trek ik even een maat van me aan zn mouw en gooi de tank van zn brik een keer vol...

kan waarschijnlijk ook wel binnen nu en 2 weken...
 
Laatst bewerkt:
175 euro O-)

neeh zoals freak al zei... toen ik mn zxr kocht leek er nog niets aan de hand, maar daar kwam na 3 maanden al snel verandering in...
koppelingshuis bleek versleten, versnellingsbak schakelt 25% van de keren mis, er lekt olie bij mn bougi's, ondertussen is er al een tuimelaar met een hoop kabaal overleden, compressie zit tussen de 8 en de 12...

ik vertrouw het blok ook gewoon niet meer en het is ook neit meer de moeite om het te reviseren...

hilversum is wel te doen voor me.. trek ik even een maat van me aan zn mouw en gooi de tank van zn brik een keer vol...

kan waarschijnlijk ook wel binnen nu en 2 weken...


Oké om dat jij zoveel pech hebt gehad: € 200,-- :)
 
heb je nog iets van de onderdelen ?



Tank € 140,--

Race kontje € 100,--

Duo zitje € 25,--

Race kuipen zijkant € 50,-- per stuk

Orginele kuip links € 75,--

Originele kuip rechts € 40,--

Voor spatbord € 20,--

Subframe € 50,-- per stuk

Beschadigde tank (Rood) € 50,-- nog geen foto van

Motor ZXR 400 '92 € 1.800,-- (foto volgt)

Alle prijzen zijn exclusief verzend kosten
 
heb je toevallig nog een set originele witte spiegels?
Zoja dan heb ik daar wel interesse in!

Ik hoor het wel, groeten Chris!
 
maak eens een mooi prijsje voor het race kontje en en de 2 race zijkuipen ?

je hebt niet toevallig ook nog een topkuip liggen ofwel ?

mvg Jean
 
Terug
Bovenaan Onderaan