Z1000 - Z750 - Z750S Meeting plaza deel 34

wat gaat die ouwe muis bestijgen ?

  • APRILLIA TUONO FACTORY

    Stemmen: 1 2,2%
  • MOTO MORINI CORSARE VELOCE

    Stemmen: 4 8,9%
  • KAWASAKI ZZR1400

    Stemmen: 12 26,7%
  • KAWASAKI ZX10R

    Stemmen: 7 15,6%
  • KAWASAKI ZX6R

    Stemmen: 2 4,4%
  • KTM SUPERDUKE R

    Stemmen: 7 15,6%
  • MV AUGUSTA BRUTALE 910R

    Stemmen: 9 20,0%
  • DUCATIE 1098S

    Stemmen: 3 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    45
Status
Niet open voor verdere reacties.
de ultieme megapijp :P

full
 
:o :o :o

meisje toch...en die ouwe had het nog zo gezegd ;)

Jammer meid...zonde van de fiets ;( , begrijp dat je zelf enorm baal , maar belangrijkste is dat je zelf geen schade oploopt *D .

Fiets is te herstellen en voelt er niks van , menselijk lichaam is soms een probleem

Verder niet meer over nadenken over het hoe en wat, maar de eerste de beste keer weer gaan rijden....ook met regen anders wordt je alleen maar onzeker

Sterkte met het herstel aan jezelf en je fiets :W

Ik kan het verhaal van Muis niks anders als bevestigen voor wat betreft het onzeker worden.

Ben zelf, nadat ik mijn vrouw vorig jaar een schuiver heb zien maken, onder vergelijkbare omstandigheden overigens, ook een stuk onzekerder geworden in de regen.

Dus meteen op die fiets en knallen maar.

Ook van deze kant sterkte met het herstel van jullie beiden.
 
@Zven: ik ben bezig om de kosten te verhalen op de persoon die voor de schade verantwoordelijk is. Op zich heb ik er niet zo heel lang op de z gewacht, namelijk een maand.

Ik geef je helemaal gelijk dat als ik iets onder de nieuwprijs zit, dat mensen automatisch voor een nieuwe gaan. Zou ik ook doen. Klote is dus, dat het lastig is om een prijs te bepalen, ivm de schade. Sowieso zal ik (flink) verlies maken. Het verlies is een van de factoren dat bepaalt of ik de z houd of niet.

@Vinnie_v: het is niet de bedoeling dat ik dit jaar een andere motor haal. Ik doe hem weg omdat ik momenteel 't geld kan gebruiken voor andere prioriteiten. Maar de motor hoeft niet per se weg. De Z rijdt best lekker hoor, al zou ik dat waarschijnlijk ook gezegd hebben over een GSR-600. Ik heb heb maar op 3 of 4 verschillende motoren gereden. Mocht ik voor een andere motor gaan, dan wordt het waarschijnlijk een k8 GSX-R 750, dus volgend jaar pas.

@knutsel: nope, ik heb de schade niet veroorzaakt.

@Ad/Z-1000: waarschijnlijk is de z houden en d'r op blijven rijden het handigst, inderdaad.

Maar waar hebben we het nu over? Hieronder heb ik enkele foto's opgenomen van de schade. Ik heb de motor niet schoongemaakt op de foto's, dus andere plekjes (op de kont en bv de koppelingsdeksel) zijn viezigheid.

Uitlaatsteun
[afbeelding]
Koppelingsdeksel en ontstekingskapje
[afbeelding]
Motorsteun of frame of wat het ook is
[afbeelding]
Remhendel
[afbeelding]
Rechter stuurgewicht
[afbeelding]
Rechter spiegel
[afbeelding]
Krassen op de kont
[afbeelding]
Van 1,5m afstand
[afbeelding]

Eigenlijk een ideale fiets, voor iemand die er pazzo's, bar-end mirrors en andere uitlaat op laat zetten. Ik heb geen foto van de tank. Daar is de zwarte lak (onderlaag is er nog) weg op 1 plek. Is een doorsnede van 2 mm. Per ongeluk zelf m'n sleutel op laten vallen. Van 30 cm hoogte of zo... Meteen de lak weg... :( Maar ja goed, moest er nog eens bij komen. Ik heb de z sinds 3 april en de schade sinds 5 april... Bij de eerste beurt is het onstekingskapje provisorisch gedicht met kit, tegen lekken.

Nogmaals, nav deze foto's: wat is een goede prijs voor de fiets?

ik heb nog 1 remhendel nieuw en originele stuureindjes liggen

mail me of je ze wilt hebben en wat je er voor over hebt

en 1 advies

laat NNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTT
iemand zomaar op je motor zitten of rijden B|
*D B|
 
ik heb nog 1 remhendel nieuw en originele stuureindjes liggen

mail me of je ze wilt hebben en wat je er voor over hebt

en 1 advies

laat NNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTT
iemand zomaar op je motor zitten of rijden B|
*D B|

:N nooit! hierdoor had ik ook al de eerste dag krassen op dat kapje achter de buddy B|
 
~
ik heb nog 1 remhendel nieuw en originele stuureindjes liggen

mail me of je ze wilt hebben en wat je er voor over hebt

en 1 advies

laat NNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTT
iemand zomaar op je motor zitten of rijden B|
*D B|[/
quote]

m'n dochter wou er toch eens op hoor, anders kwamen de traantjes vrees ik... :Y
 
\
ik heb nog 1 remhendel nieuw en originele stuureindjes liggen

mail me of je ze wilt hebben en wat je er voor over hebt

en 1 advies

laat NNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTT
iemand zomaar op je motor zitten of rijden B|
*D B|[/
quote]



m'n dochter wou er toch eens op hoor, anders kwamen de traantjes vrees ik... :Y
maar dan blijf je er wel bij hoop ik.... :+
 
Laatst bewerkt:
en hoe is t met de oortjes?????

kwam er al bloed uit na die teringherrie.... :+

Puniet mooi 2de tijd gereden *O*

Is echt niet normaal, ik zat aan de pit, en mocht ook in de pitstraat lopen en praten met iedereen, was best speciaal, liep met ongeveer 4 pasjes om mijn nek, alleen foto's nemen stelden ze niet echt op prijs.

Vandaag hebben ze veel gereden, want iedereen wilde een goede tijd neerzetten, omdat het morgen waarschijnlijk gaat regenen, zo werd mij verteld in gebrekkig engels..

Het geluid is echt.. :9~ :9~ :9~ :9~

en wat zeg je?????? :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X

Hé ???? :X :X :X :X :X :X


Maar degene die de fietsen er het meeste van langs geven met ff in de toeren jagen, dat zijn toch wel de monteurs.....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan