2008 Modellen Preview

Jazeker!! Suzuki komt met een nieuwe 600 en 750!! :} Ben benieuwd, word weer smullen!
alweer nieuwe!! apart vond de huidige mooi genoeg om nog een jaar door te gaan
Achja miss dat de soes kopers snel op de modelletjes uitgekeken zijn (itt 96-00 en de 00-03 soesjes)
 
Die Blauw/zwart/witte R1 is erg geslaagd vind ik, mooie kleurencombi :Y

Weet iemand of suzuki nog met nieuws komt, gsxr750 nieuw misschien :?


Ja, er komt een nieuwe en die komt er ongeveer zo uit te zien, alleen dan in het zwart O-)


88929@Suzuki-SV1000LTT-2003.jpg
 
Laatst bewerkt:
De ZX10R vind ik gruwelijk mooi met die kont! :9~
En de 1000RR is volgens mij als streetfighter mooier dan met dat verknalt kuipwerk erop. -O-
 
nog wat info over de 08 R6 (wel van USA uitvoering)


The '08 Yamaha YZF-R6 announced earlier today looks like the next step in Supersport evolution. The bike boasts a new frame and several radical engine upgrades, which together bring about a machine Yamaha calls "... the most advanced production 600cc motorcycle Yamaha -- or anybody else --has ever built."

Compression ratio on the '08 Yamaha R6 has been boosted to 13.1 to 1 and it gets "upgraded" fuel injection mapping which complement the new compression ratio for "great throttle response and reduced engine braking". That and over 50 other tweaks have been performed to reduce friction internally. The R6 now has a variable intake (Yamaha Chip Controlled Intake/YCC-I) system like the R1—but because the R6 spins like nothing else, Yamaha says the effects of the YCC-I system are even more pronounced.
There's a brand new frame—with thicker headpipe stock in the steering head and swingarm pivot areas -- to hold it all together, plus a magnesium subframe. Also Yamaha has removed the crossmember on the frame.

Super modern electronics, zonking fast engine, and did we mention a magnesium subframe?
image thanks, yamaha
The '08 R6 gets new suspension -- new tubes up front and swingarm out back. Riding position is now canted forward to help on corner turn-in, and the front brake discs are thicker, too.

And there's new bodywork for "greater aerodynamic efficiency".

Here's something we think is really cool ... quick release license plate and lap timer on the handlebar. Instant trackday bike.

The price is $9599 and they will be released in November. The yellow version is $9799 and comes in December.

Here's the spec sheet:

Model - YZFR6XL; YZFR6XB; YZFR6XS; YZFR6XY
Engine - 599cc liquid-cooled inline 4-cylinder;DOHC, 16 titanium valves
Bore x stroke - 67.0 x 42.5mm
Compression ratio - 13.1:1
Carburetion - Fuel Injection with YCC-T and YCC-I
Ignition - TCI
Transmission - 6-speed; multiplate slipper clutch
Final drive - Chain
Front suspension - 41mm inverted fork; 4-way adjustable, 4.7-in travel
A new take on the traditional yellow and black Yamaha.
Rear suspension- Single shock; 4-way adjustable, 4.7-in travel
Front brakes - Dual 310mm floating disc; radial-mount 4-piston calipers
Rear brakes - 220mm disc; single-piston caliper
Front tire -120/70-ZR17
Rear tire - 180/55-ZR17
L x W x H - 80.3 x 27.6 x 43.3 in
Seat Height - 33.5 in
Wheelbase - 54.3 in
Rake - 24.0 degrees
Trail - 3.8 in
Fuel capacity - 4.6 gal
Dry Weight -366 lb
Color - Team Yamaha Blue/White; Raven;
Liquid Silver; Cadmium Yellow w/Flames


08R62.jpg
 
:N

-O-

Is het wel zeker dat er nieuwe modellen komen :?
Onlangs zijn toch een aantal nieuwe Soes 2008 modellen gepresenteerd, waren geen 600 en 750 modellen bij.

Volgens mij komt er wel wat nieuws anders hadden we wel al nieuwe kleuren voor 2008 gezien net zoals bij de 1000 en heb ook uit een aantal betrouwbare bronnen vernomen dat er een geupdate versie komt ;)
Blijft dus nog een een grote verassing van Suzuki :+
 
denk dat ze zowieso wat zullen doen aan de problemen met de vlinderklep? in de uitlaat, daar waren volgens mij nogal wat probleempjes mee. Die foto van die rode is een shoppie van een 1000cc, staat bij foto search van google. De eerdere release was ook maar een voorproefje:D
 
Waarom komen er in Europa alleen maar kleurstelling uit die ze in Amerika niet hebben. En andersom??? Oke de "europese" kleurstellingen zijn wel "oke" en hebben een "wauw factor 7". Maar de Amerikaanse kleuren hebben altijd een wauw factor 10+ WAAROM???

Waarom kunnen ze niet overal dezelfde kleuren leveren? Is dat bij de Wet verboden ofzo? Vlammen op je motor of weet ik veel wat. Echt triest voor woorden gewoon...

...zo dit moest er even uit... want ik word hier schijtpissig om moet je die Yamaha R6 zien. Mooi zilver metallic, damnz! En wat denk je. Ja hoor...een USA model.

???
 
Waarom komen er in Europa alleen maar kleurstelling uit die ze in Amerika niet hebben. En andersom??? Oke de "europese" kleurstellingen zijn wel "oke" en hebben een "wauw factor 7". Maar de Amerikaanse kleuren hebben altijd een wauw factor 10+ WAAROM???

Waarom kunnen ze niet overal dezelfde kleuren leveren? Is dat bij de Wet verboden ofzo? Vlammen op je motor of weet ik veel wat. Echt triest voor woorden gewoon...

...zo dit moest er even uit... want ik word hier schijtpissig om moet je die Yamaha R6 zien. Mooi zilver metallic, damnz! En wat denk je. Ja hoor...een USA model.

???

Goede vraag ;)

Zal wel te maken hebben met marketing enzo.......Cultuurverschillen :z :z :z

Vind het ook onzin :Y

Stuur eens een mailtje naar de importeurs met je vraag mss kunnen zij je antwoord geven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan