Gooische hooligans deel VIII (de G&VUTHC)

Nieuw record?

  • <18 dagen

    Stemmen: 7 43,8%
  • 18-20 dagen

    Stemmen: 0 0,0%
  • 21-23 dagen

    Stemmen: 4 25,0%
  • 24-26 dagen

    Stemmen: 1 6,3%
  • >26 dagen

    Stemmen: 4 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiemorgen :W

Nou, de KNMI geeft 90% kans op neerslag aan, 3-10MM nog wel ;(
Ik wacht nog even af tot zaterdag maar hoe het er nu uitziet, gaat het NIET door ....
de hele week voorspellen ze al heel veel regen.... doorgaans valt het toch elke keer weer reuze mee.. :Y
 
Goeiemorgen :Wde hele week voorspellen ze al heel veel regen.... doorgaans valt het toch elke keer weer reuze mee.. :Y
Gister was hat vrijwel de hele dag heerlijk weer, en ik zie nu ook zon :Y
Maarjah zal je zien dat als je het risico neemt dat het de hele dag regent, en als je het cancelled dat het droog blijft :(
 
Gister was hat vrijwel de hele dag heerlijk weer, en ik zie nu ook zon :Y
Maarjah zal je zien dat als je het risico neemt dat het de hele dag regent, en als je het cancelled dat het droog blijft :(
:Y :X maar zondag wordt het droog :Y echt waar :Y O-) :X :+

mag nu op de motor stappen, klein stukkie maar en zonnetje trekt al weg :X
maar mss over een uurtje weer terug *D


had maandag op de terugweg vanuit Tilburg... voor me donkere dreigende wolken waar ook soms nog wat uitviel en een nat wegdek waardoor je constant door de nevel reed....
en in mijn spiegels helderblauwe lucht met witte stapelwolken :?
echt wel vaag gezicht, heb echt een paar keer moeten kijken of ik het wel goed zag :+
 
Goedemorgen allemaal :W :W

En iedereen gefeliciteerd met deeltje 8 !! *O*

Ik denk dat het wel eens een nat weekend kan gaan worden, gisteren was er volgens het knmi nog 80% kans op regen, vandaag staat het op 90%......maar ja, het zou de hele week baggerweer worden en als ik nu naar buiten kijk denk ik toch dat ik zo op de motor stap......moet nog wat randjes van mijn nieuwe band afrijden ;)

Iedereen veel plezier vandaag!
 
Deeltje 8 alweer *O*
Kan hem ook de naam Chatbox editie geven :+

Goedemorgen allemaal :W :W

En iedereen gefeliciteerd met deeltje 8 !! *O*

Ik denk dat het wel eens een nat weekend kan gaan worden, gisteren was er volgens het knmi nog 80% kans op regen, vandaag staat het op 90%......maar ja, het zou de hele week baggerweer worden en als ik nu naar buiten kijk denk ik toch dat ik zo op de motor stap......moet nog wat randjes van mijn nieuwe band afrijden ;)

Iedereen veel plezier vandaag!
Gisteravond in het weerbericht zeiden ze dat het vooral tegen het einde van de middag gaat regenen :Y
Dan zit ik lekker droog wat te eten en naar de bios *D
 
Grrr net even me veerinstellingen gezet volgens de road instellingen van performance bikes, werkt links me front compression niet mee :( geen beweging in te krijgen |(
 
Grrr net even me veerinstellingen gezet volgens de road instellingen van performance bikes, werkt links me front compression niet mee :( geen beweging in te krijgen |(
Ik weet niet waar je aan zit te knoeien, maar alles wat met vering te maken heeft moet heel makkelijk gaan ;)

Ff boekje lezen voor je hele foute dingen doet :Y
 
de zon gaat straks zo hard schijnen!!! ... hier begint ie al en het blijft droog! Tot straks voor als ik me avb heb gehaald :)
 
http://www.thundercat.nl/content/view/31/32/
kan toch niet missen?
Helder en duidelijk :Y

Maar waarom wil je het veranderen? Met rede of?

WD40 en rustig koffie gaan drinken.
Ze moeten soepel draaien om de klikjes te kunnen horen.



@ phoentje: Succes en vooral veel plezier!
 
@ Xtra: Loopt jouw fiets inmiddels weer als een zonnetje?

FF dit deeltje volproppen. Moet zelf natuurlijk ook goed aktief zijn. Heb gestemd op <18 dagen.... GOGOGO...
 
@ Xtra: Loopt jouw fiets inmiddels weer als een zonnetje?

FF dit deeltje volproppen. Moet zelf natuurlijk ook goed aktief zijn. Heb gestemd op <18 dagen.... GOGOGO...
Hij is weer helemaal perfect, maar het zou terug kunnen komen en dan ben ik goed de lul :X
Over 2 weken naar Italië en ik hoop daar iig geen ellende te krijgen.... -O-
Afwachten dus, meer kan ik nu niet doen.

Mag je zeker wel wat actiever worden als je die 18 dagen wil halen ;)

Alles goed met je?
 
Grrr net even me veerinstellingen gezet volgens de road instellingen van performance bikes, werkt links me front compression niet mee :( geen beweging in te krijgen |(
12_griffon01_4x10.jpg
 
Volgende keer dat we Poikie zien heeft hij een lowrider Thundercat die lekker bounced aan de voorkant :+
 
bedankt allen :) ik laat wel even weten wat de uitslag is :) begin nu toch wel erg zenuwachtig te worden ... kan niet wachten tot dat stuk blik tussen me benen zit :O
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan