Gooische hooligans deel VIII (de G&VUTHC)

Nieuw record?

  • <18 dagen

    Stemmen: 7 43,8%
  • 18-20 dagen

    Stemmen: 0 0,0%
  • 21-23 dagen

    Stemmen: 4 25,0%
  • 24-26 dagen

    Stemmen: 1 6,3%
  • >26 dagen

    Stemmen: 4 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
MotoGP was weer als alle tevoren erg machtig leuk..

Dit keer leuke groep ook weer bij elkaar.. gezellige en mooie dag.. en The Doctor deed z'n naam maar weer eens eer aan.. wat een overwinning..

Volgend jaar met een grotere groep? Op zich is 5 precies goed :P Met teveel raak je elkaar misschien sneller kwijt onderweg, maar dan nog.. hoe meer zielen hoe meer vreugde..



Vandaag ook nog een ritje aan de verhuizing geplakt.. welliswaar zonder TT, maar wel weer met z'n 5en.. heerlijk warm weer, zonnetje, terrasje.. wat nou regen? :]
Enneuh.. wat die TomTom nu weer had?!?? geen idee, maar ik drukte op de resetknop (met een paperclip) en nu doet ie het weer.. |(
 
@Chantal, gefeliciteerd met je motor.

Veder was het erg gezellig op de TT :Y
Volgend jaar zeker weer!

En dan nog wat foto's:

full

full

full

full

Waar wij stonden:
full

full

full

full
 
Was een erg leuk ritje idd :Y
Ennuh... jongens.... even voor de duidelijkheid... ik rook dus niet! ;)
Ik doelde mee op het roken van mijn uitlaat })
 
Hey allemaal!!

Het was weer gezellig vanmiddag. Waar was die regen? Heerlijk in het zonnetje gezeten hoor.

We hebben het eerder over de VRO-cursus gehad van de KNMV.
Deze kost voor leden van de KNMV 182,50 euro en niet-leden 202,50 euro.
Daarbij kan verzekering afgesloten worden, deze kost 60 euro en een annulerings verzekering kost 12,50 euro.

Nu vroeg ik mij af of er meer mensen uit de Gooi clan geinteresseerd zijn in deze cursus.
Het lijkt me namelijk erg leuk om zoiets als groep te doen!
Er zijn daarnaast ook aangepaste prijzen voor groepen, daar heb ik al navraag naar gedaan, zodra ik meer weet post ik het hier.

Mocht je het leuk vinden om mee te doen, laat het even weten dan maak ik een online lijstje, dan kunnen we allemaal zien wie er mee gaan!
 
Ik heb zeker wel interesse ( moet wel even in het financiele plaatje passen ), iig na 10 augustus als het kan ( ik hoop niet dat ik TE lastig ben ;) ) ben nl in Luxemburg van 22 juli tot 10 augustus.

Oh btw, voor 12,50 ben je tot 1 jan 2008 KMNV lid ( iemand die het hier is ? nog leuke voordelen ? ) en je kan opzeggen voor november dan ;)
 
Laatst bewerkt:
Hey allemaal!!

Het was weer gezellig vanmiddag. Waar was die regen? Heerlijk in het zonnetje gezeten hoor.

We hebben het eerder over de VRO-cursus gehad van de KNMV.
Deze kost voor leden van de KNMV 182,50 euro en niet-leden 202,50 euro.
Daarbij kan verzekering afgesloten worden, deze kost 60 euro en een annulerings verzekering kost 12,50 euro.

Nu vroeg ik mij af of er meer mensen uit de Gooi clan geinteresseerd zijn in deze cursus.
Het lijkt me namelijk erg leuk om zoiets als groep te doen!
Er zijn daarnaast ook aangepaste prijzen voor groepen, daar heb ik al navraag naar gedaan, zodra ik meer weet post ik het hier.

Mocht je het leuk vinden om mee te doen, laat het even weten dan maak ik een online lijstje, dan kunnen we allemaal zien wie er mee gaan!
Zeker gezellig :Y

En net pas thuis, geen drup gezien... Die weermannen van tegenwoordig :(


VRO }) ik kijk tegen die tijd ff of het op een zon-maandag is en of ik kan ;)
 
:W

was weer een toppie weekend :Y
(alleen jammer van de BBQ )


dus bij deze:
heb het al eerder een beetje over gehad

zaterdag 7 juli BBQ bij mij :9~


laat het ff weten als je komt
adres laat ik nog weten als het niet bekend is.
parkeer gelegenheid voor motoren is er zat, voor koekblikken is het wat lastiger _O-

(btw weet dat er mensen moeten werken dus zal de BBQ's niet te vroeg aansteken ;) )

-ikke
-turbo tanya
-little bear
-mariecke
-nocer
-XXXXXXXXtra ( word een beetje grote jongen van al dat vlees _O- )
- ???

voeg jezelf ff toe of geef ff een belletje of msn ofzo
zou het liefst voor dinsdag avond zoveel mogelijk weten van mensen die willen komen ivm inkopen doen. ( is toch altijd teveel _O- )


GRTZ menno
 
Laatst bewerkt:
Ik moet er trouwens nog ff niet aan denken na gisteren BBQ en vandaag weer een BBQ :9
 
Ik moet er trouwens nog ff niet aan denken na gisteren BBQ en vandaag weer een BBQ :9
:?

niet zeuren
gewoon (vr)eten :Y

tanya gaat de salade's verzorgen

is deels ook een beetje een bedankje voor de mensen die vandaag geholpen hebbe met de (kleine ) verhuizing

en verder gewoon een beetje gezelligheid

*O*
 
[me="Xtra"]eet niets wat konijnen ook eten, maar Tanya is er van op de hoogte :+[/me]


Verhuizinkje was ook al ff gezellig zo :Y
Was het tvkastje nog geschikt?
 
Menno: Het vuur er om 19:00 in en eten om 19:30/20:00?
Ik ben er wel hoor ;) Alleen net zoals xtra: geen gras voor mij. Salade is voor vrouwen ;)
 
[me="Xtra"]eet niets wat konijnen ook eten, maar Tanya is er van op de hoogte :+[/me]


Verhuizinkje was ook al ff gezellig zo :Y
Was het tvkastje nog geschikt?

Sja.. en we kunnen het je ook niet voeren onder het mom van "Je moet er nog van groeien" _O-
 
Menno: Het vuur er om 19:00 in en eten om 19:30/20:00?
Ik ben er wel hoor ;) Alleen net zoals xtra: geen gras voor mij. Salade is voor vrouwen ;)

Nou... om het imago om hoog te houden zal ik dan maar geen.... wat een slap gelul om onder groente uit te komen ;)

BTW dat VRO, net even wat gezocht in het forum erover en die oefeningen zien er in mijn hoofd uit van gaat dat goed komen ;)

Oefeningen VRO 1:
- slalom om pionnetjes
- halve draai
- over een band rijden
- over een dikke plank rijden
- motorgymnastiek (jawel!)
- over een hoge wip heen rijden
- remmen met alleen je voorrem (ongeveer 70 km)
- remmen met beide remmen tot ongeveer 70 km
- remmen met troep (zand/rubber mat) op de weg
- remmen en uitwijken
- bochtentechniek

Ik zit vooral te kijken naar dat over een dikke plank rijden ( wat is dik vraag je je af :) ) ).

[edit]Oh wacht.... er staat natuurlijk niet bij of die plank op een verhoogde stellage staat... daar ga ik met mijn domme kop maar even van uit... maar een dikke plank die op de grond ligt lijkt me wat logischer ;)[/edit]

Slaom en halve draai lijkt me wel leuk ( ook wel met AVB gedaan, maar niet op mijn eigen motor nog, is toch wat anders ).

Vooral dat remmen met troep op de weg lijkt me errug handig om te leren, ik schrijf Remco ook vast in O-)
 
Laatst bewerkt:
BTW... vakantie... 2 maanden... dat is toch niet leuk meer... -O-
Je voelt je zo nutteloos dat je gewoon 2 maanden geen fuck hoeft te doen :)
Kijken of ik een projectje kan verzinnen of iets opzetten oid :)

En motorrijden natuurlijk O-)

Wilco en ik wensen iedereen die WEL moet werken vandaag veel sterkte toe })
 
Goedemorgen allemaal :W :W

Zij die gaan werken groeten u.....

@ Nocer: ik ben lid geworden van de KNMV omdat zij pechservice bieden voor zowel mijn motor als mijn auto, bij andere pechhulpdiensten moest ik een hoop bij betalen voor de motor. Daarnaast heb ik recentelijk oordopjes met korting aangeschaft en zo hebben ze nog wel meer acties.

Wbt de VRO-cursus heb ik nu het volgende rijtje:

- Mariecke
- Nocer
- Xtra
- vul je naam hier in

Zodra ik meer weet over data en groepsprijzen geef ik dat hier door.
 
Goedemorgen allemaal :W :W

Zij die gaan werken groeten u.....

@ Nocer: ik ben lid geworden van de KNMV omdat zij pechservice bieden voor zowel mijn motor als mijn auto, bij andere pechhulpdiensten moest ik een hoop bij betalen voor de motor. Daarnaast heb ik recentelijk oordopjes met korting aangeschaft en zo hebben ze nog wel meer acties.

Wbt de VRO-cursus heb ik nu het volgende rijtje:

- Mariecke
- Nocer
- Xtra
- vul je naam hier in

Zodra ik meer weet over data en groepsprijzen geef ik dat hier door.

Hmmm ja idd, maar ik heb met de aankoop van mijn motor hetzelfde gekregen in de vorm van Honda Assistance :Y
( althans... ik hoop dat het zoiets is _O- )

Vanaf 1 maart '06 worden alle Honda motorfietsen automatisch en zonder enige kosten, geleverd met Honda Assistance.

Honda Assistance is in het leven geroepen om u als Hondarijder bij pech in binnen- of buitenland, zo snel en efficiënt mogelijk weer op weg te helpen.

Hiermee kunt u 24 uur per dag, 365 dagen per jaar en 2 jaar lang een beroep doen op Honda Assistance, een hulpverlening die zowel oplossingen biedt voor pech onderweg als thuis voor de deur.

:}

Welke oordopjes heb je btw ?
Ik wil na de vakantie gaan kijken naar otoplastieken ( universele zijn wel leuk, maar teveel gedoe om in te doen :) )
 
Laatst bewerkt:
Hey allemaal!!

Het was weer gezellig vanmiddag. Waar was die regen? Heerlijk in het zonnetje gezeten hoor.

We hebben het eerder over de VRO-cursus gehad van de KNMV.
Deze kost voor leden van de KNMV 182,50 euro en niet-leden 202,50 euro.
Daarbij kan verzekering afgesloten worden, deze kost 60 euro en een annulerings verzekering kost 12,50 euro.

Nu vroeg ik mij af of er meer mensen uit de Gooi clan geinteresseerd zijn in deze cursus.
Het lijkt me namelijk erg leuk om zoiets als groep te doen!
Er zijn daarnaast ook aangepaste prijzen voor groepen, daar heb ik al navraag naar gedaan, zodra ik meer weet post ik het hier.

Mocht je het leuk vinden om mee te doen, laat het even weten dan maak ik een online lijstje, dan kunnen we allemaal zien wie er mee gaan!

VRO: zeker belangstelling. Ben KNMV-lid overigens. Hangt voor mij wel een beetje af van de financien en de datum....
 
[me="Xtra"]eet niets wat konijnen ook eten, maar Tanya is er van op de hoogte :+[/me]


Verhuizinkje was ook al ff gezellig zo :Y
Was het tvkastje nog geschikt?

Haha, wie heeft het over konijnenvoer....
Rundvleessalade, zalmsalade, kipkerriesalade, zalmsalade... Eten konijnen dat?
 
En als ik dan toch aan het posten ben: *O* *O* *O*

Nog bedankt voor de geweldige hulp gisteren!!

En het TV-kastje is helemal leuk!!! Dank dank dank, Kleine Beer :} :} :}
 
Haha, wie heeft het over konijnenvoer....
Rundvleessalade, zalmsalade, kipkerriesalade, zalmsalade... Eten konijnen dat?

:9~ :9~
Ik zie ze al de zalm van het groene gedeelte proberen te scheiden _O-

En als ik dan toch aan het posten ben: *O* *O* *O*

Nog bedankt voor de geweldige hulp gisteren!!

En het TV-kastje is helemal leuk!!! Dank dank dank, Kleine Beer :} :} :}

Graag gedaan, als je nog eens hulp nodig hebt moet je het maar zeggen.
En dat kastje is idd leuk en goed te scheiden met een glasplaat :Y
Weet je al of iemand een WiFi met de buurt aan het delen is ? _O-
 
Over die WIFI, kun jij es een keer kijken of we op een of ander netwerkje kunnen inbreken ofzo? Kan ik iig MFen. Anders wordt t zo afkicken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan