Gooische hooligans deel VIII (de G&VUTHC)

Nieuw record?

  • <18 dagen

    Stemmen: 7 43,8%
  • 18-20 dagen

    Stemmen: 0 0,0%
  • 21-23 dagen

    Stemmen: 4 25,0%
  • 24-26 dagen

    Stemmen: 1 6,3%
  • >26 dagen

    Stemmen: 4 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister btw nog ff Pathe Scheveningen aangedaan om Shrek 3 te zien, was echt weer geniaal :}
 
Jaaaah zal wel weer wat posten...

K ga overigens op zaterdag 7 juli verhuizen. Heb nog een paar sterke armen en een bus nodig. Wie kan ik omkopen met Chinees of een BBQ?
 
Wilco heeft een busje _O-
Ik zou wel willen helpen maar heb wel een meeting van ex-lessers van het forum op die dag, vanaf hoe laat zou je gaan verhuizen dan ?
( voorwaarde, wel alles in een doos hebben _O- )
 
Sja kan wel mee helpen tot ik weg moet, anders moet je om half 10 beginnen dan kan het makkelijk ( ik moet 12 uur weg nl ;) )
 
Wilco heeft een busje _O-
Ik zou wel willen helpen maar heb wel een meeting van ex-lessers van het forum op die dag, vanaf hoe laat zou je gaan verhuizen dan ?
( voorwaarde, wel alles in een doos hebben _O- )
[me="Xtra"]werkt op zaterdag puntmuts :P[/me]







@ Vodkat: wacht nog heel even af. Wie weet hebben we geluk, maar het ziet er idd beroerd uit -O-
 
Helder en duidelijk :Y

Maar waarom wil je het veranderen? Met rede of?

WD40 en rustig koffie gaan drinken.
Ze moeten soepel draaien om de klikjes te kunnen horen.



@ phoentje: Succes en vooral veel plezier!
ja, had met remmen echt het idee dat de voorkant teveel hapte. En las op tc.nl dat die performance bikes road set up de stuureigenschappen verbeterde...dus wilde even proberen.

@ Xtra: Loopt jouw fiets inmiddels weer als een zonnetje?

FF dit deeltje volproppen. Moet zelf natuurlijk ook goed aktief zijn. Heb gestemd op <18 dagen.... GOGOGO...
Even uit me hoofd, vorige deeltje was 2500 posts in 22 dagen... 300/22 is 9, een beetje dus zeg 110 berichten per dag om het record te verbreken.
en het leuke was dat aan het einde van deel 7 sommigen zeiden wat is het rustig hier terwijl er al circa 50 berichten gepost waren die dag. Dat was eerst een maandgemiddelde _O-

wow ....deeltje VIII alweer *O*


:W
:Y *O*
 
[me="Xtra"]werkt op zaterdag puntmuts :P[/me]







@ Vodkat: wacht nog heel even af. Wie weet hebben we geluk, maar het ziet er idd beroerd uit -O-

Je bent toch eigen baas, hang je een briefje "ben zo terug, even Tanya helpen met verhuizen" ? ;)
BTW IK WIL MIJN MOTOR B| B| B| B|
 
Laatst bewerkt:
Oh X zag/hoorde je me nog langskomen vanmiddag? uurtje of 2, gaf nog 2 kleine rukjes aan het gas toen ik langs je werk reed *D
hehe :( ik hoor met dit zonnige weer de hele dag schorum met te veel vrije tijd op motoren voorbij komen :P

Tot mijn grote ergernis B| WANT IK WIL OOK RIJDEN!!!!!!!!!!!!!
 
Oh X zag/hoorde je me nog langskomen vanmiddag? uurtje of 2, gaf nog 2 kleine rukjes aan het gas toen ik langs je werk reed *D

En met jou snelheid heeft hij alle tijd om even te kijken, voordat je voorbij zijn winkel bent })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan