Gooische hooligans deel VIII (de G&VUTHC)

Nieuw record?

  • <18 dagen

    Stemmen: 7 43,8%
  • 18-20 dagen

    Stemmen: 0 0,0%
  • 21-23 dagen

    Stemmen: 4 25,0%
  • 24-26 dagen

    Stemmen: 1 6,3%
  • >26 dagen

    Stemmen: 4 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
:W goedesmiddags hooligans :W

Ruff weer terug van vakantie en helemaal zwart gebakken, net als de banden op zijn Busa })

Maar wat wil je ook met 47 graden zonder wind 8-)

Kan nu weer volop genieten van alweer het 8ste deel *O*

Nu maar afwachten of het hier ook heerlijk motor weer gaat worden :Y



Greetz

Welkom terug!!!!

ik heb een motor gekocht zxr 400.. jippie

SUPER!!
Gefeliciteerd, snel een foto posten dan maar !! :Y
En komen laten zien uiteraard :)

@Ivo, geloof ik graag :)
Ik heb net mijn motor met ERG veel moeite mee terug gekregen.... nou ja.... dat laat ik maar even achterwege.
De BOS pijp is echt super mooi ( niet zo een grote BOS plakaat erop gelukkig maar een erg mooie stijvolle!! ).
En klinkt super, ik heb nog niet de killer eruit gehaald ( even af laten koelen enzo ) maar zelfs MET killer klinkt hij zo lekker :9~ ( vast niet volgens de standaard van sommige, but it makes me happy *D )
 
BTW Tanya, heb je mijn sms ontvangen ?


Hee Bart Heb je SMS ontvangen, t is wat moeilijk reageren tijdens het rijden.... Was best lange terugrit, veel files. Moet er niet aan denken om naar de TT te gaan met het koekblik.

Over morgen: Alle hulp is welkom. Vanaf 12.00 staat de koffie klaar!!!! :W
 
Hee Bart Heb je SMS ontvangen, t is wat moeilijk reageren tijdens het rijden.... Was best lange terugrit, veel files. Moet er niet aan denken om naar de TT te gaan met het koekblik.

Over morgen: Alle hulp is welkom. Vanaf 12.00 staat de koffie klaar!!!! :W

Hoezo kan dat niet dan ? :+
Ja ik hoorde het over de terug rit van Kleine Beer :)
 
Goeiemorgen :W

@Tanya, succes met de verhuizing ;)

Ik heb net mijn motor met ERG veel moeite mee terug gekregen.... nou ja.... dat laat ik maar even achterwege.
De BOS pijp is echt super mooi ( niet zo een grote BOS plakaat erop gelukkig maar een erg mooie stijvolle!! ).
En klinkt super, ik heb nog niet de killer eruit gehaald ( even af laten koelen enzo ) maar zelfs MET killer klinkt hij zo lekker :9~ ( vast niet volgens de standaard van sommige, but it makes me happy *D )
:? ok :?

:+ niet teveel wegdromen erbij hoor ;)
 
*hijg* ;)
DB killer is eruit... wat zat dat ding vast zeg ;)
Ik heb met een tang en een doek eromheen telkens bewogen en dan trekken en hij ligt nu naast me...
Wat moet ik wel niet doen om hem er in te krijgen voor de vakantie :X

Kan ik trouwens delen binnen mijn uitlaat beschadigen als ik hem er telkens in en uit haal ?
 
*hijg* ;)
DB killer is eruit... wat zat dat ding vast zeg ;)
Ik heb met een tang en een doek eromheen telkens bewogen en dan trekken en hij ligt nu naast me...
Wat moet ik wel niet doen om hem er in te krijgen voor de vakantie :X

Kan ik trouwens delen binnen mijn uitlaat beschadigen als ik hem er telkens in en uit haal ?
Schuurpapier eromheen en flink draaien. Er kan niets mis gaan.
 
Wat was rossi weer lekker als vanouds aan het racen, gewoon veel harder rijden dan het hele circuit en dan ook nog eens stoner binnen 3 ronden op 2 seconden zetten :}
-O- Ik zat te hopen nog dat Stoner nog wat over had, maar Rossi was echt te snel gister.

@Nocer - Moto weer terug! *O* Veel plezier

@Giel - Ziet er weer netjes uit

@Vodkat en de rest van de BBQ crew - het begint hier nu zo te zien te regen, goede beslissing dus. Jammer, andere keer beter.

@iedereen - goedemorgen :W
 
TT was echt vet! Rossi deed wat hij kon om te winnen!

En de terugreis was ook super, de motorrijders leken wel helden! Al die mensen langs de kant, en op viaducten, uit auto's hangende kinderen vragend om een handje klap of om het gas open te trekken. De borden met: GO GO GO een wheelie! warren iets te enthausiast in een file :P

en ik ben nu zo rood als een tomaat! naja, kan ik ook zeggen dat ik een weekendje naar kreta was, net al ruff ryder! Of gewoon stoer doen dat ik bij de overwinning was van Vale!
 
haha, lekker enthousiast Speedyco.

Lijkt me ook heel leuk, maar ging voor mij ff niet.

Douchen en naar Kortenhoef... snel beginnen en vanmiddag blijft het droog hoop ik:]





@ Vodkat: Sterkte, griepje onder de leden?
 
Laatst bewerkt:
@nocem O-) :Y :j :9 8-) ;)

full


dat is hem geworden :Y
 
Laatst bewerkt:
@nocem O-) :Y :j :9 8-) ;)

[afbeelding]

dat is hem geworden :Y

Is dat code taal voor ja die wil ik ook, kan je ze voor me branden oid ?

En een foto MET chantal uiteraard, we moeten die big smile kunnen zien anders weten we niet of ze het wel leuk vindt ;)

Hij ziet er wel errug mooi uit!!!
Bordeaux rood is mooi :Y
Maar wees niet ongerust, ik denk dat ze af en toe wel stopt zodat je haar niet kwijt raakt 8-)
 
Laatst bewerkt:
@nocem O-) :Y :j :9 8-) ;)

[afbeelding]

dat is hem geworden :Y
Nou vooruit, het is wel de mooiste kleur ZXR400 :Y
Groen is :z

en zo blijf ik toch de enige met een NC30 in dit topic O-)

@Xtra: ben al sinds vorige week vrijdag zwaar verkouden en het gaat maar niet over :N
ik word helemaal gek van die loopneus en constant blijven niezen, benauwdheid, hoesten etc '(
en ik ben nog wel gestopt met roken ook!! (ook sinds vorige week vrijdag ....)
 
Goedemorgen allemaal :W :W

Iedereen een leuke dag gehad gisteren?
Wat een mooie race zeg!! :9~

Chantal gefeliciteerd met de nieuwe aankoopt, errug mooi!!! *O* *O*

Tanya, ik ben bang dat ik het niet ga halen vandaag, ik doe me best, maar vrees met grote vreze...... '( '(
iig veel succes met de verhuizing!
 
De ontwenningsverschijnselen ? :)
Wel goed dat je gestopt bent Hayley!! Big thumbs up!! Hoop dat je het volhoudt :Y

Ik ben net weer begonnen met roken nadat ik 3 weken lang was gestopt :+
 
Is dat code taal voor ja die wil ik ook, kan je ze voor me branden oid ?

En een foto MET chantal uiteraard, we moeten die big smile kunnen zien anders weten we niet of ze het wel leuk vindt ;)

Hij ziet er wel errug mooi uit!!!
Bordeaux rood is mooi :Y
Maar wees niet ongerust, ik denk dat ze af en toe wel stopt zodat je haar niet kwijt raakt 8-)

Ruff heeft ook een Bordeaux ( lees Bloed rode ) motor.. en de rode gaan nou eenmaal sneller :9

:Y mooie fiets :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan