Topic Eindhoven deel IX

Status
Niet open voor verdere reacties.

P-Barry

MF veteraan
29 feb 2004
5.819
1
Omg. Eindhoven
Welkom in het Eindhoven topic!
Het topic voor en door motorrijders uit omgeving Eindhoven.

Over het algemeen hangt hier een clubje mensen rond dat regelmatig samen gaat rijden zowel op straat als op het circuit. Meestal wordt er tijdens de wekelijkse ritjes door de stamgasten van dit topic weinig gedrag vertoond dat door dhr Koos Spee wenselijk geacht wordt maar voor de toerders onder ons kun je hier ook wel een aantal mensen vinden die in zijn voor een rustig stukkie toeren (denk ik) :Y

Introductie van de stamgasten, zie onderstaand filmpje:

Video: Compilatie topic Eindhoven.

full


Voorgaande delen:

Topic Eindhoven VIII
Motorrijders omg. Kempen / Eindhoven Deel 7
Motorrijders omg. Kempen / Eindhoven Deel 6
Motorrijders omg. Kempen / Eindhoven deel 5
Gezocht motorrijders omg. kempen / eindhoven Deel4
gezocht motorrijders omg. kempen / eindhoven Deel3
gezocht motorrijders omg. kempen / eindhoven PART2
gezocht motorrijders omg. kempen / eindhoven
 
Laatst bewerkt:
Waarom post iedereen toch altijd de voorgaande topics op de 1e post? Da gaat toch niemand lezen !
 
Waarom post iedereen toch altijd de voorgaande topics op de 1e post? Da gaat toch niemand lezen !

Jawel man, dat is enorm handig als je ff iets op wil/moet zoeken zoals ............................................ euhh............................en................................euhmm.................................
 
Jawel man, dat is enorm handig als je ff iets op wil/moet zoeken zoals ............................................ euhh............................en................................euhmm.................................
Ohh ja dom van me. Ja nee dan is het echt heeel handig..... _O-
Daarintegen vind ik de compilatie SUPER !
 
Laatst bewerkt:
Ja was zekers wel leuk. Alleen niet goed geluiserd naar jou he. Training en qualificatie was ik 1e, toen tijdens de wedstrijd vol gas die hoge bocht in en toen stond ik achterstevoren tegen de reling aan. :(
Toch nog weer 9 man ingehaald en 6e geworden maar ja.
We konden wel een hele grote beker winnen. Hebben jullie die geregeld?
Oh ja en helemaal bont en blauw door dat gehobbeld en gebeuk. |(

Tja, dat niemand naar me had geluisterd dat idee had ik al eerder, maarja, ik heb geen spierpijn ervan :P
Die beker kwam niet van ons nee. Ook kwamen ze ineens aan 'ohja, geef die formulieren maar hier, wij doen zelf prijsuitreiking'...nou ok, dan niet. En dan zo aan de aparatuur gaan lopen kloten dat er geen zak meer van klopt. Ochja, het went, elke keer dezelfde problemen, en elke keer mensen die geloven dat het WEL lukt. Weet je trouwens wat je geluk is om 6e te worden....ik was vergeten de heat op te starten hahaha. Dus ik was ook wel blij dat jullie groep zelf de prijsuitreiking deed, hoefde ik me ook niet te verantwoorden :P
 
Nee, da's waar, ik ben aanwezig :+
Maar ik ontvang daar geld voor, dat mag je dat toch werk noemen? :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan