Belgen rit 1000 bochten

nog aant denken over een poll titel

  • Ik ga onvoorwaardelijk mee.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik ga enkel mee als er koffie is.

    Stemmen: 5 45,5%
  • Ik wil wel, maar kan niet.

    Stemmen: 1 9,1%
  • Ik kan een rit van deze omvang niet aan.

    Stemmen: 5 45,5%
  • Ik ben op reis.

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.

evil kim

MF veteraan
3 sep 2006
20.026
125
Aalst
Zoals al in het Wieketingels Belgen topic gezegd,
Ben ik van plan om deze vakantie de 1000 bochtenrit te gaan rijden.
Gezien er meteen enkele mensen spontaan aangaven graag mee te willen, is het de bedoeling hier alles wat de rit betreft te plaatsen.

Let wel, dit is geen Belgenrit zoals vorige keren, dit zal veel beperkter zijn.
Waarom?
Simpel weg omdat de timing niet ideaal is, vele vakanties, de rit vrij lang is (en met veel bochten dus vermoeiend) en ook relatief veraf ligt, en de datum maar enkele dagen voor vertrek zal vastgelegd worden. Dit zal ergens tussen 21/07 - 15/08



De datum staat vast, tenzij het slecht weer is
15/08/2007 Woensdag
Indien het weer dit verhinderd, wordt alles opgeschoven naar een later te bepalen datum




Hierdoor ga ik ook nergens gaan kijken om te reserveren voor eten, lijkt mij dat als we in totaal met 5-6 personen zijn het al veel is, en hiervoor geen reservatie nodig is, en ook om het gevoel van we zien wel wat de dag brengt er in te houden.
Maar om toch wat volk te lokken, als we met 10 of meer zijn, dan ben ik bereid om i.p.v. een koffie meeting, een spaghetti meeting te organiseren, en zal dan ook zelf koken :X

Info over de rit.
De rit is 375km lang, en volgens mapsource zou de rijtijd 6h55 bedragen.
Dit lijkt veel, maar aangezien route planners zich aan de snelheid houden kan die wel varieren. O-)

Op onderstaande links vind je de foto's van de route in mapsource, in google earth
en ook een zip bestand, met hierin de het bestand voor mapsource & het bestand om de route in google earth te openen (mooi hoe gedetailleerd dit is).

De route is ook gekozen, het is editie 2006 geworden,
Ik laat hieronder wel de downloads staan, maar de afbeeldingen van de andere editie's laat k weg om alles weer wat overzichtelijk te krijgen



editie 2006
http://rapidshare.com/files/43616894/1000_Bochten_2006.rar

10002006ge.jpg

10002006ms.jpg



Editie 2005
http://users.pandora.be/kimba/dustkrimmeboanen/1000.zip

Editie 2007
http://rapidshare.com/files/43203929/1000_Bochten_2007.rar

Gaan mee:

* Evil kim (enige die de weg weet)
* Sheldon (altijd in voor een ritje)
* Atsui (aan het twijfelen, wil hard gaan)
* Vriendin Atsui (als ze vrij krijgt)
* forre (rechtstreeks in Durbuy, brengt nog 2 mensen mee)
* Zappa II (Als hij t ergens opschrijft)
* RotaxMax (Wilt bewijzen dat honda motoren ook een langere rit overleven)
* Sethje
* Exilim
* monsterman (datum gevoelig, afgezegd, Baas van zijn vrouw getackeld nu wel tijd)
 
Laatst bewerkt:
weer een zeer goed initatief *O*
ik ga dus zeker mee......
mits er ergens koffie te krijgen is B|


datums wanneer ik zeker niet kan
7 juli (trouwfeest)
12 tem 15 juli (MF megatour)
 
Laatst bewerkt:
weer een zeer goed initatief *O*
ik ga dus zeker mee......
mits er ergens koffie te krijgen is B|


datums wanneer ik zeker niet kan
7 juli (trouwfeest)
12 tem 15 juli (MF megatour)

Heb er een periode opgezet waarin ik zou willen gaan
 
Heb er een periode opgezet waarin ik zou willen gaan

goed voor mij..... maar zorg dat je zo snel mogelijk een "vaste" datum hebt,
kan iedereen makkelijker inplannen
de openingslijst in "hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...???" is ook aangepast
 
Met welk programmake moet da zip bestand geopend worden als het uitgepakt is :?


1 bestand is voor mapsource, het andere is voor google earth

Mapsource kan k niet zomaar geven, da zit bij garmin gps toestellen

google earth is gratis
http://earth.google.com/download-earth.html (Google Earth)
 
goed voor mij..... maar zorg dat je zo snel mogelijk een "vaste" datum hebt,
kan iedereen makkelijker inplannen
de openingslijst in "hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...???" is ook aangepast


ik ga ook nie mee want als het tempo zoals vorige keer 90km per uur te hoog was gaat het geen 6.55 maar 14uur duren ............... :o
 
Ik wil ook wel mee! Als ik kan tenminste...
Je moet met mij niet teveel rekening houden met plannen, ik zie wel of ik meekan of niet.
Ik ben in elk geval op reis van 18 juli tot 3 augustus. 3 augustus moet ik naar een trouwfeest, dus 4 augustus zit er ook niet in.
Voor de rest moet ik werken op zaterdag, dus het moet al een zondag of een woensdag zijn, dan moet ik meestal niet werken.
 
Ik zie zoiest wel zitten, plakt er nen datum op en zal kijken als ik niet moet werken of als ik niet kan wisselen met een collega ...
Als ik met mijn Hornetje meekan op zn minst tussen al die ss })
 
Vanaf de moment dat er een definitieve datum is vastgezet kan ik zeggen of ik mee kan of niet. Die periode ben ik waarschijnlijk de enige heftruckchauffeur op onze afdeling en ik weet niet of ik dan verlof kan krijgen. Tenzij de rit op een donderdag doorgaat, die dag heb ik namelijk mijn dag van het ouderschapsverlof en dan ben ik altijd thuis.
 
ik ga hier nog es heel goed moeten over nadenken, maar denk dat het voor mij nog wa te vroeg zal zijn, kga hem zeker en vast wel es rijden nog voor de winter :]
 
ik ga hier nog es heel goed moeten over nadenken, maar denk dat het voor mij nog wa te vroeg zal zijn, kga hem zeker en vast wel es rijden nog voor de winter :]

Veel zal afhangen van wie mee gaat.
Als de vree snelle rijders niet mee gaan zul je wel kunnen volgen, en pauzeren zullen we wel genoeg doen.
 
Zal straks eens kijken voor een schema te maken om te vergelijken wie wanneer kan
 
als die rit na 4 aug. valt ga ik zeker mee heb de rit op google earth eens laten lopen en het ziet er geweldig uit
 
Ik mag ni int buitenland rijden :X

En mss sowieso wa hoog gegrepen voor beginnerke als ik...


Ik weet de walen zijn ska volk, ma ze wonen binnen Belgie volgens mij.
En wat ik hooggegrepen ? als je u niet goe voelt der niet aan beginnen, want t is lang rijden (thats the idea :Y ) Voel je u goed, kan u rijtechniek in 1 dag 500% vooruit gaan.

Jij moest weten, als je zegt dat je mee gaat wordt er (af en toe O-) )wel rekening gehouden.
 
Ik weet de walen zijn ska volk, ma ze wonen binnen Belgie volgens mij.
En wat ik hooggegrepen ? als je u niet goe voelt der niet aan beginnen, want t is lang rijden (thats the idea :Y ) Voel je u goed, kan u rijtechniek in 1 dag 500% vooruit gaan.

Jij moest weten, als je zegt dat je mee gaat wordt er (af en toe O-) )wel rekening gehouden.
Een deel van de rit is op Frans en op Luxemburgs grondgebied. Kijk maar eens op het kaartje van Google Earth
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan