X4-lijst van het MF (chapter 4)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zonder doos eerlijk gewonnen :]
Moest eigelijk meer werken om hem thuis te krijgen :X

Ze komen zo het zonnescherm ophangen _O-

Hoop dat we hem nog vaak kunnen gebruiken dit jaar, zoals het weer nu is -O-

[afbeelding]


En hangt het zonnenscherm?
Je kan hem misschien ook als regenscherm gebruiken,paar terrasverwarmers erbij en een koud biertje *O* *O* *O* ;)
 
ook apart *D
full
 
kleine ingrijp en een beetje herrie meer }) [afbeelding]
He x4 })
Wat is dat nu heb je je pot vernacheld :? Ik ben maar een vrouw hoor maar haal je zo niet teveel druk weg :? Mop zegt als je een nieuwe pot nodig hebt heeft hij er nog 1 op zolder _O- _O-
Maar zonder gekheid , wat voor effect heeft het :?
Ennug piccie hierboven :? afgezaagd of zo gekocht :?
greetz Dajo
 
had nog wat oude dempers ligge van me Sabre om te kijken hoe dat staat _O- _O- .....no worry andere dempers zijn nog heel....maarre er zit wel meer power en sound in zeg... :P ga vrijdag andere schokdempers halen piccies komen snel.... *O*
 
had nog wat oude dempers ligge van me Sabre om te kijken hoe dat staat _O- _O- .....no worry andere dempers zijn nog heel....maarre er zit wel meer power en sound in zeg... :P ga vrijdag andere schokdempers halen piccies komen snel.... *O*


Zo mogen we het horen en zien Alex :)

Allemaal ff experimenteren met dempers 8-)
Heb trouwens mijn MAB's er weer op gezet, geluid is effies leuk maar
begon toch te irriteren.
Was van plan mijn MAB's in te korten :Y
Maar toen ik ze er weer gepoetst onder had hangen, vond het er toch wel weer
cool en *D uitzien. Was ook wel een beetje :X om de slijptol erin te zetten.
En ad achterkant nog 2 dempers te zien ipv alleen de achterband heeft ook wel wat.

full


Drop, draf, drop..........................
 
Laatst bewerkt:
had nog wat oude dempers ligge van me Sabre om te kijken hoe dat staat _O- _O- .....no worry andere dempers zijn nog heel....maarre er zit wel meer power en sound in zeg... :P ga vrijdag andere schokdempers halen piccies komen snel.... *O*

Nieuwe schokkers, mooi . . . .ben benieuwd of je verschil gaat merken. Neem je die Cb1300 exemplaren? Slijptol zelf in je pijpen gezet of je lieve broer?

Helaas geen piccie van mijn koplamp op voorraad.
In mijn zoektocht verder naar dempers nog geen steek verder gekomen, zoektocht ook gestaakt :Y . Gaat hem niet worden voor een paar dubbeltjes ;( Of MaB verkopen? Wat zou dat opleveren zonder voorbochten?

Fucking sneeuw verwacht tijdens Pasen |( :( |( '( '( . . . . . . . . . .nog niet :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Fucking sneeuw verwacht tijdens Pasen |( :( |( '( '( . . . . . . . . . .nog niet :] :] :]

Dacht dat jij zo graag met je vrienden in de sneeuw rollebolde.... :?
Oooohhhh, wacht... Vandaar die Fucking sneeuw! })

Schijnt tegenwoordig nog in het openbaar te mogen ook in het Vondelpark! }) O-)

:+
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe schokkers, mooi . . . .

Fucking sneeuw verwacht tijdens Pasen |( :( |( '( '( . . . . . . . . . .nog niet :] :] :]

Heb jij de schokdempers al gezien dan?of weet je welke het worden?
Eerst een piccie en dan weet ik of ik het mooi vind of niet.

En die fucking sneeuw,mag toch niet rijden met pasen.
Festivalletje hier in het dorp,kan ik mooi oefenen voor kermis :P

@Erix4,weet je nu wat je wilt???????? :? ;)
 
Laatst bewerkt:
Heb jij de schokdempers al gezien dan?of weet je welke het worden?
Eerst een piccie en dan weet ik of ik het mooi vind of niet.

En die fucking sneeuw,mag toch niet rijden met pasen.
Festivalletje hier in het dorp,kan ik mooi oefenen voor kermis :P

@Erix4,weet je nu wat je wilt???????? :? ;)

Nope :N

Weet je wat het is we hebben niets meer te besteden ook ;(

Alles is in het huis gegaan, hoewel dat met dit weer niet gek is :)
Vloerverwarming, luchtverwarming, lekkere relaxbank,
flinke flatscreen, dvdeetje erin met surround geluid ;)

Dat met die korte dempertjes was in eerste instantie alleen maar gekkigheit 8-)
Of is het gekke geit :?
Heb ook nooit behoefte gehad om de MAB's te vervangen, vind ze best
wel goed staan.
Natuurlijk zijn we allemaal wel aan het denken wat we nog kunnen
veranderen, moet alleen niet doorslaan O-)
Ga maar verder nadenken hoe hem volgende winter te gaan laten spuiten.
Straks is ie helemaal klaar :X
Dan moet er maar een Buell komen als nieuw project(ten) 8-)

full


:+

Hospital :? Zijn ze zo gevaarlijk _O-

En Hoffer, festivalletje mag weer, je werk is gedaan je X is klaar :}
Maar met mate heh :N ;)
 
Laatst bewerkt:
@Mokum & Dajo; Goede reis morgen naar Duitsland en doe Zippo de groeten!!!
Hex4 }) Knoepert,
Gaat helaas niet door ;( ;( ;( ;( ;( had Zippo gisteren nog ff aan de lijn '(
Was de bedoeling dat hij zoals hij verteld had vrij zou zijn van donderdag tot maandag, maar kreeg eergistren te horen dat hij toch moest werken :X :X :X zo heeft hij mij verteld ;( ;( ;( . Gelukkig dat ik nog ff contact had had ook geen zin om voor doedel te rijden toch :N :N :N Dus nu wordt het opgestuurd ;( ;( ;( ;(

greetz Dajo
 
Erix4 altijd met mate,een heleboel mate en maatinnetjes :+
Lekker lang weekend,zaterdag vrij,zondag vrij en maandag vrij.
Wat moet ik met al die vrije tijd :?

@dajo,wel jammer dat het niet doorgaat,anders had je een mooi weekendje weg gehad.
Al schijnt het nu in duitsland wel een bende te zijn met toeristen die in slecht weer terecht zijn gekomen.
 
Hex4 }) Knoepert,
Gaat helaas niet door ;( ;( ;( ;( ;( had Zippo gisteren nog ff aan de lijn '(
Was de bedoeling dat hij zoals hij verteld had vrij zou zijn van donderdag tot maandag, maar kreeg eergistren te horen dat hij toch moest werken :X :X :X zo heeft hij mij verteld ;( ;( ;( . Gelukkig dat ik nog ff contact had had ook geen zin om voor doedel te rijden toch :N :N :N Dus nu wordt het opgestuurd ;( ;( ;( ;(

greetz Dajo

Wel jammer, aan de andere kant zou ik niet zoveel zin hebben om 700 km door de regen te rijden. Ben benieuwd wanneer je je wieltje binnen hebt!

Mijn weekend is in ieder geval vandaag al begonnen. Moet thuis nog wel ff wat voor de zaak doen, maar dat valt gelukkig wel mee. Niet meer dan een uurtje nof twee, dus dat is te overzien! Wel jammer dat mijn meissie allebei de paasdagen aan het werk mag...

Straks maar weer eens op mijn gemakkie met polyester aan de slag, nu eerst ontbijt bij elkaar scharrelen!
 
Erix4 altijd met mate,een heleboel mate en maatinnetjes :+
Lekker lang weekend,zaterdag vrij,zondag vrij en maandag vrij.
Wat moet ik met al die vrije tijd :?

@dajo,wel jammer dat het niet doorgaat,anders had je een mooi weekendje weg gehad.
Al schijnt het nu in duitsland wel een bende te zijn met toeristen die in slecht weer terecht zijn gekomen.
Hex4 })

VOOR EEN IEDER EEN VROLIJK PASEN TOEGEWENST

En voor wat betreft duitsland, werd gisternavond ook al gebeld door mijn zussie die bij Magdenburg woont, dat ik beter thuis kon blijven, omdat het door de sneeuwval /Hagel en regen, een chaos is op de duitse snelwegen, een zeker richting Magdenburg>Weimar
Indien we toch richting Weimar zouden gaan wilden we ook gelijk mijn zussie ff aandoen,
zouden dan toc in de buurt zijn ;( ;( ;( waarschijnlijk moet ik nu weer een redelijk tijd wachten totdat ik haar weer zie ;( ;( Wat wel leuk is dat hun dochter (dus nichtje) met vriend ook motor rijden en dit jaar naar Lunen komen naar het treffen dus dat is dan wel
leuk. zie ik hun ook weer ff *O* *O* *O*

@SJ Ga ervan uit dat het pakketje 1.1/2 week hier zal zijn *O* *O* *O*
Lekker dat je een paar dagen vrij hebt , K######t dat G moet werken :r :r
Maaar je kan wel weer ff door met je kontje toch :?

greetz Dajo
 
Ook ik wacht weer op een pakketje, spannend!!

Zie net dat over 45 minuten een tank afloopt, staat al op 400 Euri's . . . . .zijn blijkbaar in trek!

Hier verder nog nieuws of eitjes aan het zoeken?
 
Ook ik wacht weer op een pakketje, spannend!!

Zie net dat over 45 minuten een tank afloopt, staat al op 400 Euri's . . . . .zijn blijkbaar in trek!

Hier verder nog nieuws of eitjes aan het zoeken?

Nu ik hier je bericht zie heb ik een eitje gevonden _O- _O- _O- _O- :+
Sorry was een inkoppertje.

Wat krijg je van de paashaas,of moeten we weer raden of de foto`s ergens anders zoeken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan