Aankoop tip van de week

Status
Niet open voor verdere reacties.
En aangezien geld toch al geen rol meer speelt, kocht ik deze er ook bij, om mee te spelen:

http://link.marktplaats.nl/476290381



Ik voel me oud genoeg voor een BMW *O*
Dat is wel een goede investering geweest. 5000 km gereden met deze combinatie. Vraagprijs 20.000, de Boxercup was bij de ombouw zo'n 10.000 waard, ik vraag me af wat de ombouw en het spuitwerk gekost hebben.
Volgens mij smijt deze eigenaar een vermogen over de balk.
 
Laatst bewerkt:
En dan heb je nog maar een saai span vind ik. Tuurlijk prachtig, maar zo gewoon..

Tsja :?

Edit, kijk wat argumenten meer inmiddels en ook overwegingen, Russen etc. die ik zelf heb gemaakt. En ja, nu al hoge biedingen. Toch mooi laag door de 15 inch wielen. Buitengewoon goed en waardevol frame voor zijspan.

Wat mij nog bezighoudt is het merk van de Bak. Als het een Hollandia is dan ......, maar 't kan ook een Rus zijn.

Ja. jongens, ik loop al een tijdje rond met ........ ;)
 
Laatst bewerkt:
En dan heb je nog maar een saai span vind ik. Tuurlijk prachtig, maar zo gewoon..

Ik snap je wel; maar voor een dag, weekend of week lekker toeren met de kleine erbij lijkt mij dit de ideale combi....

Voor het leukere speelwerk, kies ik dan voor die andere... En als ik ze toch allebei heb, mag mn vrouw op de RT, en ik op t Sje...

Wat nou saai...?


[me="Corrosie"]checkt zijn banksaldo en ziet dat geld toch een rol speelt[/me]
 
Verkeerde kleur :/






:+ O-)

Ik heb ooit jaren terug op zo'n kanariegele R 1100 gereden. Toen was ik nog redacteur van een Beemerclubblaadje en kon dat bij de importeur. Dagje voor de clubmembers.
Hij was toen net uit en het was een dag van daarna nog even op die of die, toch maar die andere,...ach ik pak ze wel achter elkaar en dat met een BBQ toe.

Toen zag Ting er nog kapitaalkrachtig uit! Zag hè, zag! :X

Oh ja, die 1100 S reed topstrak! :W
 
Ik snap je wel; maar voor een dag, weekend of week lekker toeren met de kleine erbij lijkt mij dit de ideale combi....

Voor het leukere speelwerk, kies ik dan voor die andere... En als ik ze toch allebei heb, mag mn vrouw op de RT, en ik op t Sje...

Wat nou saai...?


[me="Corrosie"]checkt zijn banksaldo en ziet dat geld toch een rol speelt[/me]




Jij kwoot zijn reactie op mij, komt met een heel verhaal en waarschijnlijk gaat het allemaal over die windowshoppers van om en nabij de 20 mille!

Dream on, boys! :+

@ Dropje, zunige Zeeuw, 't komt allemaal door jou, dat ze zo uit hun dak gaan. Maar mijn 'droom' is wel mooi egaal grauw, eh ........grijs! _O-


Sterk frame, sterk motorblok, 15" swing arm, simpele comfortabele bak, netjes afgewerkt. Wat wil je nog meer?
Zo hoort een zijspan te zijn. Het kan allemaal moderner natuurlijk, maar dit is ideaal.

what joe see, is what joe get, ik wist het, ik wist het, jodeladiee .... *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Tsja :?

Edit, kijk wat argumenten meer inmiddels en ook overwegingen, Russen etc. die ik zelf heb gemaakt. En ja, nu al hoge biedingen. Toch mooi laag door de 15 inch wielen. Buitengewoon goed en waardevol frame voor zijspan.

Wat mij nog bezighoudt is het merk van de Bak. Als het een Hollandia is dan ......, maar 't kan ook een Rus zijn.

Ja. jongens, ik loop al een tijdje rond met ........ ;)
Het onderstel is niet Russisch, Dat kan Hollandia, Steib, weet ik veel wat zijn, maar de bak is Dnepr.
 
Jij kwoot zijn reactie op mij, komt met een heel verhaal en waarschijnlijk gaat het allemaal over die windowshoppers van om en nabij de 20 mille!

Dream on, boys! :+

@ Dropje, zunige Zeeuw, 't komt allemaal door jou, dat ze zo uit hun dak gaan. Maar mijn 'droom' is wel mooi egaal grauw, eh ........grijs! _O-

Volgens mij was de reactie van JFJ voor wat betreft het saaie op mij gericht; maar daar zal ik geen ruzie om maken...


Jouw eh... grijze span vind ik fantastisch, prijs alleen een beetje aan de hoge kant. Maar ook hier geldt: als geld geen rol zou spelen... zou ik die er ook bij hebben staan.

Persoonlijk had ik hem alleen liever in het zwart gehad...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan