Magura Radiaal Rem + Koppelingspomp

Roadrad

MF veteraan
14 jul 2003
10.256
278
Zuid-Holland
Of ik stuur ze retour naar Duitsland of ik verkoop ze... dat ligt dus ff aan de prijs die ik er voor kan vangen...

een 16mm Radiaal rempomp en een 13mm Radiaal koppelingspomp ... de rem werkte perfect op mijn XJR maar de koppeling kwam net ff te kort... (blijkt achteraf dat ik ook 14mm nodig heb :( )

enniewee... als iemand er € 400,- voor geeft (de set dus) dan hoef ik ze niet retour te sturen... De rempomp is voorzien van een remlichtschakelaar
Op beide armaturen zit een spiegelhouder met rechts draad...

afbeelding rempomp

BremspMagura.jpg


De koppelingspomp is identiek (staat alleen geen Magura bovenop)

De delen zijn in nieuwstaat (wel even gemonteerd maar niet mee gereden)
 
heb je een betere koppeling op de harley nodig buur?
Ik kan ze nieuw bestellen voor 200 inclusief verzekerd verzenden. Krijg je gelijk zo'n mooi reservoir erbij!

deze gast reageert toch niet :N
 
iig kan je dus voor 2 barky een nieuwe krijgen.
als je nou mee had gedaan aan de inkoopactie hadden we ze cheaper kunnen krijgen..
 
radiaal 16mm, CNC gefreesd, merk PT heb je al voor 180 euro in huis.
 
Laatst bewerkt:
heb ik al een keer gehad en vond het een K.U.T pomp. Ging van alles aan stuk, stuk troep als je het mij vraagt :N

is waarschijnlijk ook niet in de juiste maat leverbaar denk ik?(11/12/13mm)
 
Kheb ze zelf en ik ken diverse mensen die ze ook hebben ik zelf en niemand die ik ken heeft er ooit problemen mee gehad, je bent de eerste waarvan ik dit hoor
 
Laatst bewerkt:
Maar Big Vin begint met modder te gooien,
en dat vindt modder niet zo leuk natuurlijk ..
kan een modje daar wat aan doen ?

Laat Big Vin maar lekker met z'n eigen spullen aanmodderen !

;)
 
_O- _O-

vergelijk de afwerking van de pt spullen met de brembo spullen..en waar moet een modje wat aan doen?


maaaaaaaam, ze zeggen dat mijn rempomp niet mooi is!!! '( '( '(



_O- _O-
 
Laatst bewerkt:
nee is dat pt niks leks?.. ze ogen in mijn ogen wel beter dan de magura's 195 series .. maar brembo is dus the way to go?
 
Aangezien het topic toch al bejaard is en nog verder ontspoord:
Ik heb nog een radiale koppelingspomp van Brembo te koop... 14 mm (uit m'n hoofd).

Dus Brembo is zeker de way to go ;)
 
Laatst bewerkt:
tuurlijk,maar ook daar zit verschil in de types.
ik heb nu een nieuwe radiale pomp van een 2008 blade, kwam inclusief verzenden uit amerika op 110 euro.

Als je roadrad zoekt kan je misschien beter ff in het kop van noordholland topic een berichtje plaatsen daar zit ie wel vaker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan