Alles over de Aprilia RSV Mille, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haga :
17/44 ? Is dat niet veeel te lang voor de meeste banen ? Zit nu zelf op 16/44 en heb een 15 klaar liggen voor Zolder volgende week.

[me="Fuzz10"]vraagt zich af of 15/44 uberhaupt nog een beetje te doen is.[/me]
 
Moi 41 :-)))))))

Als je Robertals instucteur krijgt (op de foto in de rode raceoverall)zit je wel goed een geduldig en aardig mens,
ik had in mijn laatste week Mario als instucteurdie rijd wat harder als robert bijde
snappen dat je een twee cil rijdt e dat je daar iets andere lijne meerijdt als een vier cil,
ook dat je een gigant van een motorrem hebt.

Is kijken of ik je verder kan helpen ik rij met 17/44;

Rechte eind doorschakelen naar 5 ,de eerste chicane zie je niet liggen dus dat moet je doen omdat je het weet jegaat van curb naar curb en als je de eerste hebt gehad geef je nog even een beetje gas bij want je gaat door een kuil dus omhoog nar de eerste langebocht.
Vanuit de linkerkant waar je inmiddels rijdt (schakelt 2of 3 terug) steek je de bocht hoog in en gaat dan de hoek om, hier ga je naar beneden schakelt 1 op gaat links de blinde bocht weer naar boven en je hebt er weer1 op geschakelt (ga niet helemaal naar de rechrter kant want den kom je niet uit)
Boven kom je aan 2 rechter bochten de eertste steek je gewoon in klein beetje over eind 1terug en direct de tweede bocht (het is net niet één bocht )
Je gaat nu naar beneden(55meter) je zet de kraan vol open en schaket zo snel als kan door naar 6 houd de linker kant van de baan aan zolang mogelijk dan krijg je een markering op de baan (de lasnaad) is daar iets onderbroken daar knal je tussen door en ga je met 200 km de hoek om knietje aan de grond!:-))))))))))

Dan krijg je aan de rechter zijde een zij straatje daat beginje met remmen en terugnaar 2 dan links de haarspeld het heuveltje op gas open voorwiel los snel terug naar twee de cork screw in (links/rechts).
De eerste linkse stuur je iets door en gooit hem dan in eens om en zet je het gas er op om vervolgens door naar 3 de rechter bocht voor het rechte eind in te draaiensteek de bocht diehoog in hij is deels blind dus ook dat doe je omdat je het weet halverwegen deze bocht ga je schroeven , dus zorg dat je er uit kunt komen zonder te hoeven schakelen zodra het einde in zicht is gaat de moter overeind en kom je op de rand van de baan uit en ga je als de sodemieter weer opschakelen en knallen!!!!!!!
dit was een rondje pau.

Veel plezier ik heb mijn veertien dagen af moeten zeggen wegens de volgende foto die strasos gevonden heeft gebroken sprongbeen op Croix doe jan de groeten van Hans
Zal het allemaal proberen te onthouden :P maar ik denk dat het toch een gevalletje wordt van 'al doende leert men'. Denk dat ik ook (nog) niet het hart/lef heb om die ene bocht met 200+ naar beneden te nemen, maar wederom 'al doende leert men' dus op dag 3 hoop ik dat dat geen probleem meer is, heb tenslotte tot nu toe nog maar 1 keer circuit gereden |(

Nare schuiver op die foto trouwens -O- Zal (als ik het niet vergeet) Jan de groeten doen ;)
 
atmoz is eruit.. ale gaat er uit,uit 't rsv clubje toch... *D ;(

de rsv gaat in de verkoop...

ben 'r nog steeds tevreden van, echt een topfiets maar ik wil wat meer power en eens wat nieuws.. helaas kost dat veel geld |( en om dan mijn fiets op circuit in te zetten is ie wat duur en te mooi gepimpt...

dus als iemand nog een pimp rsv R uit 2000 zoekt(wel 'n belg) in topstaat hou ff g&g in de gaten...

't ziet 'r naar uit dat ik niet meer welkom ga zijn hier -O- B| :N :o


mjah kom nog wel eens piepen,fijne bende hier met de die hards, een mens wil op een keer wel eens wat anders na 4 x aprilia (1 x rs125, 1 x rs250 en 2 x rsv(r) )

keep you all updated :)
 
atmoz is eruit.. ale gaat er uit,uit 't rsv clubje toch... *D ;(

de rsv gaat in de verkoop...

ben 'r nog steeds tevreden van, echt een topfiets maar ik wil wat meer power en eens wat nieuws.. helaas kost dat veel geld |( en om dan mijn fiets op circuit in te zetten is ie wat duur en te mooi gepimpt...

dus als iemand nog een pimp rsv R uit 2000 zoekt(wel 'n belg) in topstaat hou ff g&g in de gaten...

't ziet 'r naar uit dat ik niet meer welkom ga zijn hier -O- B| :N :o


mjah kom nog wel eens piepen,fijne bende hier met de die hards, een mens wil op een keer wel eens wat anders na 4 x aprilia (1 x rs125, 1 x rs250 en 2 x rsv(r) )

keep you all updated :)
He jammer -O- Maar toch suc6 met de verkoop !!! Ik ben toch ook al aan m'n 4e Appie bezig (incl. brommer :+)
 
heej ppl's,

Me maat en ik hebben sinds kort allebei een rsv.
Gisteren starte die van hem ineens niet meer, stroom genoeg en aandouwen ging ook.
Er klonk onder de buddy alleen een klik.
Bekent verschijnsel???
 
heej ppl's,

Me maat en ik hebben sinds kort allebei een rsv.
Gisteren starte die van hem ineens niet meer, stroom genoeg en aandouwen ging ook.
Er klonk onder de buddy alleen een klik.
Bekent verschijnsel???
Waarschijnlijk z'n startrelais...bij mij ook al gebeurd -O-
 
Laatst bewerkt:
Haga :
17/44 ? Is dat niet veeel te lang voor de meeste banen ? Zit nu zelf op 16/44 en heb een 15 klaar liggen voor Zolder volgende week.

[me="Fuzz10"]vraagt zich af of 15/44 uberhaupt nog een beetje te doen is.[/me]

Nou dat valt wel mee, je rijd gewoon een versnelling lager dus wat hoger in toeren, maar dat had ook te maken dat ik met die fiets ook nog op de weg rij.
De racer die ik nu heb staan staat ook 16/44 en gaat waarschijnlijk naar 16/45,
maar ik heb het nooit een probleem gevonden
 
Hééé,..das wel een hele mooie handstand overslag.... en dan nog wel je eigen schuld....

Yep, veering/demping stond uit eindelijk te strak daar door brak hij met op het gas gaan uit, motor had weinig schade en is met een uurtje wel weer klaar enkel drie maanden al onderweg
 
Er gaat iemand spijt krijgen in zijn leven ;) succes met de verkoop !

waarom wel?

omdat 't een ducati is? nee ze... is tegenwoordig even betrouwbaar als een aprilia :)
de 998 serie vond ik mooi en wou ik wel maar een R was me te duur toen... anders was ik toen wss al voor een duc gegaan ze :-) , een 999 vond ik maar :r en deze vind ik onwijs mooi.

dat ie veel kost zal me worst wezen.. heb toch geen andere kostelijke hobby's :-)
 
waarom wel?

omdat 't een ducati is? nee ze... is tegenwoordig even betrouwbaar als een aprilia :)
de 998 serie vond ik mooi en wou ik wel maar een R was me te duur toen... anders was ik toen wss al voor een duc gegaan ze :-) , een 999 vond ik maar :r en deze vind ik onwijs mooi.

dat ie veel kost zal me worst wezen.. heb toch geen andere kostelijke hobby's :-)

Nee de betrouwbaarheid mankeert niets aan hebben zelf nog een ST4s staan , ik denk dat de zit houding op de mille fijner is volgens mij ben jij ook niet de kleinste .
Het is gewoon een heel mooie Duc hij smoelt weer als een echte en heb er ook over nagedacht, maar ik wilde een tricolore :o en daar was de boekhouder het niet mee eens ;)
en verder gewoon een beetje plagen ;) je gaat gewoon weer een leuke tijd te gemoed


Ps. mocht je er over denken die undertail los te verkopen mag je altijd kontakt zoeken ;)
 
Laatst bewerkt:
Nee de betrouwbaarheid mankeert niets aan hebben zelf nog een ST4s staan , ik denk dat de zit houding op de mille fijner is volgens mij ben jij ook niet de kleinste .
Het is gewoon een heel mooie Duc hij smoelt weer als een echte en heb er ook over nagedacht, maar ik wilde een tricolore :o en daar was de boekhouder het niet mee eens ;)
en verder gewoon een beetje plagen ;) je gaat gewoon weer een leuke tijd te gemoed

je hebt gelijk hoor, al gaat die duc even goed zitten volgens mij... ben 1m 78 dus... moet wel goedkomen :)

de tricolere vind ik ergens mooi maar ik vind dat een duc sbk rood moet zijn , net als een echte aprilia zwart hoort te zijn :+
 
je hebt gelijk hoor, al gaat die duc even goed zitten volgens mij... ben 1m 78 dus... moet wel goedkomen :)

de tricolere vind ik ergens mooi maar ik vind dat een duc sbk rood moet zijn , net als een echte aprilia zwart hoort te zijn :+

Oké 1.78, ben goed 20cm groter :)
Tja de 999 iedereen maakt foute dus ook Ducati ;)
 
atmoz is eruit.. ale gaat er uit,uit 't rsv clubje toch... *D ;(

de rsv gaat in de verkoop...

ben 'r nog steeds tevreden van, echt een topfiets maar ik wil wat meer power en eens wat nieuws.. helaas kost dat veel geld |( en om dan mijn fiets op circuit in te zetten is ie wat duur en te mooi gepimpt...

dus als iemand nog een pimp rsv R uit 2000 zoekt(wel 'n belg) in topstaat hou ff g&g in de gaten...

't ziet 'r naar uit dat ik niet meer welkom ga zijn hier -O- B| :N :o


mjah kom nog wel eens piepen,fijne bende hier met de die hards, een mens wil op een keer wel eens wat anders na 4 x aprilia (1 x rs125, 1 x rs250 en 2 x rsv(r) )

keep you all updated :)


OOoh neee , hè Gaaaaaaan we weer





Trouwens ik dacht dat je goede smaak had, maar nu ik ook lees dat je voor die nepper cq foute retro916 wilt gaan......... B| :N
 
OOoh neee , hè Gaaaaaaan we weer





Trouwens ik dacht dat je goede smaak had, maar nu ik ook lees dat je voor die nepper cq foute retro916 wilt gaan......... B| :N

lol deze keer gaat hij weg hoor, gwn voor wat anders.. wat moet ik dan kopen? zo'n nep rsv van +2004? :-)

een RSV SP zou nog wat zijn jah maar die zijn ook al van 2000
 
lol deze keer gaat hij weg hoor, gwn voor wat anders.. wat moet ik dan kopen? zo'n nep rsv van +2004? :-)

een RSV SP zou nog wat zijn jah maar die zijn ook al van 2000

een RSV SP zou nog wat zijn jah maar die zijn ook al van 2000
Ook die hebben niet zo heel veel meer vermogen ,zeker niet voor dat geld :]
Laat ons lekker jaloers zijn dat wij die keus niet durven maken :+ ;)
 
Laatst bewerkt:
Oké 1.78, ben goed 20cm groter :)
Tja de 999 iedereen maakt foute dus ook Ducati ;)
Vind deze anders best mooi :Y

Ducati_Fila.jpg
 
Naar lang opzoek te zijn geweest naar een andere demper heb ik dan toch mijn keuze gemaakt. Het is een MIVV Corto gp geworden :} . Een Italiaanse bike met een italiaanse demper moet toch goedkomen *D. Als het goed is komt ie volgende week binnen *O*

Hieronder nog een filmpie met geluid 9~:

Mooi pijpje,..ik verwacht alleen niet dat je er lang plezier van gaat hebben. Pijp is snel leeg (MasterBlaster:-) en het Carbon (als er geen metaal onder zit) brand weg!!!
Zeker omdat het maar één dempertje is...
Laser gebeurde dit ook altijd mee onder een RSV.
Hou ons op de hoogte?!
 
lol deze keer gaat hij weg hoor, gwn voor wat anders.. wat moet ik dan kopen? zo'n nep rsv van +2004? :-)

een RSV SP zou nog wat zijn jah maar die zijn ook al van 2000

Dacht , ik gooi er even eentje in,ha,ha.

Niks mis met die 1098. Heb hem zelfs nog niet eens in het echt gezien, dus heb helemaal geen recht van spreken. Wat ik gezien en gelezen heb, is het in ieder geval een waardige opvolger voor een Mille. :)
 
@ atmozphere: Als je nou toevallig eens in Nederland bent en denk goh laat ik eens langs Shrek! gaan met 1098S, dat mag gerust hoor :P. Veel succes met de verkoop en je mag wat mij betreft gerust hier blijven langskomen.

P.s: Is de betaling binnen gekomen???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan