Alles over de Aprilia RSV Mille, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat honda dat ook heeft :P
Is idd lastig, vooral als ie echt heet is. Mijne staat dan vaak 5 minuten te blazen! Kan me voorstellen dat als ie ook zou blazen met het contact uit, hij bij een storing je accu leegtrekt.
 
Een appie moet je ook niet laten afkoelen met de motor uit, maar juist stationair. de koelwaterpomp werkt niet als het blok uit staat.

ff 2 minuutjes stationair laten lopen totdat de fan's uitgaan en 't beestje heeft z'n hoofd weer koel
 
Eigenlijk wel...

Nee :P BT-020 ;) Heb er ook op Zolder mee gereden, maar dan met begeleiding, dus stelde eigenlijk niks voor :P

Heb nog een setje SC's liggen die al op het circuit gebruikt zijn...redden die het 3 dagen lang of zou ik die er op dag 2 of 3 ook op kunnen laten leggen ?


Ik zou _echt_ niet met BT-020's aan een race-training deelnemen als ik jou was. Op straat zijn 't superbanden , maar op de baan is't niks.

Ik zou die SC's er gewoon onder ploffen. Zelf rij ik ook met gebruikte race-bandjes en doe er , afhankelijk van 't circuit , 't weer en 't type band over het algemeen wel een dagje of 2-4 mee.


Als je toch niet extreem gaat gummen zijn die 020 helemaal niet verkeerd hoor, we heten nou eenmaal niet allemaal valentino...... :]

Nee, maar juist als je geen Valentino heet is 't belangrijk dat je plakbanden hebt op 't circuit. Grotere marge. En ik spreek uit ervaring (met BT-014's op Oschersleben, erg heet, zonder waarschuwing voorkant kwijt) ;-)

Overigens ben ik 't met je eens dat de BT-020 voor op straat superbanden zijn. K'heb ze ook lang onder mijn Trix gehad.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou _echt_ niet met BT-020's aan een race-training deelnemen als ik jou was. Op straat zijn 't superbanden , maar op de baan is't niks.

Ik zou die SC's er gewoon onder ploffen. Zelf rij ik ook met gebruikte race-bandjes en doe er , afhankelijk van 't circuit , 't weer en 't type band over het algemeen wel een dagje of 2-4 mee.Nee, maar juist als je geen Valentino heet is 't belangrijk dat je plakbanden hebt op 't circuit. Grotere marge. En ik spreek uit ervaring (met BT-014's op Oschersleben, erg heet, zonder waarschuwing voorkant kwijt) ;-)

Overigens ben ik 't met je eens dat de BT-020 voor op straat superbanden zijn. K'heb ze ook lang onder mijn Trix gehad.
Als ik geen plekje op een aanhangwagen kan regelen dan rijd ik er op m'n BT-020's naar toe, rook ik ze daar op }) en laat er daar m'n SC's opleggen...misschien dat ik nog maar een 2e setje SC's moet regelen of anders laat ik er daar wel nieuwe opleggen.
 
Als ik geen plekje op een aanhangwagen kan regelen dan rijd ik er op m'n BT-020's naar toe, rook ik ze daar op }) en laat er daar m'n SC's opleggen...misschien dat ik nog maar een 2e setje SC's moet regelen of anders laat ik er daar wel nieuwe opleggen.
Je rijd op die bt020 heen en monteerd dan dat setje van mij en dan wil je nooit meer anders 8-)
 
Laatst bewerkt:
Jezus, wat een waslijst :X Ik denk dat ik maar heel rustig ga rijden daar, kans is groot dat ik op de motor zelf die kant op moet, dus al die spullen kan ik toch niet mee nemen, neem alleen het hoognodige mee en maar hopen dat er niks gebeurd/kapot gaat. Zal proberen om een koppeling en remhendel op de kop te tikken, heb al wat reserve kuipen aangeschaft...

Banden contant betalen was ik van op de hoogte, maar ik heb BT-020's, dus daar kan je toch niet extreem mee gummen, zullen op een gegeven moment ook wel te warm worden denk ik. Heb nog een setje gebruikte SC's liggen, maar ja, die krijg ik op de motor dus niet mee :P Olie zal ik ook een flesje van mee nemen. Kettingvet en WD 40 neem ik altijd mee...

Ik slaap trouwens in een hotel, dus m'n motor blijft niet op het circuit staan, dan kan ik ook elke ochtend gewoon bij een pomp tanken ga ik vanuit...

Heb m'n motor bij Motor2000 in onderhoud, maar zo goed ken ik die mannen niet, heb er alleen m'n RS 250 een keer gebracht voor een zuigerwissel en m'n Mille voor een kleine beurt.

Ik zou als ik jou was zo wie zo een andere onderkuip monteren , ik reed mijn onderkuip aan de grond op het circuit namelijk.
 
wa's nou 100€ , heb net 300 van mijn vraagprijs afgedaan... :z mille's zijn niet meer 'in' of zo dat ik nog maar 1 licht geiintresseerde heb gehoord..?
Als ik nou 100 euro voor jouw onderkuip betaal, krijg ik dan de rest er ook bij ? :+
 
Laatst bewerkt:
dr was heir iemand nog met foto's van een tsubaki sigma kettingset en een stealth achtertandwiel. Waar zijn die? :D

Hey Marty waar woon jij, doe mij anders ff een paar kneedown lesjes. ;)
 
Laatst bewerkt:
dr was heir iemand nog met foto's van een tsubaki sigma kettingset en een stealth achtertandwiel. Waar zijn die? :D

Hey Marty waar woon jij, doe mij anders ff een paar kneedown lesjes. ;)


Eentje maar van mij, Aprilia2000 had er ook geloof ik, staat op het ARA forum een topic van
8f98d1b6b235575d74239f9b254fcbe0
 
Laatst bewerkt:
dr was heir iemand nog met foto's van een tsubaki sigma kettingset en een stealth achtertandwiel. Waar zijn die? :D

Hey Marty waar woon jij, doe mij anders ff een paar kneedown lesjes. ;)
Keertje circuit gaan rijden en je hebt 'm zo aan de grond ;) Maar ik woon in de buurt van Breda :]
 
ik zeg toch wa's nou 100€ , daar heb je geen motor voor hoor :P

vertrek zo naar de zee voor 2 dagen foto repo voor illusion.. lekker weertje hoor hier momenteel :r
Als je nou elke dag voldoende van je vraagprijs af haalt kom je vanzelf op 100 euro :+

De Illusion, ben ik ook eens geweest, toffe tent *O*
 

ohh ja geil... heb ook zo'n setje liggen komt pas eind augustus ergens erop. Maar mooi hoor, past leuk bij matzwart en rood.

Is die tsubaki ook op enig vlak beter dan bv DID?

Ik had geen id dat kettingen zo zwaar zijn trouwens.



Marty, als je eens een mooi oefenplekje weet tussen Amsterdam en Breda, hoor ik het graag :D
 
Laatst bewerkt:
:W

Ik wil de ap gaan laten afstellen.. Ik heb namelijk het idee dat ie een beetje te rijk staat :Y Na een stuk te hebben gereden even uit zetten even peuken halen en dan weer starten. Viel die uit :? op het moment van gas geven... verder loopt ie gewoon goed en de volgende keer starten en eventjes laten lopen en hij gaat weer als de "brandweer" :+
Heb dit nu 2 keer gehad.. hij doet het niet elke keer :?

Ik heb er Bos slipons op zitten met de DB killers erin...
Hebben hier mensen tips wat ik het beste kan doen?
Powercommander erin???? of iets anders :?

edit: de motor is van 2004
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan