Alles over de Aprilia RSV Mille, deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
:o :o :o
:} :} :}

wat een t.r.n. herrie zeg })
IK zou er gek van worden.... ik heb ooit eens een Bos superbike demper op mijn kawa gehad.... Als je een flinke rit had gemaakt met oordoppen in suisde je oren nog -O- :P Die heb ik er maar af gehaald toen *D

Als ik het zo hoor kan je maar beter met db killers rijden O-) :+

Het is ook geen wonder dat ze hier wat aan gaan doen in de vorm vam mobiele geluids kontroles zelfs een db killer doet hier niets aan ;(
 
:N tot BJ 00 is het 1 unit vanaf BJ 2001 zijn het twee losse leds

ga mijn achterlicht morgen maar ff openschroeven, volgens de verkoper zou het moeten passen.

Nee joh, dat kromme ding uit Egmond vandaan mag er niet bij :+

kijk je ff goed, dat kromme ding staat toch maar ff boven jou in de lijst
puh-hands.gif
:+
 
Het is ook geen wonder dat ze hier wat aan gaan doen in de vorm vam mobiele geluids kontroles zelfs een db killer doet hier niets aan ;(

Tis te hopen dat ze dat niet gaan doen :N Volgens mij zit je al gauw over de limit heen :Y

Vind dat een beetje herrie wel moet kunnen.... echter het geluid van het filmpje vind ik wel gaaf maar ik zou der gek van worden... en de buren denk ook _O-
 
krijg toch een hoog "Jan klaasen was/is trompetter " gevoel , maar ieder zijn ding ... :+
 
Laatst bewerkt:
Tis te hopen dat ze dat niet gaan doen :N Volgens mij zit je al gauw over de limit heen :Y

Vind dat een beetje herrie wel moet kunnen.... echter het geluid van het filmpje vind ik wel gaaf maar ik zou der gek van worden... en de buren denk ook _O-

Kijk naar Duitsland die vonden het ook wel leuk toen het nog net onder de 100 zat maar het moet altijd meer dus ?als je de eifel in gaat mag je je fiets verbouwen.
Oosterijk heb ik 20 jaar geleden altijd met veel plezier gereden tot de duitsers het daar te gek maakten en toen kwamen de bordjes veboden na 22.00 uur in de dorpen.
Ik rij zelf met standaar tijdens de zac en met killers in de haga.
het word gewoon te gek, het gaat er niet om wie het mooiste maar het hardste geluid heeft.
O, heb jij 102 db dan moet ik meer ;)

Als ik langs een dijkie zou wonen kocht ik een dubbel loops :Y ;)
 
Laatst bewerkt:
Kijk naar Duitsland die vonden het ook wel leuk toen het nog net onder de 100 zat maar het moet altijd meer dus ?als je de eifel in gaat mag je je fiets verbouwen.
Oosterijk heb ik 20 jaar geleden altijd met veel plezier gereden tot de duitsers het daar te gek maakten en toen kwamen de bordjes veboden na 22.00 uur in de dorpen.
Ik rij zelf met standaar tijdens de zac en met killers in de haga.
het word gewoon te gek, het gaat er niet om wie het mooiste maar het hardste geluid heeft.
O, heb jij 102 db dan moet ik meer ;)

Als ik langs een dijkie zou wonen kocht ik een dubbel loops :Y ;)


Dan ben je fout bezig hoor B|


Je moet een 9mm met geluidsdemper kopen :Y
 
wat voor het ene gehoor mooi is , wil nog niet zeggen dat het voor een ander ook prima is ....
"geluid" en of het mooi is is nogal persoonlijk

dus wat voor de ene hard is ... hoeft voor een ander nog niet hard te zijn .
 
Vond zelf de Aprilia Tits ook regelmatig te hard klinken en heb bij een lasser speciale db-killers van aluminium laten maken. Als ik die erin doet klinken ze bijna als orgineel. Jammer dat Dld dan wel weer naar e/keur kijkt.
 
Dat valt dus reuze mee... de db-killer doet echt enorm zn best. :Y

Ik heb zins gister mijn MIVV demper binnen. Ik heb alleen de Carbon uitvoering. En inderdaad het geluid is echt enorm :} . Ik heb er nog een pasje bij gekregen met E-keurmerk, maar denk niet dat oom agent hier in trapt. Zeker niet zonder de DB-killer.
De afwerking is echt super, alles paste netjes en de prijs was om te lachen. Heb hem dan wel uit Italie gehaalt. Maar voor die 245 euro *O* , koop je nergens een nieuwe demper.
 
Ik heb zins gister mijn MIVV demper binnen. Ik heb alleen de Carbon uitvoering. En inderdaad het geluid is echt enorm :} . Ik heb er nog een pasje bij gekregen met E-keurmerk, maar denk niet dat oom agent hier in trapt. Zeker niet zonder de DB-killer.
De afwerking is echt super, alles paste netjes en de prijs was om te lachen. Heb hem dan wel uit Italie gehaalt. Maar voor die 245 euro *O* , koop je nergens een nieuwe demper.

Onder de mijne zitten originele pijpen die helemaal open zijn. Dus katalysator eruit en de Db-killers er uit. Dit geeft ook echt een mega brute sound! De buren zijn er vast ook niet blij mee maar dat ben ik ook niet met hen }) :r

Wat ik verder echt super makkelijk vindt is dat ik die killers er zo weer in kan schroeven als ik in Duitsland ben. Keurmerk, Db-killers, niemand kan me iets maken. Zouden ze in Duitsland trouwens moeilijk doen wanneer ik aangehouden wordt en de killers er dan pas in schroef? :P
 
Verder nog een vraagje. Als ik de olie pijl rijd ik eerst een kwartiertje en da lees ik het af (precies zoals in het instructieboekje dus). Hij staat nu net boven minimum. Kijk is 1 minuut later dan staat ie weer bij maximum. Hoe moet ik nu aflezen? Wil niet het risico lopen met te weinig te rijden, maar te veel is ook weer niet goed. Hoe doen jullie het?

Greetz
 
Verder nog een vraagje. Als ik de olie pijl rijd ik eerst een kwartiertje en da lees ik het af (precies zoals in het instructieboekje dus). Hij staat nu net boven minimum. Kijk is 1 minuut later dan staat ie weer bij maximum. Hoe moet ik nu aflezen? Wil niet het risico lopen met te weinig te rijden, maar te veel is ook weer niet goed. Hoe doen jullie het?

Greetz


Als de motor warm is... een paar minuutjes stationair laten draaien. Dan aflezen! :)
 
Onder de mijne zitten originele pijpen die helemaal open zijn. Dus katalysator eruit en de Db-killers er uit. Dit geeft ook echt een mega brute sound! De buren zijn er vast ook niet blij mee maar dat ben ik ook niet met hen }) :r

Wat ik verder echt super makkelijk vindt is dat ik die killers er zo weer in kan schroeven als ik in Duitsland ben. Keurmerk, Db-killers, niemand kan me iets maken. Zouden ze in Duitsland trouwens moeilijk doen wanneer ik aangehouden wordt en de killers er dan pas in schroef? :P


Wat denk je zelf? ;)

zijn ze niet blij mee... boete van volgens mij 70 euro en je mag weer doorrijden.
 
Ik heb zins gister mijn MIVV demper binnen. Ik heb alleen de Carbon uitvoering. En inderdaad het geluid is echt enorm :} . Ik heb er nog een pasje bij gekregen met E-keurmerk, maar denk niet dat oom agent hier in trapt. Zeker niet zonder de DB-killer.
De afwerking is echt super, alles paste netjes en de prijs was om te lachen. Heb hem dan wel uit Italie gehaalt. Maar voor die 245 euro *O* , koop je nergens een nieuwe demper.

Zonder db-killer is het idd een monster :} :]

pas je er wel mee op met de afstelling?
Ik heb de mijne laten afstellen met de db-killer gemonteerd. Als ik de db-killer eruit schroef blijft de motor niet eens stationair lopen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een 2004 RSV1000R gekocht (jippie!)

Ik zou echter bij de normale zit graag wat meer uit de wind willen zitten (1.86cm). Dat betekend dus een andere ruit er voor. De MRA lijkt me het beste werken vanwege de grootte van de ruit, maar ik vind het model van een Puig mooier. Of wellicht een Zero gravity?

Welke werkt het beste op een '04?

Groet'n!

Klaazzzzzz

niemand een 04-07 met verhoogd ruitje hier? O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan