TKA: Vele onderdelen Suzuki SV650

-tazz-

MF veteraan
19 jan 2006
2.457
0
Na de verkoop van mijn Suzuki SV650N K3 heb ik nog wat onderdelen te koop.

- Orginele uitlaat, prijs: 100,-, link
- Benzinetank, prijs: 100,-, link

Benzinetank heeft (lichte) schade (zie foto's)
 
Laatst bewerkt:
Je uitlaat past alleen op de K3. Hoogte van de demper is anders bij de nieuwere modellen, geldt ook voor de Laser Duotech. Just 4 the info.

Suc6 met de verkoop van de onderdelen!
 
Laatst bewerkt:
Je uitlaat past alleen op de K3. Hoogte van de demper is anders bij de nieuwere modellen, geldt ook voor de Laser Duotech. Just 4 the info.

Suc6 met de verkoop van de onderdelen!
Bedankt voor de tip. De Duotech is in hoogte iets te verstellen dmv de 'linkpipe' en de ophangbeugel. Er zit een lange ophangbeugel bij voor lage montage maar korte beugels voor hoge montage zijn bij Laser te verkrijgen.
 
Hey, wat kosten die adapters voor die paddockstand los? Ik ben niet echt op zoek naar zo'n ding, maar het lijkt me af en toe wel handig..
 
Ik zou wel een beetje zakken in prijs met je paddockstand. Identiek dezelfde kosten nieuw bij bijv. Superpole, inclusief adapters naar keuze slechts € 48,50.


Succes verders met de verkoop.
 
Mooi je hebt
mail.gif


Oja tis een bikelift toch?
 
Laatst bewerkt:
Mocht je de Laser toch niet verkocht hebben... bij deze dan. :)

~[edit]laat maar. volgens mij heb jij de pointy sv en niet de curvy....
 
Laatst bewerkt:
pointy/curvy?? :? :?

Pointy = nieuwe model sv650, veel hoekiger, dus puntig

Curvy = oude model sv650, ronde vormen

Je leert nog eens wat op buitenlandse sv650 fora :Y

ps: mocht ie laser niet door gaan, heb ik ook wel interesse.

*edit*

Aah ik zie dat je wat dingen hebt aangepast. Hoeveel wil je voor de laser uitlaat hebben? Ik kan hem ophalen :Y
 
Laatst bewerkt:
Pointy = nieuwe model sv650, veel hoekiger, dus puntig

Curvy = oude model sv650, ronde vormen

Je leert nog eens wat op buitenlandse sv650 fora :Y

ps: mocht ie laser niet door gaan, heb ik ook wel interesse.
Ah thnx.

@Iedereen: graag ff bieden via marktplaats want ik begin het overzicht een beetje te verliezen (tja leeftijd he ;) ) Hier zijn 3-4 geinteresseerden voor de Laser en via marktplaats heb ik ook 3 mails.
 
Ah thnx.

@Iedereen: graag ff bieden via marktplaats want ik begin het overzicht een beetje te verliezen (tja leeftijd he ;) ) Hier zijn 3-4 geinteresseerden voor de Laser en via marktplaats heb ik ook 3 mails.

Ik denk trouwens dat roy sv wel baalt als ie merkt wat ie heeft gemist..niet erg 'klant'vriendelijk

:X

*edit* screenshot met je akoord voor het aanpassen maar even weg gehaald, je snapt het vast wel.
 
Laatst bewerkt:
ps: mocht ie laser niet door gaan, heb ik ook wel interesse.

*edit*

Aah ik zie dat je wat dingen hebt aangepast. Hoeveel wil je voor de laser uitlaat hebben? Ik kan hem ophalen :Y

Ik denk trouwens dat roy sv wel baalt als ie merkt wat ie heeft gemist..niet erg 'klant'vriendelijk
:X
*edit* screenshot met je akoord voor het aanpassen maar even weg gehaald, je snapt het vast wel.
Ik wil zsm van die spullen af dus als er niet gereageerd wordt en ik heb 4 andere geinteresserden, tja helaas. Het gaat me niet eens om het bedrag, de spullen zijn voor diegene die hier als eerste voor de deur staat en de spullen mee wil nemen voor een normale prijs.

Laser Duotech en kuipdeel linksachter zijn inmiddels al verkocht.
 
Laatst bewerkt:
Hey Tazz, laat in 't vervolg even weten als je de biedingen verder laat lopen via marktplaats, was misschien wel bereid geweest hetzelfde/dan niet meer te betalen voor de laser.......Maar ja pech gehad.....:-(
 
Ik heb nog de orginele uitlaat, het voorspatbord en de benzinetank liggen.

Nog iemand interesse??
 
Spatbord verkocht.

Nog tank en orginele uitlaat liggen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan