K&N Luchtfilter Suzuki GSX-R Srad 600

thabass

MF'er
30 jun 2005
66
0
Soesterberg
Te koop vanwege het terugplaatsen van mn originele luchtfilter een k&n sportluchtfilter (inleg) deze doe je in je airbox ip.v de originele.

Icm met een dynokit is t helemaal top!

Hij is wel gebruikt maar een k&n gaat levenslang mee!

prijs 50 euro, nieuwprijs +- 90 euro


mail naar thabass @ hotmail.com


full
 
Laatst bewerkt:
Te koop vanwege het terugplaatsen van mn originele luchtfilter een k&n sportluchtfilter (inleg) deze doe je in je airbox ip.v de originele.

Icm met een dynokit is t helemaal top!

Hij is wel gebruikt maar een k&n gaat levenslang mee!

prijs 50 euro, nieuwprijs +- 90 euro


mail naar thabass @ hotmail.com


[afbeelding]

Waarom ben je weer terug gegaan naar het originele filter... :?
 
25euro is echt te weinig, 50 euro is de prijs.

ik heb er een originele ingedaan omdat ik geen dynojet kit heb, en ook er niet in ga zetten. K&n werkt pas echt top als je de carburateurs afsteld/ laat afstellen. Ik heb geen zin om dit te doen of laten doen.

Als je de filter met de standaardinstelling erin doet kan je motor gaan haperen/stotteren. tenzij je er een dynokit indoet of gaat klooien met je originele spullen.
 
25euro is echt te weinig, 50 euro is de prijs.

ik heb er een originele ingedaan omdat ik geen dynojet kit heb, en ook er niet in ga zetten. K&n werkt pas echt top als je de carburateurs afsteld/ laat afstellen. Ik heb geen zin om dit te doen of laten doen.

Als je de filter met de standaardinstelling erin doet kan je motor gaan haperen/stotteren. tenzij je er een dynokit indoet of gaat klooien met je originele spullen.

Bedankt voor de info. ;) Zelf rij ik óók sinds anderhalve maand met een K&N luchtfilter (ook zonder kit) en merk niet veel bijzonders.

Aan/uit effect is minder... maar het lijkt alsof ie meer benzine is gaan gebruiken. Dat laatste moet ik eerst nog goed nagaan, de laatste weken heb ik niet veel lange afstanden gereden maar wél veel korte stukjes (o.a. in de stad) dus het kan schijn zijn..

:W
 
@Honducteur..

Heb je de k&n in je cbf of rij je ook met een srad? Er zit wel verschil in of je een motor met injectie heb of eentje met carburateur. Een injectie zal zichtzelf wel redelijk bijstellen. meer lucht = meer benzine...
 
35 euro inclusief verzenden.

mail anders even.. ties_helmich apenstaart hotmail . com
 
@Honducteur..

Heb je de k&n in je cbf of rij je ook met een srad? Er zit wel verschil in of je een motor met injectie heb of eentje met carburateur. Een injectie zal zichtzelf wel redelijk bijstellen. meer lucht = meer benzine...

Sorry thabass, ik lees nu net pas je opmerking. De mijne is een CBF1000 en die dingen hebben ook benzine-injectie. Ik ben er zeker van dat sinds het plaatsen van het K&N-filter de motor duidelijk meer is gaan slurpen... B|

Ik zal denk ik moeten kiezen tussen een kitje erbij of terug naar het originele filter. ;)

Succes met de verkoop. :)
 
Laatst bewerkt:
hoelang is ie gebruikt?

een filter gaat nl nooit een levenlang mee..
 
Laatst bewerkt:
hoelang is ie gebruikt?

een filter gaat nl nooit een levenlang mee..
Alleen schoonmaken en weer licht in de olie zetten.
1.6 miljoen kilometer is de levensduur volgens de verpakking die ik hier heb.
Knap als je dat haalt. _O-
 
Laatst bewerkt:
hoelang is ie gebruikt?

een filter gaat nl nooit een levenlang mee..


Zoals Worldbeater al zei gaat die levenslang mee, tenzij je Zoveel km gaat rijden met je srad.

Gewoon in de olie stoppen van K&N en gaan.. Hij heeft er max 10.000 km in gezeten, ondertussen wel gereinigd. 50euro inc verzenden is die van jou!
 
Nou.. ik heb m nogsteeds in de kast liggen :-) stuur ff een PM of een mailtje naar thabass @ hotmail.com dan regelen we gelijk wat!

Grtz Bastiaan
 
Neem hij staat nog bij de dealer voor nieuwe nokkenasketting spanner :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan