Suzuki Sixteen 125/150

Maar sloeg hij in de winter totaal niet uit dan? Ik zal de koelvloeistof even controleren vanavond. Waar is hier ergens een reservoir te zien?

Zou wel een kwalike zaak zijn als je zo'n ding bij een zaak koopt. En ze deze niet zelf gecontroleerd hebben

bij mijn burgman bewegen de tellers, op de sixteen zit echter ouderwetse analoge tellers ben ik bang. Het is altijd een gok om met een kapotte sensor te rijden maar .. mijn koelvin sloeg in de zomer pas aan toen het 35graden was .. de sixteen koelt wel goed in de winter ..
 
Is er toevallig niet een stukje van de bevestiging oog afgebroken??
Wat aan je onderblok deel zit??
Sigh. -O-

Ogen zijn uitgesleten en ovaal:

Re5kqvuCoi3v7lt2poh4QHv1GGEXw1ZB9u0-hH-FhO1AL69BUu7ycThmIvdaE_HhuA0yGd5fnZMzzxX0MrOy5IOYD4B8_FBNgm4PydP36xeiv2YjzWmwo96a4d8QzrCRMqmIenqRnFMWxbXt2mZLsQ0ASw0NggYJkPh-UbDyPVbAGtyxr6GlyEG52o3Ero4NrQutA9uO7cQVk5a9MUPAPvT35DAV9AjS5nOZ9fDdXwmxjdBMkK8qXr7PsyM97dtsMZcvxiDEDeC9BJMWF2IhvsCL26c9KYUKxtdyy43cnTPQRW6NVWXrPIE0pynuyk4saq0hko7vKGa3Cq6NyDjZAhCWWcfq4Id4olWkmPRE4U6JjrzAHYY5r0_g7NvpR9u0CMPsTpYLjp00aLvvQEV5XZWeTfAgDmWdF4YjEYGqcCh9nx7hogShLHkrFdgrzDoFE1kxb-pNBZxW-mlXKvEF0j-CmGEmd_IruHXul2OZk3nTqWEHqieoHMsnm9OpBHzT5FqIUm5P47WBoG4lgKjDv2RZLusEllBzxm62uBHVUNdxLkigTSiW2uX8VhU3RP2z9GXO=w1359-h1019-no

3uV749emgy13qA5uAr5QmEODO5kNmEA8VA-B0YVQ3iDtzekxE7alk7Ly2eaRFxp54ryZ0gfcXP8v3sfrJiiss6l7gYcKk7D87JMGF7CKVH0DnrD68XO6K1yrzzpYmZSs7Iv15cx44-YyJMEdwO8d8LinwYEJDWJYn8R22L2etHEw_mUAANavETbJ6G9WhjsU-xtqqdZnLhhY7Q-WCvgK6byzlErUnmKo-L3YeEVBH3FlbgeTDlxj2sNIO_skwLMF9uSXBs2LBmvbY2y_RVBH8Tv53AsneUvhAXZGLFI0YA1IWIYidh-GlWG4MiJjcIbPfMM8zFn_6KScpvK3NevKgTixerfV6goECvOXWZYf27yBA6mOTLOZQI9wK9oP287xSv1YxSx4pJhXj8ei1yfV-voTgQOuoNCsXCzDVLpVPSahsxyIpv6QJtX8Xn-z5k5mfvd1lD-R8MFhkImbrBbKkulEg-aLVKmCFDN-3F25JNmfLV77k-n2itCnoGpt9HSjBH5SAdJ0j8BuUjPTbOr5JKL1dumiBgozYQhkI3rqISv30FMRCovKuDPvdR6bmvfYgwrR=w1359-h1019-no
 
Ik weet nog niet of ik dit moet repareren. Misschien eerst een buzzetti zijstandaard nemen en aankijken hoe dat gaat. Zitten er al gaten voor zo'n buzzetti of moet je in je frame boren oid?
 
Ik weet nog niet of ik dit moet repareren. Misschien eerst een buzzetti zijstandaard nemen en aankijken hoe dat gaat. Zitten er al gaten voor zo'n buzzetti of moet je in je frame boren oid?

De gaten zitten er ... de standaard past er zo op.

Ik heb de gaten wat ehh mooier rond gemaakt om het maar zo te noemen en er messing bussen in laten draaien door een kennis van me ... werkt weer perfect
 
Ja dat is een goed idee, maar het gat ruimen om die bussen te plaatsen zie ik tegenop. De bout is trouwens ook van pisbakken staal, die is ook ingesleten.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat is een goed idee, maar het gat ruimen om die bussen te plaatsen zie ik tegenop. De bout is trouwens ook van pisbakken staal, die is ook ingesleten.

Waar woon je ??. Als je in de buurt zit kan ik die kennis eens vragen of ie er nog een keer zin in heeft :) En wat het je gaat kosten als hij het maakt.
 
Ik woon in Leiden. Hier nog een foto van de bout, die is ook aan gort. Ik denk dat er gewoon zand tussenkomt ofzo?

nHAzGaTyl7R7ZM0p91XQ4jMfWsEJx4I8-o_JaW2cFVkUQ2J-O8DsTJDZwJfynb8N3TjoqyITNShJKLfhifDr5EJ5uaHITIUgbA7eQTivvOV-SlFcyNyJGkRikpIeT-SZ8Cs5xy1-GXCs3QZ6NtQRpVZrwtb1Y3XoOrnQKPIAU80aXPj_qn1pgkpMbMYJazs2U-fS3F6dNbR8h8si1drNRkuMz3zSxo0YR-AxPeYWxEGgU464XzfNI1_xFMyHBTNDTEXVxBkkAvz67yBjua_Em8gSlx3aKlKsz7rOaRRMfWKxUkEZhLsbeKQkaEAyZB7OZ43YkN0Wref750U9yn1fZX7fOkSItULKQ7kUZvF1yVjHaEx6SMBBkCBsWwPQV4XYMqM3CWd93f8lamvIEZaKNzDq4ARNJEtE0NHaOM5fRf0hpG5qAYqyuOGjc9_Hr1cVLaCBEhn2ILJ_ybnAkpXWemEG1LwpqgQUZ-Vnkz8r-0KZoJduiRhd5j3gbKGp7iCpOysUGCFyINs-c4QJT3qdyNbDRUXawEKs0PV7D9-wjz6RK0i-X5RAVnHaxk7dZPZOtKrK=w735-h979-no
 
Laatst bewerkt:
Ik woon in Leiden. Hier nog een foto van de bout, die is ook aan gort. Ik denk dat er gewoon zand tussenkomt ofzo?

[afbeelding]

Was bij mij ook ... let op dat als je een nieuwe bout besteld er geen nieuwe moer bij besteld want die kost 12,50. De bout was trouwens ook rond die prijs (er zit een fijne schroefdraad op)
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik het wel moet maken anders kan ik lastig wielen wisselen. Vraag me af hoe duur het is.
 
Vroeger hadden we in september de snert rit, vandaag 15 december een ritje gemaakt, nog ff en we kunnen een toertocht rijden op 2e kerstdag, de kerstrit :]

Helaas was mijn vreugde van korte duur, ik zag ineens dat de benzinemeter op 0,00 stond, en ik wist zeker dat de tank vol zat, toch ff een chek gedaan, tank zit vol.
Zekeringen gecontroleerd, ook allemaal goed, ook geen stekker los, dus er is een storing, in de drijver, of in de meter zelf, heeft iemand dit probleem al gehad of is dit weer wat nieuws B|
 
Dat zou ook kunnen, ik zal binnenkort kijken, en zal beginnen bij de vlotter, is die niet lek dan zullen we de weerstand eens door meten
 
Zijstandaard is binnen, maar draad van de boutjes past voor geen meter. Niet in het getapte gat en niet in de bijgeleverde moer. :(
 
Yep een Buzetti. Twee boutjes naar God. Nu heb ik geen middenbok en geen bruikbare standaard. Moet iemand vinden met een tap die de schroefdraad van mijn scooter kan nalopen en ergens boutjes + een passende moer regelen.
 
Yep een Buzetti. Twee boutjes naar God. Nu heb ik geen middenbok en geen bruikbare standaard. Moet iemand vinden met een tap die de schroefdraad van mijn scooter kan nalopen en ergens boutjes + een passende moer regelen.

Bij mij paste die er ook zo op ... die kennis van mij is steeds niet thuis. Denk dat ie een weekje weg is ofzo , de beste man is al wat ouder (denk een jaar of 70) maar ik ben je niet vergeten :)
 
Yep een Buzetti. Twee boutjes naar God. Nu heb ik geen middenbok en geen bruikbare standaard. Moet iemand vinden met een tap die de schroefdraad van mijn scooter kan nalopen en ergens boutjes + een passende moer regelen.


ik wil je niet ontmoedigen hoor maar ik denk dat je het "in een verkeerde gaatje "probeer te stoppen
 
De boutjes zijn volgens mij hetzelfde, en er is een gat met draad. Ik snap niet wat je bedoelt.
 
2 gaten moeten zijn uit mijn hoofd , links op een vlakke stuk metaal, je kan er zo bij er hoeft niets te worden afgeschroefd qua kappen oid . ik heb de scooter niet meer anders had ik snel een foto gemaakt
 
Terug
Bovenaan Onderaan