Dit onderwerp is gesloten.
geblokkeerd account
Grashapper
quote:SV_Wim schreef op 22 september 2007 @ 16:36:
Kay, Psyx nog gespot in Rolde. Jullie gingen richting Balloo en ik stond in een grijze Starlet op het verkeer te wachten. Ik riep nog keihard Billy uit mijn raam
, maar volgens mij heb je het niet gehoord.
geblokkeerd account
Grashapper
quote:reinoud schreef op 22 september 2007 @ 18:18:
Zo dat was een beste knalritom half 11 erop en net 2 min geleden eraf
En Wim, ik was dr ook bij en ja we hebben je wel gezien![]()
Maar poe wat een middag, helemaal naar de t*ring
geblokkeerd account
Grashapper
quote:UhuH schreef op 22 september 2007 @ 16:03:
Gerben dus vanmiddag onder uit gegaan !![]()
We reden richting assen toe via smilde, beetje ouwehoeren met zn 2en. Vervolgens moest gerben ff flink in de remmen voor de auto voor ons, met als gevolg blokerende wielen. Naar wat ik zag brak het achter wiel uit naar rechts waar een "stoep" was en daar een flinke klapper aan over hield.
Zelf is hij er erg goed vanaf gekomen ! (30 cm naar rechts en het was lantaarnpaal koppen). Motor heeft wat minder geluk gehad, maja dat is weer te repareren. (o.a voorvelg gescheurd)
quote:
quote:Tiez schreef op 22 september 2007 @ 15:09:
PsyX, volgens mij heb ik jou gespot, vanmiddag iets na 1 uur bij de open brug aan 't einde van Noorderplantsoen (wilhelminabrug is dat geloofk?) Blauwe Yaaamaaahaaa en blauwig pakkie, dus dacht dat jij het was..
quote:UhuH schreef op 22 september 2007 @ 16:03:
Gerben dus vanmiddag onder uit gegaan !![]()
We reden richting assen toe via smilde, beetje ouwehoeren met zn 2en. Vervolgens moest gerben ff flink in de remmen voor de auto voor ons, met als gevolg blokerende wielen. Naar wat ik zag brak het achter wiel uit naar rechts waar een "stoep" was en daar een flinke klapper aan over hield.
Zelf is hij er erg goed vanaf gekomen ! (30 cm naar rechts en het was lantaarnpaal koppen). Motor heeft wat minder geluk gehad, maja dat is weer te repareren. (o.a voorvelg gescheurd)
quote:reinoud schreef op 22 september 2007 @ 18:18:
Zo dat was een beste knalritom half 11 erop en net 2 min geleden eraf
En Wim, ik was dr ook bij en ja we hebben je wel gezien![]()
Maar poe wat een middag, helemaal naar de t*ring
quote:BillyR6 schreef op 22 september 2007 @ 18:31:
[...]
Zeker wel, we waren met groepje van 5 ofzo. Ik draaide nog om zwaaide nog, zag je wat laat

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1