Nieuwe moto (Sportster 883R), nu nog een pak..

gewoon een zwart all weather pak , de tijd dat je er al een loser bij moest lopen op een harley zijn voorbij..



















ok ok ik liep er ook zo bij :P
 
Laatst bewerkt:
Yessssssss................een Harley. *O*

Ik heb zelf een roofhelm "boxer" op .....vind het ideaal zo'n ding.
Kinstuk kan desgewenst naar compleet naar achteren worden geklapt en vizier kan je ook omhoog schuiven.
Dus je kan er elke helm van maken die je wilt....................

Verder moet jezelf weten wat je draagt natuurlijk........heb zelf een Beringjas met daaronder een kevlar-camouflage broek.
 
Koop zoals elke Harley loser dezelfde jas ;

jackets.jpg


En dan bedoel ik die rechtsonderaan... zwart, wit/oranje .... echt een stel schapen die allemaal hetzelfde jassie dragen.
 
Koop zoals elke Harley loser dezelfde jas ;

[afbeelding]

En dan bedoel ik die rechtsonderaan... zwart, wit/oranje .... echt een stel schapen die allemaal hetzelfde jassie dragen.

Mwoah....vind de race kleuren van HD eigenlijk best wel mooi...Harley loser tsssss.... :N
 
Laatst bewerkt:
Waarom....waarom moet er meteen gescholden worden?

@ TS: neem een leuk zwart all-weather pak of gewoon plain leer. Kun je ook geen buil aan vallen.
 
:^

Ach er is genoeg spul te koop, vraag is: welke kant op, textiel of leer?
 
Koop zoals elke Harley loser dezelfde jas ;

[afbeelding]

En dan bedoel ik die rechtsonderaan... zwart, wit/oranje .... echt een stel schapen die allemaal hetzelfde jassie dragen.

Je zou natuurlijk ook normaal kunnen reageren... voel je je geintimideerd door Harley rijders, of ben je vroeger toen je heeeel klein was eens geschrokken door die open pijpen?

Volgens mij ben je een beetje bang voor ze...

Voor sommige suzukirijders zal ik mij dan maar plaatsvervangend schamen.
 
Je zou natuurlijk ook normaal kunnen reageren... voel je je geintimideerd door Harley rijders, of ben je vroeger toen je heeeel klein was eens geschrokken door die open pijpen?

Volgens mij ben je een beetje bang voor ze...

Voor sommige suzukirijders zal ik mij dan maar plaatsvervangend schamen.




:Y Be afraid.................be very afraid!!!
 
Koop zoals elke Harley loser dezelfde jas ;

[afbeelding]

En dan bedoel ik die rechtsonderaan... zwart, wit/oranje .... echt een stel schapen die allemaal hetzelfde jassie dragen.
Dat ziet er toch niet uit man! Zwart, wit met oranje op een zwart/rode motor |(


@TS: zwart is idd altijd goed en als je daadwerkelijk die motor hebt van je plaatje, kies dan voor zwart met rood leer.
In Alkmaar is er een motorzaak met harleys enzo, daar hebben ze vast ook heel veel kleding voor jou :)

Alleen please geeeeen draadjes kleding, dat is alleen maar extra onnuttig gewicht op de motor :9
 
Koop zoals elke Harley loser rijder dezelfde jas ;

[afbeelding]

En dan bedoel ik die rechtsonderaan... zwart, wit/oranje .... echt een stel schapen die allemaal hetzelfde jassie dragen.


Heb je een beetje verbeterd ;) maar ben t wel met je eens wat betreft die specifieke jas, want dat model zie je echt belachelijk vaak ja. Zag er toevallig vanmiddag nog één en dacht inderdaad hetzelfde; waarom ze nou allemaal dezelfde jas moeten dragen. Harley helemaal customizen, maar de kleding ho maar. |(
 
Laatst bewerkt:
Bij de hema hadden ze vorig jaar mooie suede jasjes met mooie voering voor 70e.Ik heb er een gekocht.Wel geen motorjas maar mooi lichtbruin.Daaronmder draag ik meestal een joggingbroek.10e bij de zeeman.

Het hoeft niet duur te zijn.

Alle kleding is goed als er maar geen HD label inzit.
 
anders zoek je een leuk leren jack van marktplaats ... hoeft ook helemaal niet duur te zijn :Y

heb zelfs m'n helm zo gekocht :)
 
Ik vind de jassen van ICON wel stoer. O.A. bij Motoport.

www.hardracing.com/ICON/Icon.htm
 
Terug
Bovenaan Onderaan