Z1000-Z750-Z750S Meetingplaza 35

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou ze er toch afgeslagen hebben. Ze hebben er gewoon af te blijven. Het is geen openbaar kunstbezit. :(
Ik weet niet of ze op de leeftijd was dat ze een auto bezit, maar daar mag jij toch ook niet zomaar op of in gaan zitten.
Nu was het een lekker wijf, volgende keer is het een lelijke vent.

Ik ben er heel simpel in; afblijven. Als ze het eerst normaal vragen zeg ik soms wel eens ja, maar dan blijf ik er bij.
Ben het ook helemaal met je eens, ik was in eerste instantie dan ook best pissig.
Al zou ik nooit iemand gaan slaan alleen omdat hij/zij mijn motor zo mooi vindt dat hij/zij er mee op de foto wilt.
Maar had er wel even de waarheid gezegt als ik er op tijd bij was geweest, had alleen geen zin om er achteraan te rennen.
 
:W :W :W

Halloowwwtjes...

Wij willen iedereen effe bedanken die onze spulletjes hebben gekocht *O* , hebben aangepreZen *O* , hebben geKickt in het verkooptopic *O* , enz...enz.. :)
Heel veel plezier ermee :] en nogmaals THANKZ..


We hebben nog enkele spullekes over.



Remvloeistof reservoirpotje van Rizoma. 25,00

Aluminium kettinbeschermer origineel van Kawasaki. 30,00

Yoshimura RS3 oval slip/ons + DB killers 450,00

Bellypan Ermax..spuitklaar..Géén krassen,deuken,scheuren. 50,00



En natuurlijk..... :X

Dé Zet.... 7250,00 :+

Welke kleur heeft dat vloeistof potje?
 


Nee, ik heb geen ABS.

Toen ik em kocht in April 2007 waren ze nog zo moeilijk te krijgen dat ik deze moest kopen.( afbesteld door de eigenlijke koper ivm omstandigheden.) *O*

Nog even dit, als je wielen scheef staan zoals je zegt staat misschien het achterwiel scheef. Let niet op de streepjes op de achtervork dat zegt niet veel. Zet de wielen in lijn door het achterwiel te stellen en dan proefrijden! :] :Y :W

Nb; ABS werkt alleen als je remt dus dit kan de oorzaak niet zijn!!!!!!!!! :X



Ik dacht ook meer aan het gewicht, je weet wel de extra bagage, als aan de remmen zelf.
 
foto van het andere stuurtje (speciaal voor fftztt :P )



full
 
op die foto had ik nog 2 spiegels O-)


rijd de snelweg op,had ik er nog maar 1-tje na 500 meter :( .

spiegel inclusief stuurgewicht losgetrilt en verdwenen :?

dus als iemand nog een Bar-end spiegel over heeft (voor een vriendenprijsje natuurlijk }) )

of en stuurgewicht (11 mm) laat maar even weten aub
 
Laatst bewerkt:
op die foto had ik nog 2 spiegels O-)


rijd de snelweg op,had ik er nog maar 1-tje na 500 meter :( .

spiegel inclusief stuurgewicht losgetrilt en verdwenen :?

dus als iemand nog een Bar-end spiegel over heeft (voor een vriendenprijsje natuurlijk }) )

of en stuurgewicht (11 mm) laat maar even weten aub


He jakkes, ziet er wel gaaf uit dat stuurtje :9~ . en hoe rijdt het :?
Zal morgen effe zoeken moet nog ergens een stuurgewichtje hebben liggen, is wel voor de rechter kant :+ .
 
He jakkes, ziet er wel gaaf uit dat stuurtje :9~ . en hoe rijdt het :?
Zal morgen effe zoeken moet nog ergens een stuurgewichtje hebben liggen, is wel voor de rechter kant :+ .


de rechterkant.......dat komt goed uit :P
maar even serieus,het stuurgewicht is wel een andere maat dan het orginele Kawa-spul.
En hoe het rijd......lekker hoor,zit wat breder,2cm aan weerskanten en wat meer naar voren.Heb over de zit geen klachten *D
 
vergeet helemaal te vertellen,dat ik met rechts een kneedown heb gemaakt *O* *O*

niet echt belangrijk,maar vind het best wel stoer eigenlijk :9
 
Zo, gisteren de Z voor zijn 1e beurtje naar de dealer gebracht, meer kosten aan arbeidsloon dan aan onderdelen... :( , maar er zit nu tenminste "echte" olie in, ik zit bijna op de 1600 km. dus de fun kan bijna beginnen (al is die nu ook al aanwezig) *D
Zat mezelf af te vragen, of ik er niet verstandig aan had gedaan, om de PCIII uit mijn oude motor te halen, voor de Kawa, of werkt dat niet overal op... :?


Is een "nadeel" van de PCIII zitten vaste stekkertjes aan die alleen maar op 1 (soms 2) modellen passen, bij een rapidbike kan je je kastje meenemen naar een andere motor en hoef je alleen maar een ander snoertje er op te zetten, maar ja een rapidbike kost dan ook weer meer als een PCIII.

P.S. Ging jij Zondag 2 September nog mee naar de Ardennen :?
 
Voorlopige conclusie van mijn onderzoekje:

Van de acht eigenaars van een machine met ABS, hebben zeven stuks min of meer dezelfde klacht.

Van de zes eigenaars met een machine zonder ABS, hebben slechts twee stuks min of meer dezelfde klacht.

Gooi ik toch maar eens even op de aanwezigheid van ABS
 
de rechterkant.......dat komt goed uit :P
maar even serieus,het stuurgewicht is wel een andere maat dan het orginele Kawa-spul.
En hoe het rijd......lekker hoor,zit wat breder,2cm aan weerskanten en wat meer naar voren.Heb over de zit geen klachten *D

Heb op m'n Z-etje ook een lager stuur zitten, maar vindt dit prima sturen/rijden.

Heb ergens een origineel kawastuurgewiggie liggen maar dan heb je er dus niks aan :?
 
Heb op m'n Z-etje ook een lager stuur zitten, maar vindt dit prima sturen/rijden.

Heb ergens een origineel kawastuurgewiggie liggen maar dan heb je er dus niks aan :?
helaas,daar heb ik niks aan '( Daar heb ik er zelf ook 2 van,maar die zijn niet compatibel met dit stuur
 
Blok van de zx9 oke maar vermogen verschil toch nog behoorlijk groot. Is dit blok terug gebracht naar veel koppel onderin of valt dit tegen? Wat kost t om op een Z1000 een PC3 te zetten en ander filtertje en dan op bank goed te laten afstellen. Heb al mooie dempers op t oog van Akra helemaal carbon en gewoon als hoort dubbel. Weet iemand een mooie strakke zwarte z1000 van bwjr 2004/2005 te koop te staan?

hoppie

PC'tje nieuw kost bij Dynojet 304,- afstellen varieert van de 100 tot 160 (licht eraan waar je 'm laat afstellen), en lucht filter K&N kost ongeveer 60 maar er kan ook nog een DNA stage 2 filter op ( en hier weet ik de prijs niet meer van).

meer info Z1000
 
Laatst bewerkt:
Toevallig, waar luide pijpen niet goed voor zijn :+

Dat was ik op de Z en mijn Vriendin op haar Cagiva Raptor 1000. Het zoontje van een maat van me wilde er even opzitten en aan het gas draaien. })

idd. een keer afspreken. Kijk eens bij regionaal > ....... Schijndel, 1x keer gemeet tot nu toe op De Steeg.

:W Ron

2 Crawl,
hoe raad je het, net even bij een supermotorace wezen kijken in Heesch.
Ach ja, ducati of cagiva het was in ieder geval grijs :)
De aandacht ging al gauw naar de Z1000, wat natuurlijk logisch is.
Had het schijndel gebeuren nog niet gezien, bedankt voor de tip!
 
He Z-ers, iemand interesse in een ritje ?
Klik HIER voor de info!

Het is een ritje van +/- 125km door brabant op 16 September georganiseerd door een motorclub bij mij in de buurt...
 
Laatst bewerkt:
zou iemand mij eens kunnen vertellen,waarom ik komende zondag naar de Belgen-meet zou moeten gaan ??? O-)
 
Voorlopige conclusie van mijn onderzoekje:

Van de acht eigenaars van een machine met ABS, hebben zeven stuks min of meer dezelfde klacht.

Van de zes eigenaars met een machine zonder ABS, hebben slechts twee stuks min of meer dezelfde klacht.

Gooi ik toch maar eens even op de aanwezigheid van ABS


net kort ritje gedaan, mijne heeft wel ABS maar gaat niet naar rechts op de baan waar ik heb gereden met de handjes los... :N

wat die Franse en Italiaanse forums betreft, er zijn er dus ook die naar rechts gaan, maar ook zowat willekeurig, de ene wel en de andere niet... als je wil vertaal ik wel wat van die gasten, maar het komt eigenlijk gewoon op hetzelfde neer als hier... :Y

1 ding is zeker: niemand gaat naar links, of het zou al op het Engelse forum moeten zijn...

in elk geval zou ik toch niet aan gewicht denken, aangezien ze bij Kawasaki toch al net wat motoren hebben geproduceerd en vermoedelijk dus wel rekening houden met het evenwicht van die dingen... heeft eigenlijk niemand last na het wisselen van de demper, scheelt toch wat kilo's waardoor ie eigenlijk naar links zou moeten trekken, of niet?

ik zou eerder gokken op het achterwiel (na bandenwissel of onderhoudsbeurt of zo)... :?


goeienavond... :W
 
Ben het ook helemaal met je eens, ik was in eerste instantie dan ook best pissig.
Al zou ik nooit iemand gaan slaan alleen omdat hij/zij mijn motor zo mooi vindt dat hij/zij er mee op de foto wilt.
Maar had er wel even de waarheid gezegt als ik er op tijd bij was geweest, had alleen geen zin om er achteraan te rennen.


of vraag haar volgende keer of je ook eens op haar mag gaan zitten... :9
 
Vanmorgen ff mini-mini-meet gehad met Bart bij de Piepies in Helmond.
Lekker bakkie gedaan en 'keurig' ge-ouwe-h**rd!
Ook kennis gemaakt met hond Chicca! :o
Was gezellie Gertjan en Jantine :Y

Nog niet thuis Bart?
Schiet eens op met die uitdraai! O-)

Ja was gezellig... :)

heb helaas nog geen tijd gehad om te reageren.
maar de powercommander zit er in en met de mab van Gertjan & Jantine merk ik het verschil al. ben heel benieuwd naar het eindresultaat }) 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan