Z1000-Z750-Z750S Meetingplaza 35

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W :W :W

Halloowwwtjes...

Wij willen iedereen effe bedanken die onze spulletjes hebben gekocht *O* , hebben aangepreZen *O* , hebben geKickt in het verkooptopic *O* , enz...enz.. :)
Heel veel plezier ermee :] en nogmaals THANKZ..


We hebben nog enkele spullekes over.



Remvloeistof reservoirpotje van Rizoma.

Aluminium kettingbeschermer origineel Kawasaki. 30,00

Yoshimura RS3 oval slip/ons + DB killers 450,00

Bellypan (onderspoiler) Ermax..spuitklaar..Géén krassen of scheuren. 50,00



En natuurlijk..... :X

Dé Zet.... 7250,00 :+


Hallo

Als ik niet te laat ben mag je het onderkuipje voor mij op zij leggen. :Y

Als het nog volledig intakt is en alle bevestigings onderdelen er bij zijn dan heb je een koper.

Ik moet deze week wel met de late shift werken,kan dus pas zaterdag het komen halen. '(

Ik moet ook van Belgie komen,hopelijk is het niet bovena
full

an in nederland.

Je kan mij bereiken: wakasaki@skynet.be

Groetjes Lukkes :W
 
Hallo

Als ik niet te laat ben mag je het onderkuipje voor mij op zij leggen. :Y

Als het nog volledig intakt is en alle bevestigings onderdelen er bij zijn dan heb je een koper.

Ik moet deze week wel met de late shift werken,kan dus pas zaterdag het komen halen. '(

Ik moet ook van Belgie komen,hopelijk is het niet bovena[afbeelding]
an in nederland.

Je kan mij bereiken: wakasaki@skynet.be

Groetjes Lukkes :W

Je kunt ze beter ff bellen......weet je zeker dat je het onderdeel hebt!
via het forum vinden Gertjan & Jantine niet fijn ;) :X

alvast veel plezier gewenst komende zondag met het nederlandse Zet tuig :+ *D :W
 
Hallo

Als ik niet te laat ben mag je het onderkuipje voor mij op zij leggen. :Y

Als het nog volledig intakt is en alle bevestigings onderdelen er bij zijn dan heb je een koper.

Ik moet deze week wel met de late shift werken,kan dus pas zaterdag het komen halen. '(

Ik moet ook van Belgie komen,hopelijk is het niet bovena[afbeelding]
an in nederland.

Je kan mij bereiken: wakasaki@skynet.be

Groetjes Lukkes :W



'Joe hef meel :W


Enne...Bart!..idd,Beller is sneller...hihihi :X
 
Laatst bewerkt:
hallo luitjes,

als iemand een mooie z1000 kleur zwart in omgeving druten te koop weet. laat effe weten. zoek bwjr 2004 2005.

hoor t graag.

hoppie
 
Laatst bewerkt:
:W :W :W

Halloowwwtjes...

Wij willen iedereen effe bedanken die onze spulletjes hebben gekocht *O* , hebben aangepreZen *O* , hebben geKickt in het verkooptopic *O* , enz...enz.. :)
Heel veel plezier ermee :] en nogmaals THANKZ..


We hebben nog enkele spullekes over.



Remvloeistof reservoirpotje van Rizoma.

Aluminium kettingbeschermer origineel Kawasaki. 30,00

Yoshimura RS3 oval slip/ons + DB killers 450,00

Bellypan (onderspoiler) Ermax..spuitklaar..Géén krassen of scheuren.



En natuurlijk..... :X

Dé Zet.... 6950,00 :+
 
Laatst bewerkt:
Ben het ook helemaal met je eens, ik was in eerste instantie dan ook best pissig.
Al zou ik nooit iemand gaan slaan alleen omdat hij/zij mijn motor zo mooi vindt dat hij/zij er mee op de foto wilt.
Maar had er wel even de waarheid gezegt als ik er op tijd bij was geweest, had alleen geen zin om er achteraan te rennen.
Dat "slaan" zou ik ook niet gedaan hebben hoor. Maar ik kan er altijd wel verschrikkelijk pissig om worden als iemand denkt dat ie zomaar even op een ander z'n motor denkt te kunnen gaan zitten. B| Alsof het openbaar bezit is.
 
Heren en dames ZED 1000 freaks,

Wie weet in omgeving van Druten ( gelderland ) een mooie zwarte z1000 bwjr 2004 of 2005 te staan. particulier of shop.

hoppie
 
Schijndel toch net iets te ver voor je :) ?


als je om een Z moet gaan kijk je toch niet op enkele km's meer of minder...

heb voor de mijne ook half Nederland moeten doorkruisen, maar met al dat mooie Zilver in het vooruitzicht was dat geen probleem hoor... :N

hier op MF staat naast die van Piepie ook nog een zwarte te koop, en op MP staan ze in alle kleuren... :Y


goeiemiddag... :W

zo, nu ga ik weer verder met mijn tuinhuisje in het lime-green te schilderen... *O*
 
Nog iemand op zoek naar nieuwe uitlaten
voor een Z1000 2007
nieuw in doos met bon LASER X-TREME
winkelprijs 700€
nu 450€
rogier-elena@hotmail.com
full
 
Van het weekend een demo z1000 te leen gehad van motoport zelhem.
Heb een nieuwe street triple gekocht maar die komt pas half september.
Moet zeggen dat ik er wel plezier mee heb gehad.Hij stuurt wel lekker, maar de grondspeling houd niet over heb meerdere malen met de voetsteunen aan de grond gezeten.Voor de rest wel een fijne injectie, alleen tot aan de 3000 toeren pakt hij niet helemaal fijn op.Maar ik kan mij voorstellen dat de eigenaren wie er zelf een hebben er veel schik mee hebben.Dus als ik de street triple niet had gekocht had had ik de z1000 ook wel overwegen te kopen.
 
Van het weekend een demo z1000 te leen gehad van motoport zelhem.
Heb een nieuwe street triple gekocht maar die komt pas half september.
Moet zeggen dat ik er wel plezier mee heb gehad.Hij stuurt wel lekker, maar de grondspeling houd niet over heb meerdere malen met de voetsteunen aan de grond gezeten.Voor de rest wel een fijne injectie, alleen tot aan de 3000 toeren pakt hij niet helemaal fijn op.Maar ik kan mij voorstellen dat de eigenaren wie er zelf een hebben er veel schik mee hebben.Dus als ik de street triple niet had gekocht had had ik de z1000 ook wel overwegen te kopen.

irritant is dat van die voetsteuntjes hé, dat vind ik echt een misslijk gevoel en ik wil die schaamrandjes weg maar dat gaat niet zonder dat die stepkes over de grond schuren |(
 
Ik heb er ook net even naar zitten kijken, mocht dat?
Lijkt of de uiteinden licht oplopen? Voel je dat niet duidelijk?

Heb er nog geen erg in gehad.maar nu je me er op attent heb gemaakt :( -O-









heb er geen last van,de zit is toch wel wennen maar het stuurt lekker iig :Y
 
irritant is dat van die voetsteuntjes hé, dat vind ik echt een misslijk gevoel en ik wil die schaamrandjes weg maar dat gaat niet zonder dat die stepkes over de grond schuren |(


uw stepkes of uw boutkes ??
uw boutkes zitten er juist op om te slijten })

f6b9e84d8bcbaf2a344a4205620bd3f7
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan