Z1000-Z750-Z750S Meetingplaza 35

Status
Niet open voor verdere reacties.
de antwoord op de suzuki b-king ,de z1400 met het blok van de zzr 1400.
met maarliefst 190 pktjes (voor de liefhebber)
full
 
1. je kan je rechter kneepad showen.

2. je kan je stuur laten zien en ons vertellen hoe moeilijk dat monteren was.

3. je ontmoet weer een stel zetters

4. Met mazzel, word je bediend aan tafel door D'n Bok.

5. het is lang geleden dat je echte bochten hebt gereden.

6. de 1961 tweeling is er.

7. je kan zeggen dat je erbij was.

8. je staat op foto's

9. je bent weer eens van de bank af.

10. je mag een stukje op mijn z rijden.



:)
11. je kan je belgenmoppen uitproberen op echte belgen . :+
12. je kan je motor eens bergop en bergaf laten gaan .
13. dan kunnen wij onze hollander moppen eens uitproberen op echte hollanders :+
14. je kan eens checken of nederlandse pk's hetzelfde zijn als belgische pk's ( in amerika zou daar verschil opzitten )
 
irritant is dat van die voetsteuntjes hé, dat vind ik echt een misslijk gevoel en ik wil die schaamrandjes weg maar dat gaat niet zonder dat die stepkes over de grond schuren |(
Volgens mijn bescheiden mening krijg je de schaamrandjes echt wel weg ondanks de slijtboutjes van de voetsteuntjes. En als je de bocht naar rechts een beetje leuk pakt gaat er een boutje van de uitlaat over de grond.......(originele uitlaat, bj 2003/2006).

En dan hoef je je niet meer te schamen hoor... :N :+
 
de antwoord op de suzuki b-king ,de z1400 met het blok van de zzr 1400.
met maarliefst 190 pktjes (voor de liefhebber)[afbeelding]
Leuk, maar niet echt volgens mij. Ik geloof nooit dat ze komend jaar al met een 1400 komen. Dan kunnen ze het geld dat ze in de ontwikkeling van de 1000 hebben gestoken wel afschrijven. Ik gok op 2009......
 
Volgens mijn bescheiden mening krijg je de schaamrandjes echt wel weg ondanks de slijtboutjes van de voetsteuntjes. En als je de bocht naar rechts een beetje leuk pakt gaat er een boutje van de uitlaat over de grond.......(originele uitlaat, bj 2003/2006).

En dan hoef je je niet meer te schamen hoor... :N :+

:^ same hier.... daar kwam ik ook achter toen ik mijn originele uitlaten eraf wilde halen... zat er nog maar een half boutje aan.... _O-
 
:W :W :W

Halloowwwtjes...

Wij willen iedereen effe bedanken die onze spulletjes hebben gekocht *O* , hebben aangepreZen *O* , hebben geKickt in het verkooptopic *O* , enz...enz.. :)
Heel veel plezier ermee :] en nogmaals THANKZ..


We hebben nog enkele spullekes over.



Remvloeistof reservoirpotje van Rizoma.

Aluminium kettingbeschermer origineel Kawasaki.

Bellypan (onderspoiler) Ermax..spuitklaar..Géén krassen of scheuren.

Yoshimura RS3 oval slip/ons + DB killers 375,-
diverse165.jpg

diverse167.jpg

diverse166.jpg







En natuurlijk..... :X

Dé Zet.... 6950,00 :+

De Yoshi's wachten nog op een nieuw baasje :W :W :W :W :W
 
Laatst bewerkt:


sorry ik had mij ook aangemeld voor 02-09 ardennerit 03, echter we hebben een feesie.

m'n moeder is al 50 jaar buren met dezelfde vrouw, en hebben alle lief en leed met elkaar gedeeld ze zijn bijde al heel lang weduw vrouw dus gaan we het buren zijn maar eens vieren.

volgende meet ben ik er weer bij als het niet in september is want dan ben ik erg druk.

aan alle nieuwe lingen alsnog welkom en alle jarigen nog gefeliciteerd.

gr van de bokkies.

:W
 
Laatst bewerkt:
:^ same hier.... daar kwam ik ook achter toen ik mijn originele uitlaten eraf wilde halen... zat er nog maar een half boutje aan.... _O-

Ben ik ff blij dat mijn dempers niet origineel zijn.. Fftzz heb ze ook al dus dan hoef ik me daarom niet meer druk te maken...

Zal ook nog wel ff duren voordat ik me slijtboutjes ga laten slijten :] :] :]
 
Leuk, maar niet echt volgens mij. Ik geloof nooit dat ze komend jaar al met een 1400 komen. Dan kunnen ze het geld dat ze in de ontwikkeling van de 1000 hebben gestoken wel afschrijven. Ik gok op 2009......

zou echter wel in het rijtje musclebikes passen van andere merken. en als vervanger van de Zxr 1200.

suzuki gsx 1400, yamaha xjr 1300, honda cb 1300

wie weet ???
 
Laatst bewerkt:
sorry ik had mij ook aangemeld voor 02-09 ardennerit 03, echter we hebben een feesie.

m'n moeder is al 50 jaar buren met dezelfde vrouw, en hebben alle lief en leed met elkaar gedeeld ze zijn bijde al heel lang weduw vrouw dus gaan we het buren zijn maar eens vieren.

volgende meet ben ik er weer bij als het niet in september is want dan ben ik erg druk.

aan alle nieuwe lingen alsnog welkom en alle jarigen nog gefeliciteerd.

gr van de bokkies.

:W

'( Jammer maar dit soort feesies zijn ook belangrijk.... ik maak me nu wel zorgen wie de bediening regelt op het terras _O- _O-

Wij hebben elkaar dit jaar gewoon helemaal niet gezien :? tijdens meetings -O-

en weer vlug aan het werk... heb het ook best wel druk (vanavond naar de Lama's van BNN (op tv wel leuk om naar te kijken, ben beniuewd hoe het er live aan toe gaat)
 
sorry ik had mij ook aangemeld voor 02-09 ardennerit 03, echter we hebben een feesie.

m'n moeder is al 50 jaar buren met dezelfde vrouw, en hebben alle lief en leed met elkaar gedeeld ze zijn bijde al heel lang weduw vrouw dus gaan we het buren zijn maar eens vieren.

volgende meet ben ik er weer bij als het niet in september is want dan ben ik erg druk.

aan alle nieuwe lingen alsnog welkom en alle jarigen nog gefeliciteerd.

gr van de bokkies.

:W


goede morgen :W

ach, ik ben er ook niet bij.... dan is het ook helemaaaaal niet gezellig O-)







:+
 
'( Jammer maar dit soort feesies zijn ook belangrijk.... ik maak me nu wel zorgen wie de bediening regelt op het terras _O- _O-

Wij hebben elkaar dit jaar gewoon helemaal niet gezien :? tijdens meetings -O-

en weer vlug aan het werk... heb het ook best wel druk (vanavond naar de Lama's van BNN (op tv wel leuk om naar te kijken, ben beniuewd hoe het er live aan toe gaat)


Goede morghe :W

Lama's is toch in Arnhem in een theater?
Kun je een MF er spotten :Y Theaterbeest werkt daar *D
Veel plezier *O*
 
Vraagje??

Waar kan ik de lak nummer van de kawaski kleuren ergens vinden??

Of hebben ze geen nummer?

De volgende benaming heb ik al gevonden maar ik weet niet of het volstaat om er verf mee laten te maken! :?

"Gris satin mettallic raw titanium"

groetjes Lukkes :W
 
Vraagje??

Waar kan ik de lak nummer van de kawaski kleuren ergens vinden??

Of hebben ze geen nummer?

De volgende benaming heb ik al gevonden maar ik weet niet of het volstaat om er verf mee laten te maken! :?

"Gris satin mettallic raw titanium"

groetjes Lukkes :W


Dacht 'm te zien in de openingspost.
 
'( Jammer maar dit soort feesies zijn ook belangrijk.... ik maak me nu wel zorgen wie de bediening regelt op het terras _O- _O-

Wij hebben elkaar dit jaar gewoon helemaal niet gezien :? tijdens meetings -O-

en weer vlug aan het werk... heb het ook best wel druk (vanavond naar de Lama's van BNN (op tv wel leuk om naar te kijken, ben beniuewd hoe het er live aan toe gaat)

Ik ben vorige week donderdag geweest, ik vond het super! Eigenlijk net als op TV maar dan 2 uurtjes lang... ik heb echt dubbel gelegen :Y
Bij mij was het in het openlucht theater in Bloemendaal...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan