Z1000-Z750-Z750S Meetingplaza 35

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi everybody... Just joined this community, I just bought me a Z1000 2007.. I live in Holland since 2003.. I do understand Dutch and can read it but I prefer to write in English,, (or Swedish :o)
I hope I can find alot of good information about the Z1000 here.. Will probably take me some time before I know how this community works.. // Zweed

Hi there and welcome.. Post a picture of your bike with or without you on it and StrayCat can add to the openingpost of this thread.
When u get your new laser exhaust i really want to hear the sound. Post a soundfile or join us in a meet somehwere.. Well enjoy and drive safely (atleast until u reach 1000 km) :9
 
4 ardennengangers:

het is ongeveer 1 1/2 uur naar verlaine (vanuit Veldhoven).

max. 09.00 uur wegrijden van Mc D. Veldhoven. (afrit 31, A2)

dus:
koekenbakker,
Ad/z1000
RaptoRemus
Bohica,
Maestro,
ffTzz,
sv1000,
Straycat
 
Laatst bewerkt:
Hi there and welcome.. Post a picture of your bike with or without you on it and StrayCat can add to the openingpost of this thread.
When u get your new laser exhaust i really want to hear the sound. Post a soundfile or join us in a meet somehwere.. Well enjoy and drive safely (atleast until u reach 1000 km) :9

Thanks.. I will make sure I will join a meeting sometimes ,, Amd here is the photo

full
 
Tack så mycket *D



geen dank... :)


sinds de Z gaat mijn talenkennis met de dag omhoog: Duitse, Engelse, Franse en Italiaanse forums, en nu kunnen we nog wat Zweeds oefenen ook...

even een vraagje voor de hele lange afstandsrijders: ik speel met het idee om volgende zomer misschien met de Z naar Turkije te rijden ipv te vliegen... is ongeveer 3600km (enkel) die ik dan alleen moet zien te overbruggen terwijl de dames hoog in de lucht zweven... -O-
is dit een haalbaar iets of kan ik dit ideetje maar beter gelijk weer opbergen...?
misschien heeft iemand hier wel ervaring mee... :?
 
geen dank... :)


sinds de Z gaat mijn talenkennis met de dag omhoog: Duitse, Engelse, Franse en Italiaanse forums, en nu kunnen we nog wat Zweeds oefenen ook...

even een vraagje voor de hele lange afstandsrijders: ik speel met het idee om volgende zomer misschien met de Z naar Turkije te rijden ipv te vliegen... is ongeveer 3600km (enkel) die ik dan alleen moet zien te overbruggen terwijl de dames hoog in de lucht zweven... -O-
is dit een haalbaar iets of kan ik dit ideetje maar beter gelijk weer opbergen...?
misschien heeft iemand hier wel ervaring mee... :?


Het enige wat ik online ooit van een zweed geleerd heb is: Din stinkande Hangpung... Maar das nou niet echt iets om te posten als compliment op de foto.... :N :N :+
 
:N it is "Dnbok" :Y

Welcom zweed 1000 you handel your new bike verry well in de "trafic file" and its very good you do that when there is 620 km on the bike.

keep the forum in your favorites and we will meet soon.

thanks for the conversation yesterday.~[/quote]


No NO _O- _O- NO NOT 620 km on the bike yet,,,, only 170km.. Filled up the bike first time since a bought it yesterday evening...
 
geen dank... :)


sinds de Z gaat mijn talenkennis met de dag omhoog: Duitse, Engelse, Franse en Italiaanse forums, en nu kunnen we nog wat Zweeds oefenen ook...

even een vraagje voor de hele lange afstandsrijders: ik speel met het idee om volgende zomer misschien met de Z naar Turkije te rijden ipv te vliegen... is ongeveer 3600km (enkel) die ik dan alleen moet zien te overbruggen terwijl de dames hoog in de lucht zweven... -O-
is dit een haalbaar iets of kan ik dit ideetje maar beter gelijk weer opbergen...?
misschien heeft iemand hier wel ervaring mee... :?

Ik kom op 47,1 km, hoe wil jij rijden dan??

<iframe width="640" height="480" frameborder="no" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="http://maps.google.nl/maps?f=d&hl=nl&geocode=&saddr=graauw&daddr=Turkeije,+IJzendijke+Sluis,+Zeeland,+Nederland&sll=52.469397,5.509644&sspn=2.011154,5.064697&ie=UTF8&cd=1&om=1&s=AARTsJqNaJbF9S0O_xHaJI5zzGMz9lajAw&ll=51.31173,3.842468&spn=0.412042,0.878906&z=10&output=embed"></iframe><br/><a href="http://maps.google.nl/maps?f=d&hl=nl&geocode=&saddr=graauw&daddr=Turkeije,+IJzendijke+Sluis,+Zeeland,+Nederland&sll=52.469397,5.509644&sspn=2.011154,5.064697&ie=UTF8&cd=1&om=1&ll=51.31173,3.842468&spn=0.412042,0.878906&z=10&source=embed" style="color:#0000FF;text-align:left;font-size:small">Grotere kaart weergeven</a>

:+

Zonder gekheid, dan lijkt me zondag as. een goede oefening.
 
even een vraagje voor de hele lange afstandsrijders: ik speel met het idee om volgende zomer misschien met de Z naar Turkije te rijden ipv te vliegen... is ongeveer 3600km (enkel) die ik dan alleen moet zien te overbruggen terwijl de dames hoog in de lucht zweven... -O-
is dit een haalbaar iets of kan ik dit ideetje maar beter gelijk weer opbergen...?
misschien heeft iemand hier wel ervaring mee... :?

Ik ben vorig jaar naar Portugal gereden met m'n ZXR. Was enkele reis 2500km. Ik zou het zeker niet alleen gaan doen, maar minstens met 2 man. Denk wel dat het heel ver is, zeker op een naked... Het zal dan bijna alleen maar snelweg zijn en dat breekt wel op is mijn ervaring.
Wij hebben afwisselend snelweg en binnendoor gedaan en dat was prima te doen!
 
hallo, VRAAG!!

wie maakt hier gebruik van dubbellicht module en wie kan mij vertellen hoe hij de sterkte van de lichten heeft afgesteld en hoe de bedrading is aangesloten?

naar mijn weten is alles goed aangesloten de lampen branden beide, bij kleinlicht branden beid lampen (1 staat dan op groot licht ander op dimlicht) klik ik over naam groot licht dan word de lamp die op dimlicht stond ook op grootlicht. ik neem aan dat dit niet hoort en dat het dimlicht bij biede lampen moet werken. ik heb er al 2 nieuwe lampjes inzitten dus het moet aan de bedrading liggen naar mijn idee,

HELP HELP HELP!!
 
Ik ben vorig jaar naar Portugal gereden met m'n ZXR. Was enkele reis 2500km. Ik zou het zeker niet alleen gaan doen, maar minstens met 2 man. Denk wel dat het heel ver is, zeker op een naked... Het zal dan bijna alleen maar snelweg zijn en dat breekt wel op is mijn ervaring.
Wij hebben afwisselend snelweg en binnendoor gedaan en dat was prima te doen!


is inderdaad alleen snelweg, dus niet het meest plezante, maar op een dag of 3 zou het volgens mij moeten kunnen aan een normaal tempo... maar inderdaad, het grootste struikelblok is het alleen rijden... of er zou een Z-fotoshoot in Turkije op het programma moeten staan... :Y
 
Ed,



Je wordt wakker op een morgen

En je heb al jarenlang geen werk meer

En je ouwe moeder dekt de tafel

En je ziet al die ouwe dingen weer op tafel komme Heinz corn flakes

Je legt allebei je voeten op de tafel

Auw je verrekt je rug

Heb je ooit een regenboog gezien
Ja wat dit in de tekst thuisdoet weet ik niet ik heb 'm nie geschreven

En je krijgt me daar een ruzie met een man
Van wie je denkt dat het je vader is
Maar het blijkt de electrische melkboer van die ochtend te wezen
En wat zing je dan



refr.:
Oh middernacht schijn 'n lichie op mij
Oh middernacht schijn 'n lichie op mij oh yeah
Oh middernacht schijn 'n lichie op mij
Oh middernacht schijn 'n lichie op mij

En ze rot je het huis uit
Kijkt de wereld in het rond
Het is in 't begin van april
De bloempjes komme uit de grond
Je hebt pijn in je schouwer
Van 't pakken bier dat je draagt
Aan de hand heb je een meissie
Dat cadeautjes aan je vraagt

Oh middernacht schijn 'n lichie op mij
Oh middernacht schijn 'n lichie op mij oh yeah
Oh middernacht schijn 'n lichie op mij
Oh middernacht schijn 'n lichie op mij

In de haven in de zon
Denk je urenlang na
Je droomt over een bankroof
En de politie komt je na
Voor je cadeaus hebt kunnen kopen
Vat hij je in je kraag
In de cel zit je te brommen
Hij was te snel en ik te traag

Oh middernacht schijn 'n lichie op mij
Oh middernacht schijn 'n lichie op mij oh yeah
Oh middernacht schijn 'n lichie op mij
Oh middernacht schijn 'n lichie op mij
:+


A2, afrit 31, MacD.(Veldhoven, De Hurk).

tijd??? zoek ik ff uit of jij moet dat al gedaan hebben?
He le maal gek _O- _O- _O- _O-
 
Hi everybody... Just joined this community, I just bought me a Z1000 2007.. I live in Holland since 2003.. I do understand Dutch and can read it but I prefer to write in English,, (or Swedish :o)
I hope I can find alot of good information about the Z1000 here.. Will probably take me some time before I know how this community works.. // Zweed
You do je best en we doen de rest......Welkom ennuh....zo moeilijk is this community niet hoor. Gewoon een beetje slap ouwehoeren over van alles dat niets met motorrijden te maken heeft en verder heel veel wat de Z betreft.

Komt wel goed... :Y :W
 
Thanks ....
But I have to take it easy now with the bike,, need to drive in the engine first,, ;( Otherwise you have to wait for me all the time...
BTW yesterday I meet a guy on a Black Z1000 and we spoke a bit and he told me to join this community,, Cant remember his name but he lived in Geervliet and his Z1000 had power commander and a new exhaust (i think his bike was from 2005)
Maybe his nick was : De Bocht (dont know about the spelling)
Dat was dus DnBok....aka Andre.

Edit; Maar dat weet je dus al..... 8-)
 
Laatst bewerkt:
geen dank... :)


sinds de Z gaat mijn talenkennis met de dag omhoog: Duitse, Engelse, Franse en Italiaanse forums, en nu kunnen we nog wat Zweeds oefenen ook...

even een vraagje voor de hele lange afstandsrijders: ik speel met het idee om volgende zomer misschien met de Z naar Turkije te rijden ipv te vliegen... is ongeveer 3600km (enkel) die ik dan alleen moet zien te overbruggen terwijl de dames hoog in de lucht zweven... -O-
is dit een haalbaar iets of kan ik dit ideetje maar beter gelijk weer opbergen...?
misschien heeft iemand hier wel ervaring mee... :?
Naar Turkye niet, wel naar Portugal geweest met het vrouwtje achterop en 3 koffers + tanktas. Wij vonden het geen probleem....en als je alleen zit is het nog makkelijker te doen.....heb je ook wat minder bagage. (hoop ik voor je).
 
hallo, VRAAG!!

wie maakt hier gebruik van dubbellicht module en wie kan mij vertellen hoe hij de sterkte van de lichten heeft afgesteld en hoe de bedrading is aangesloten?

naar mijn weten is alles goed aangesloten de lampen branden beide, bij kleinlicht branden beid lampen (1 staat dan op groot licht ander op dimlicht) klik ik over naam groot licht dan word de lamp die op dimlicht stond ook op grootlicht. ik neem aan dat dit niet hoort en dat het dimlicht bij biede lampen moet werken. ik heb er al 2 nieuwe lampjes inzitten dus het moet aan de bedrading liggen naar mijn idee,

HELP HELP HELP!!
Het afstellen doe je met het kleine schroefje wat bovenop de module zit. Als beide lampen branden klopt het dat je ene lamp dim- en de andere groot licht heeft. Dat grote licht moet je dan een beetje dimmmen mbv dat kleine schroefje totdat het naar jouw idee voor je tegenliggers niet al te irritant is.
Maar groot licht zal altijd groot licht blijven. Er zit nu eenmaal een andere vorm reflector in het koplamphuis.
 
is inderdaad alleen snelweg, dus niet het meest plezante, maar op een dag of 3 zou het volgens mij moeten kunnen aan een normaal tempo... maar inderdaad, het grootste struikelblok is het alleen rijden... of er zou een Z-fotoshoot in Turkije op het programma moeten staan... :Y
In een dag Duitsland doorblazen is te doen, dan kun je Oostenrijk ook nog door komen, daarna wat rustiger aan. Het is te doen. De eerste dag flink de winst pakken door een lange dag te maken. Een hotel is altijd wel te vinden als je alleen bent.

Wat misschien erger is; hou je er rekening mee dat de wegen in Turkije niet altijd even goed zijn? Er ontbreekt soms een stukje asfalt en als je daar net met een van je banden in ketst heb je toch een heel groot probleem. Zeker als het regent zie je die gaten dan niet......

Maar als ik jou was zou ik de uitdaging aangaan. Met nieuw banden want die zijn wel weg na 7.500 km. snelweg....... })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan