Z1000-Z750-Z750S Meetingplaza 35

Status
Niet open voor verdere reacties.
is inderdaad alleen snelweg, dus niet het meest plezante, maar op een dag of 3 zou het volgens mij moeten kunnen aan een normaal tempo... maar inderdaad, het grootste struikelblok is het alleen rijden... of er zou een Z-fotoshoot in Turkije op het programma moeten staan... :Y

Ik heb vorig jaar ervaren dat 1000km op een dag op de motor wel erg vermoeiend is... Wij pakten ongeveer 600km op een dag en dat was prima te doen. Een dag dus 1000 gedaan en toen waren we helemaal stuk. Je moet ook veel vaker stoppen dan met de auto, is het niet van de houten kojnt dan wel van vermoeidheid. Of van een after lunch dip... elke keer nadat we een lunch stop hadden gehouden vielen we na een ruim half uur bijna in slaap... Dat eten verteren kost ook veel energie *D
Denk dus dat 3 dagen een hele positieve schatting is...

Ik zou het niet alleen doen denk ik, wel alleen als het veel bochtjes en leuke weggetjes zouden zijn... maar ruim 3000km alleen snelweg... nee :N
 
Hi everybody... Just joined this community, I just bought me a Z1000 2007.. I live in Holland since 2003.. I do understand Dutch and can read it but I prefer to write in English,, (or Swedish :o)
I hope I can find alot of good information about the Z1000 here.. Will probably take me some time before I know how this community works.. // Zweed

Välkommen

So we are becoming very International: Dutch-, Swedish-, Belgian and Brabanderpeople.....


*O*

And some lost souls from Switzerland ;)
 
BTW. Goeiemorrugguh! :W

Ook van dat ;( -weer bij jullie?

Afgelopen zondag nog even een rondje passen gereden voordat de zomer voorbij is.
Druk druk druk in de bergen.

En ik denk erover om een Chopper te gaan kopen. Het lukte me niet echt om zondag een GS1200 rijder MET duopassagier los te rijden -O-
het weer is hier prima heerlijk om te :] .
helaas moet ik weer werken. ;(


je gaat er in rijstijl ook niet op vooruit dan.
tijdens de zwitsal meet al ingehaald worden door een harley met duo nu ook al een bmw met duo die je niet los kan rijden.
wat is het volgende?
een stoplichtsprintje van een kleuter met zijn driewieler verliezen.

:+ :+ :+ :+
 
KPL had mijn Zetje de vorige x vies in de garage neergezet B|

Maar vandaag heeft ie het goed gemaakt en m heerlijk verwend *D *D *D

Was natuurlijk een mooie gelegenheid om es te kijken hoe het met girlie zou gaan.
Nouu de broek kan alweer een stuk verder dicht en zitten gaat ook beter.

Ik zeg, 2 weken op water en brood en ik kan hoop ik :] :] :]
 
KPL had mijn Zetje de vorige x vies in de garage neergezet B|

Maar vandaag heeft ie het goed gemaakt en m heerlijk verwend *D *D *D

Was natuurlijk een mooie gelegenheid om es te kijken hoe het met girlie zou gaan.
Nouu de broek kan alweer een stuk verder dicht en zitten gaat ook beter.

Ik zeg, 2 weken op water en brood en ik kan hoop ik :] :] :]
hopelijk gaat dat goed komen dan.
je hebt al lang genoeg niet gereden.
dan wordt het nu is kpl zijn beurt om piccies te maken.
 
zoo ik ben er ook weer eens :+
heb vorige week een nieuwe uitlaat onder mijn motor gehangen, zal er zo snel mogelijk een foto van laten zien hier.
T is een laser x-treme gp van een 2006 R6 *D
maakt echt een suuupermooi geluid!!! *O*
Ik zal kijken of ik daar een beetje normale soundfile van kan maken binnenkort.
 
Ik heb vorig jaar ervaren dat 1000km op een dag op de motor wel erg vermoeiend is... Wij pakten ongeveer 600km op een dag en dat was prima te doen. Een dag dus 1000 gedaan en toen waren we helemaal stuk. Je moet ook veel vaker stoppen dan met de auto, is het niet van de houten kojnt dan wel van vermoeidheid. Of van een after lunch dip... elke keer nadat we een lunch stop hadden gehouden vielen we na een ruim half uur bijna in slaap... Dat eten verteren kost ook veel energie *D
Denk dus dat 3 dagen een hele positieve schatting is...

Ik zou het niet alleen doen denk ik, wel alleen als het veel bochtjes en leuke weggetjes zouden zijn... maar ruim 3000km alleen snelweg... nee :N


misschien is het wel een positieve schatting dan... -O- 600km op een dag betekent dan 6 dagen heen en 6 terug, 12 dagen... in dat geval kan ik weer beter in dat krappe vliegding kruipen, want ik zou daar ook nog graag 14 dagen de aap uithangen... :Y

en als dan ook nog de asfalt ontbreekt zoals Kawasutra aanhaalt, zal het tempo alleen nog naar beneden gaan...

toch nog maar even een paar nachtjes over slapen... :z
 
my bike ;)
full
 
iemand die nog wilde weten waar de begrenzing van de 25kw hoort te zitten:

- een rvs beugeltje van +- 2,5 cm lang en 1 cm breedt

deze zorg ervoor dat de kabel hier tegenaan loopt en dus niet verder kan, hij zit bevestigd met 1 torq boutje hierna kan je volgas er vandoor.

om hem te ontgrenzen:

- demonteer de tank (haal de tank er geheel af)
- kijk een goed als je de gashendel heen en weer doet dan zie je de plek waar het beugeltje zit.
- draai aan de linkkant van de zeg 2 kruiskopboutjes los van de injectie dan heb je iets meer ruimte voor je torqsleutel
- draai hem los en verwijder het beugeltje

pas op wanneer je dit doet, en ga niet als een gek rijden. want nu is hij echt snel :9
alles is op eigen risico en kan niet op mij verhaalt worden :W



full
 
het weer is hier prima heerlijk om te :] .
helaas moet ik weer werken. ;(


je gaat er in rijstijl ook niet op vooruit dan.
tijdens de zwitsal meet al ingehaald worden door een harley met duo nu ook al een bmw met duo die je niet los kan rijden.
wat is het volgende?
een stoplichtsprintje van een kleuter met zijn driewieler verliezen.

:+ :+ :+ :+

Ik ben nu eenmaal wat voorzichtiger gaan rijden, denk ik :X


O-)
 
hoi allemaal,

heb een probleempje sinds een week krijg ik mijn motor heel slecht in zijn 2e versnelling. Moet eerst naar zijn neutraal en dan weer terug naar zijn 2. Soms moet ik dat een paar maal herhalen voordat hij in zijn 2 gaat. Wat kan het probleem zijn. Voor de rest naar alle andere versnellingen gaat probleemloos.
Terugschakelen gaat ook probleemloos ook naar zijn 2.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groeten Alex
 
zoo ik ben er ook weer eens :+
heb vorige week een nieuwe uitlaat onder mijn motor gehangen, zal er zo snel mogelijk een foto van laten zien hier.
T is een laser x-treme gp van een 2006 R6 *D
maakt echt een suuupermooi geluid!!! *O*
Ik zal kijken of ik daar een beetje normale soundfile van kan maken binnenkort.

heb je er een foto van?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan