Achterbrug GSX R1000 K6

Wat doen jullie hier dan B|

Dan ga je toch lekker een nieuwe achterbrug bij Suzuki bestellen voor 1500 euro |(

dat doet er dus gewoon totaal niet toe.

Voor minder dan 250 euro koop je gewoon elke brug die je maar wil 2e hands. Zeker als je op de duitse ebay gaat kijken.
 
dat doet er dus gewoon totaal niet toe.

Voor minder dan 250 euro koop je gewoon elke brug die je maar wil 2e hands. Zeker als je op de duitse ebay gaat kijken.


Wat ik al zei, waarom moet je dat hier gaan vertellen, ga hem lekker daar kopen dan in plaats van iemand zijn verkoop topic naar de klote te helpen B|
En als iemand interesse heeft dan moet hij gewoon contact opnemen het is maar een vraag prijs er staat ook Of doe een bod.
 
Laatst bewerkt:
Vermoeiend he al die lui :W


Heb al regelmatig zoiets van filkker het liever in het kanaal.

Maarja soms is geld geld.
 
Laatst bewerkt:

Uhmmmmmm......ik vind het een mooie brug, maar 250 gaat hem echt niet worden _O-

Mijn bod blijft lekker bij 100 euro en als dat te weinig is heb ik pech. Hij zal ongetwijfeld meer waard zijn, want het is echt een mooi ding :)

Kick :)

Grtz ZIeke
 
Uhmmmmmm......ik vind het een mooie brug, maar 250 gaat hem echt niet worden _O-

Mijn bod blijft lekker bij 100 euro en als dat te weinig is heb ik pech. Hij zal ongetwijfeld meer waard zijn, want het is echt een mooi ding :)

Kick :)

Grtz ZIeke

Oke ik ga er tussen in zitten ik maak er speciaal voor jouw 175 van ;)
Kan wel wat geld gebruiken want kreeg weer een leuke brief van de belasting criminelen |(
 
Laatst bewerkt:
dat doet er dus gewoon totaal niet toe.

Voor minder dan 250 euro koop je gewoon elke brug die je maar wil 2e hands. Zeker als je op de duitse ebay gaat kijken.


doe mij dan voor minder dan 250 pleuri een aprilia achterbrug.....als jij dat ff voor mij kan regelen...... :z
 
doe mij dan voor minder dan 250 pleuri een aprilia achterbrug.....als jij dat ff voor mij kan regelen...... :z

heb er vorige week 1 gekocht voor 100 hier op MF (nieuwe model mille)

De RS250 brug die ik nu heb heb ik rond de 200 voor betaald op ebay.de, maar dat dat was inclusief link, hugger, ketingbeschermer, assen, en volledig instelbare sachs veering.

De mille brugen zijn nu een beetje zeldzaam op ebay, maar heb ze nog niet boven de 250 zien weg gaan.

http://search.ebay.de/search/search.dll?from=R40&_trksid=m37&satitle=rsv+schwinge

sorry voor de topic veruiling :o
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan