Harley Davidson VRSCDX Nightrod Special

No Fear Here

MF veteraan
6 mrt 2005
1.039
4
Den Haag
Voorheen altijd supersport gereden maar nu Harley, zijn er hier nog meerdere Nightrod rijders?
full










http://www.motorxperience.tv/toontext.asp?id=19460
 
Laatst bewerkt:
weinig chopper, wel dikke bak ... kost zo'n ding wel niet man :S

lijtk me wel een bruut monster tussen je benen :9~
 
'k Ben geen Harleyfan maar vind deze Nightrod érg wreed! [ben ook ex-supersportrijder]
Krijg je 'm met die lange wielbasis een beetje de bocht door ; zeker in vergelijking met sportmotoren zal dit wel even wennen zijn, of valt dat mee?
 
'k Ben geen Harleyfan maar vind deze Nightrod érg wreed! [ben ook ex-supersportrijder]
Krijg je 'm met die lange wielbasis een beetje de bocht door ; zeker in vergelijking met sportmotoren zal dit wel even wennen zijn, of valt dat mee?


Hij gaat echt prima de bocht door, inderdaad eerst even wennen maar dat is vooral door de 240 achterband. Nu na 750 km merk ik het niet eens meer.
Hij trekt goed door en heeft toch een aardige top van 240, tot nu toe 170 mee gereden en niet echt extreem last van de wind gehad.
Ben hem nog aan het inrijden dus doe het nog een beetje rustig aan!
 
dat is toch geen harley.... :r :r :r :r :r :r :r :r

die zijn na de shovel niet meer gebouwd ;)

Een andere Harley had ik van mijn leven niet gekocht!
Deze is echt super! Revolution injectie blok, brembo remmen enz.enz!

Al ben je nog zo stront sjacherijnig, wanneer je hier op stapt kan je vliegen vangen op een enorme smile! *D
 
Ik vind dit niet eens zo,n verkeerde motor.Zou hem ook zeker niet in een slootv rijden.
Maar met een Harley heeft dit natuurlijk niks meer te maken.
Zoals gijs al zei:
Harley Davidson.Authentic motorsikkels. 1903-1984.
R.I.P.
 
Las ook ergens een dubbeltest tegen de Intruder 1800. Daar kom tie ook goed uit. Maar wel 6400 euri duurder.

-O-
 
Was dit niet de 1ste Harley die bestaat uit Japanse onderdelen :?
Verders wel een zeer gave brommer ondanks dat ik weinig met choppers op heb eigenlijk :X
Dr is ook een Night edition volgens mij, die is helemaal om te kwijlen :Y :Y

*edit found it *D
2007_Harley-Davidson_VRSCDX_Night_Rod_Special_right.jpg
 
Laatst bewerkt:
er werden alveel eerder jap onderdelen gebruikt op harley's (dat was ook het eerste wat kapot ging op mijn harley!)

ja die jap onderdelen hadden afstotings verschijnselen lol
 
Terug
Bovenaan Onderaan